Sleeping Disease Etiology

Sleeping Disease Etiology
Sleeping Disease Etiology

Caused By: Lecturer

Host: Student

Reason: Frequent Classroom Exposure

Symptoms: Swinging Of Head,Frequent Falling On The Table,Automatic Closure Of Eyes

Signs:
Rednes Of Eyes
Ptosis,Short Handwriting,
Loss Of Consiousnes

Spread:
Studt 2 Studnt

Treatment:
Leave Da Class ;->
  

May, 18 2010     328 chars (3 sms)     3340 views       Funny

more Funny SMS Messages

A rose is always a rose whether its in a golden pot or in the ground...Same way U r always my friend whether u r in central jail or mental hospital...
Mein tumko Chand kehdu magar usme Daag hai,Suraj kehdu usme to Aag hai,Socha aapko Bandar keh Dun

.

.

.

.

Magar ?

?

?

?

?

?

uss kambakhat me Bhi "Dimaag" hai
''Neem k 4 patte lo
2 ko 1glass pani me boil karo aur
2 ki chatni banao
Phr
chatni ko us pani k sath kha lo
Inshahallah



Kanjoosi
K sare germs mar jayenge.''
Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.
Duniya se chupa Kar teri tasweer bathroom main laga rakhi hai
Or har gharri tere deedar ho ais liye JULAAB ki goli kah rakhi ha
An Accountant

Is A Person

Who Looks At A Girl

Measuring

36-28-36

And

Simply Sayz

"100" ... :p ;->
OncE jAmEs BonD mEt A dOg In JunglE
hE saId


"I Am BOND...!

JAMES BOND...!

thE dOg BitEs Him
nD rePilEd

"I Am KUTTA...!!

PAGAL KUTTA...!!
Phela parrot Rs 5000 ka hay kiyon ke ye computer janta hay, doosra Rs 10000 ka kiyon ke ye computer aur driving dono janta hay Aur ye teesra Rs 700000 ka hay.

Man: Teesra kia karta hay jo itna expensive hay?

Shopkeeper: Mein ne iss ko kutch kartay nahin dekha lekin pehlay do iss ko BOSS kehtay hain.


The Most
Dangerous Position
In Which To Sleep





















Is With Your Feet
On Your Office Desk ... ;->
Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
Professional Lover''s:

Hajjaam:
Chehry Pe Mery Zulf Ko Bikhrao Kisi Din

Doctor:
Akhir Is Dard Ki Dawa Kya Hy?

Sunyara:
Kash Main Tery Haseen Hath Ka Kangan Hota

Wakeel:
Wo Qadam Qadam Pe Jeety, Main Qadam Pe Haara

Choki Daar:
Tooti Hy Meri Nend Magar Tumko Is Sy Kya?

Maali:
Suna Hy Boly To Baton Sy Phool Jharty Hain

Police:
Main Qatal Hova Kesy Mery Yar Sy Pocho

Driver:
Barra Kathan Hy Raasta Jo Aa Sako To Sath Do :-)
What Is D Moral Of The

Movie ''Love Story 2050'' ?































Thandi Ke Mausam Me Kabhi


"Ice Cream"


Nahi Khana Chaiye. :)