''1 guy suddenly got up in a plane

''1 guy suddenly got up in a plane
''1 guy suddenly got up in a plane
and said ''Hijack''
Everybody put their hands up.
Then suddenly Another guy
from other side got up and said
''Hijohn''''
  

May, 24 2010     160 chars (1 sms)     2951 views       Funny

more Funny SMS Messages

DIL Badal Na Dena SIM Ki Terha

MOHABBAT Low Na Krna BATTERY Ki Terha

PYAR Kam Na Krna BALANCE Ki Terha

Hamesha Meri ZARURAT Mehsus Krna CHARGER Ki Terha ... ;->
Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P
Girl: Ao Chupan Chupai Khelty
Hen

Agr Tm Ne Mjhy Dhund Lia Tou
Me Tmhen Kiss Doungi


Boy: Age Me Na Dhund Saka To




Grl: Fkr Na Kro Me Chhat Pe Hi
Chupongi ;)
Why does Waheeda Rehman never changes her saree in the film GUIDE?




think...........





Coz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Dev Anand says: O mere humrahi, meri baanh thame chalna, badle duniya SARI, tum na badalna............;->


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
Are you know jAn|x?

Today is world women''s day . Kaash aap women hote men aapko happy women world day kehta. :-D.
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Student seeing Monkey out of the window and the Professor scolds him-
"why r u seeing d monkey outside,wen i am in d class
:)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Scientists all over the world r wondering how long a human being can live without a brain... Kindly tell them ur age...
"veer

jahan bhi msg krunga 5-10 msg ek sath bhej dunga

"wanted"

ek baar jo mene "sms" KRNA shuru kr diya to

uske baad to mai apne "balance" ki bhi nhi sochta.. "dabbang" hum tumhare mobile me itne sms krenge ki confuse ho jaoge ki konsa padhe or konsa delete kre."ready"duniya me tumhe sab se zyada msg sirf 3 log karenge:i,me, and myself.."body guard" mujh par ek ehsaan KRNA mere msg mujhe re send mat KRNA...
Tired Of Many Greetings That Comes
Like

Good MOrning

Good After Noon

Good Evening

Good Night

& So On

Now Here''s My Simple Fresh Line

''''Can U Smile 4 Me Once. . . ?'''' :)
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY