U R My Best Frnd.

U R My Best Frnd.
U R My Best Frnd.



Bharosa Nahi?



Chalo Fir KUTUBMINAR Par Chadenge



Me 1 2 3 Bolunga Tum Kood Jana.



Baad Me Jab Tum 1 2 3 Bologi To Me Koodjaunga....!
  

May, 17 2010     177 chars (2 sms)     3467 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil chahta hai

chori karon
jhoot bolon
sharab peon
rishwat khaon
qatal karon,

aur

jail jaon.


Shayad is tarah kabhi, main bhi president pakistan ban jaon.!
Farash Pe Sone Ka 1 Faida Hay!




















Banda Zameen Par Nhi Girta.
''Mere Kitne SMS mile?
Bahut saare?
Aur tune kitne bheje? Ek bhi nahi!
Haaak Thu: Ab tak bahut SMS khaye - Ab Goli Kha -
DHISHKYOUN!''
Baba ji k meley main
is saal parsaad main
kambal bantey jain ge,

Yeh baat kisi aur
ko mat batana kiyon k
ye SmS sirf








''''SELECTED
FAQIROON ko kiya ja raha hai
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
Arz Kia Hai..

Shaam Jawaan hai..

Wah Wah

Shaam Jawaan Hai..

Wah Wah



Gour Farmaiye Ga..


Shaam Jawaan Hai..









Aur Uska Baap Major Hai.... ;->
1 Pathan pani P raha tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ab kya Pathan pani bhi nahi p sakta ???Iss main bhi joke chahiay tum logo ko ???

Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
"~"loVe"~"

Starts Frm Eyes,

Grows With Gifts,

Ends With Tears

But 2day

''''loVe"

Starts Frm Mobiles,

Grows Wd Balance Share,

Ends Wd
Number Buzy;)

" Pakistani Di Mushkil

Ghar Wich Punjabi Bolo

School Wich Urdu Bolo

Paper English Wich Karu

Tay

Maran To Baad Hisab Arbi Wich

Ufff !!

Hon Tusi Daso K Banda Kray Te Ki Kray. "
2days 4cast...

it will b cloudy if u frown...
clear if ur happy...
sunny if u smile..
stormy if u sing....