U R My Best Frnd.

U R My Best Frnd.
U R My Best Frnd.



Bharosa Nahi?



Chalo Fir KUTUBMINAR Par Chadenge



Me 1 2 3 Bolunga Tum Kood Jana.



Baad Me Jab Tum 1 2 3 Bologi To Me Koodjaunga....!
  

May, 17 2010     177 chars (2 sms)     3481 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->
Maths Teacher asked ALI : if u have 12 choclates

and

u give 5 to sarah.
3 to sadaf
and
4 to Sonia
than what will u get?


Ali replied: 3 NEW GIRL FRIENDS !!
''Q: Why do most women spend much time on improving their LOOKS and not their MINDS??

Ans: Because they know that men are STUPID, but not BLIND...!!! :p''
New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
Year 1963
-
-
-
Aug 3rd
-
-
-
Evening, 07:48
-
-
-
Uss waqt kuch nahi hua tha.
Chalo apna kaam karo!
Sara din sms padte rahte ho!!
Choto:MoM Ap Jab Guest K

Samnay Khana Lagati Ho To Teen

RotiaAN Rakhti Ho To Wo Do Khata Hai

Phr Tum Teesri Kyun Rakhti Ho?

MoM:Teesri Roti Hmari Izat Hoti Hai. .
Ek Din Mehman Aya Khana

Khatay Waqt Choto Pas§ Betha Tha,
Mehman Ne Jab Dosri Roti

Khanay K Baad Teesri Roti Uthai,

To Choto Cheekha Maa. .
Mehman Hmari Izat Per Hath Dal Dia. . .


Mumbai attacks kay baad Pakistan ney bhi India ko apni MOST WANTED LIST bhej di hai......
SINDH demands KATRINA KAIF

PUNJAB demand PRIYANKA CHOPRA

BALOCHISTAN demands KAREENA. KAPOOR

NWFP desperatly and urgently wants SHAHID
KAPOOR... =P ;->
Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->
A Couple Before Marriage
"MAD" For Each Other ....





Affter Marriage
"MADE" For Each Other





And





A Few Years Latter
Dil se roye magar honto se muskura baithay,

Yu hi Hum kisi se dosti nibah baithe.

Wo hume eik SmS na kar paye.

Jin k liye Hum SmS package on karwa baithay.
1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
Dont give importance to MONEY

Bcz

It can give u


BED
but not SLEEP

BOOKS
But not BRAIN


CLOTHES
But not BEAUTY


LUXRIES
But not HAPPINESS



so





Transfer it to my account...