SAWAAL: Patni

SAWAAL: Patni
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
  

May, 20 2010     135 chars (1 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages



A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y











mujhe pata tha pura parhey bina
tujhe Sukoon thori aaey ga le mar

"Z"
Jis tarha 1 machhar marnay say ap SHIKARI nahi ban jaogay.......










Theek usi tarah.../









2-3 sms karnay say aap BHIKARI nahi ban jao gay.....
Send Dis Msg To 7,000 Ppl
Do Not Ignore!
Dis Is Not A Joke
Its GODS Grace!
After A Month
U Will Receive Sumthing Big
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UR BILL
Umeedo''n kI Shama Dil Me Mat Jalana

Is Jahan Se Alag Dunya Mat Basana

Aaj Mood Hai Tou SMS Ker Raha Hoon

Roz Roz Intizar Main Palkian Mat Biochana . . . ;->
Women :Sir,Main Apne Larke Ka Naam Kiya Rakhon?
Sir,Iska Naam Peter Rakh Do..!
Women:Mera Doosra Larka Bhi Hai jo Iska Twin Hai..
Main Us Ka Naam Kiya Rakhoon?
Sir:Uska Naam Repeter Rakh do.
jab hamare sar per baal hote thay
hum babar ali se ziada bakamal hote thay

patjhar aaya gulshan weeraan ho gaya
main aaina daikh ker khud hi hairaan ho gaya

angrayi leti zulfoon ke jagah
qadafi stadium ka maidan ho gaya

23 ramzan ki shab hum chat per ja baithay
aglay roz parosi eid mana baithay

ab apni tind ka bhi kia lashkara hai
baal nahi to kia eid ka chaand to hamara hai../ ;->
Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->


Sardar at an Art Gallery:
I suppose this horrible looking thing is
what you call modern art ?

Art dealer: I beg your pardon sir, thats a mirror!
''Ye hay aap k






































angothy ki "warzish"
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
Sardar proposing a girl.. Hi darling kya mujse shadi krogi.
Girl.. Tameez se bat kro ...
Aslam.o.Alaikum Baji kya mujse shadi krogi.