SAWAAL: Patni

SAWAAL: Patni
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
  

May, 20 2010     135 chars (1 sms)     3299 views       Funny

more Funny SMS Messages

Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
Good time,
bad time,
night time,
day time,
work time,
off time,
sad time,
happy time,
in the mean time i''m thinking of you all the time
koi na hay aisa.....?



koi nai hay aisa....?



"Waves Triplet" k Jaisa. ha ha ha


man:I''d like to buy som dog food

Salesman: do u''ve dog?

Man:Yes

sale:Wr?

Man:home

Sale:i''m sory cnt sel u unles i c dog.Store policy

next day

man:do u''ve cat food?

Sale:whr''s cat?

Man:home

Sales:sory can''t sel u unles I c cat

3day man walks in wid bag

Sale:Wts in bag?

Man: put ur hand in

Sale:It''s warm and moist Wat is it?

Man: p0tty!! I need toilet paper.... =P ;->
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
once there was a crow,
nashe wich betha se oh,
usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
ik chidi rahi c ro,
crow ne ched diti c oh,
chidi de piyo ne fir kutteya crow,
crow sharminda gaya c ho,
hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- PEG LA KE KISI DE DHI BEHAN NU NAA CHEDO...
A rose Rs.7
A card Rs.25
A Lunch Rs.200
Movie Rs.150
But a Friend like u is "Priceless"
Zyada urho mut
priceless bole to "FOKAT"


When I waz a kid my
mom told that angels
live in heaven ...


Now I know that it is
not true


B''coz if angels live in
heaven




Why am I here ... ;)

Afridi Ne Ball Ka Thread (Dhaga) Daant Se Kyon Kaata?

Guess?

?
?
?
?

Afridi Ne Ye Prove Kar Diya K.

Pakistan Main MOCHI(Cobbler) Ka Kaam Sirf Pathan Kar Sakta Hai. :-)
Memon ki Martay Waqt Dua:

Kafan na dalo meray chehray pe,
Muje aadat hai muskurane ki,
Aaj ki raat na dafnao muje yaro,
Kal umeed hai market uppar
anay ki ;->
PAthAn 2 BosS: MErE GhAr 12wAn BAchA pedA hoNE wALA hy
LihAzA MEri TAnkhwAh bArhAi jAyE!

BoSS: YAAr MEri bAAt suNo MAiN ApNi FActory ChALAon yA TuMhAri... ;->
Bow

Boow

Gurr



Bow Bow



Bowwwooo



Bow Bow Bowoo



Bow Bowoooo




O.K Ur Training Is Completed,
Now Go And Stand In Front Of D Gate