Sleeping Disease Etiology

Sleeping Disease Etiology
Sleeping Disease Etiology

Caused By: Lecturer

Host: Student

Reason: Frequent Classroom Exposure

Symptoms: Swinging Of Head,Frequent Falling On The Table,Automatic Closure Of Eyes

Signs:
Rednes Of Eyes
Ptosis,Short Handwriting,
Loss Of Consiousnes

Spread:
Studt 2 Studnt

Treatment:
Leave Da Class ;->
  

May, 18 2010     328 chars (3 sms)     3375 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hello G

G,G
Acha G

Han G

Acha

Acha

Really

Na Oye

Phir

Sachi

Phir

Haan

Kaise

Acha G

Haan

Kia?

Oh Nahi G

Sorry Wrong Number..
Qus: What is The Extreme Height of Stupidity?



Ans: Two Phathans Sitting iN Riksha and Fighting For Corner Seat..!!!
Ye mulaqat ek bahana hai

Pyar ka silsila purana hai

Tum se bus kam hai itna..........

Mujhe apna



TOILET dhulwana hey ;->
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her


Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..
Student Mathmatics Ke Sir Se

Sir Is Swal Ko Solution Karke Kar Do

Sir: Ye To Bachoo Ka Swal Hai

Student: Tabhi To Aap Se Pucha Hai
Fakir bache se: 1 rupe ka sawal hai baba!

Bacha: baba, jaldi se sawal poocho,

muje ek rupe ki sakht zarort hai..!
Best Punishment Dat U Can Give 2 Male..



Giv Him A Mobile With A

Set Of Girls Phone No.''S & Put Him

In A Place Where There''s No Netwrk
Arz kiya hai...


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...


(Wah! Wah!)


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...
.
.
.
.
.


RoCk3r, GEO NEWS Lahore :-D
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...