SAWAAL: Patni

SAWAAL: Patni
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
  

May, 20 2010     135 chars (1 sms)     3327 views       Funny

more Funny SMS Messages

Meri Qoum K Bahadur Jawano Utho
Kab Tak Sote Rahoge?
Qoum Par ye Waqt Bohat Bhari Ha
Utho Jaldi Karo,Jute Chapal Sab Chorhdo

Utility Store Par Aata Agya Ha
Dr had twinS, namd
Tin & Martin"


Again twins, namd
peter & Repeater



Again twins
MAx & climax


Again had twins, she got
fedup & namd

"Stop & Fullstop"
A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....
Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@

A Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it

&

Its PAKISTANI Version:

"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste our time on it.... ;->
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
Aurr jigrr. . . . . . ?



?
?
??
?
?























??







??







Insano mein kidhar . . . ?? :-p
Mil gya

Oye hoe mil gya

O bally bally mil gya

Dhinchik dhinchik mil gya





Apne saray kaam chor k fazul sms parhne wala 1 or bewakoof mill gya..:
''Kahan se dhoond k lao gay Wafa is jahan main "FARAZ"



Jo jata tha BILLO k ghar Ab kehta hy:

PREETO mery naal wiyaah kar lay''


Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
Do U Know My Love Story..






















INTERVAL















The End!!
Full Of Suspense!!