U R My Best Frnd.

U R My Best Frnd.
U R My Best Frnd.



Bharosa Nahi?



Chalo Fir KUTUBMINAR Par Chadenge



Me 1 2 3 Bolunga Tum Kood Jana.



Baad Me Jab Tum 1 2 3 Bologi To Me Koodjaunga....!
  

May, 17 2010     177 chars (2 sms)     3498 views       Funny

more Funny SMS Messages




I m home, Please
call
I m work, Please call
I m in a meeting, Call
Me later at
Meeting is cancelled
I m late
See U in
See U at



Pareshan Na Ho
Templates Send
Kiye Hyn ...


A WISE MAN
Washes His Hand
After He PEES

But

A WISER MAN
Doesn''t PEE
On His Hand ... ;->
Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha



.


.

.

Kuch nahi aisay hi Indian team yad aa gai thi..
:-D
mujhe wo din aaj b yaad hai k jab,,,,,


tum hamari kursi sey ghirey they aur meinein kaha tha,

"kursi to bach ghayee hai na"!

mein uss din k liye muafi mangana chahta hoon aur aaghey sey jab b ghiro ghey to kahoon gha,

"Kursi chahey toot jaye par tum mat bachna"!
Lost in a animal
farm I saw many
amimals









(>. .<)
"v"
Mouse











("v")
(( ))
Bird









()(. .)()
( ( - ) )
Monkey









(>.".<)
( (..) )
HAILA TU BHI!?!?!!!!!
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
Girl n Boy were siting alone in d garden..

Girl-Do something which makes my heart beat faster..

Boy-Runaway ur father is coming!!!
:-D
B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
Interviewer:What is your birth date?
Sardar:13th October.
Interviewer: Which year?
Sardar furiously: Stupid...Every Year !!
;-)
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...
Qus: What is The Extreme Height of Stupidity?



Ans: Two Phathans Sitting iN Riksha and Fighting For Corner Seat..!!!
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.