SAWAAL: Patni

SAWAAL: Patni
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
  

May, 20 2010     135 chars (1 sms)     3316 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is Éduçati0n ?

Educati0n is an 0raganised system thr0ugh whch we waste 0ne half 0f our life t0 learn h0w 2 waste the remaning half 0f 0ur life.
How do u find Avogadro''s no?









Menu>contacts>Avogadro


Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->

TechAr BAngALi StudEnt sE:

Is JuMLe ki Urdu bAtAo

"My BrothEr cAn''t Cook."





BAngALi:

"HAmArE BhAi k0 PokhAnA nAi atA"... ;->
Rukain

Abhi Delete mat karye ga.

Neechay karain








Or Neechay
















Thora Or Neechay






















Bus
Ab
Delete kardain. . . ;->
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
Every man''s wish
Ganguly ne Natwest
series jeet ke shirt utari,
Dhoni ne T20 cup jeet ke shirt utari,
Kaash
Sania Mirza bhi jaldi se Wimbledon jeet le
dum guy was filling up application form for a job.
He was not sure as to what to be filled in column
"Salary Expected".

After much thought he wrote : Yes!
Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy