What is a difference

What is a difference
What is a difference between a Kiss, a Car and a Monkey? A kiss is so dear, a car is too dear and a monkey is U dear.
  

May, 24 2010     118 chars (1 sms)     2763 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 srdar ji khali katori mein roti dubo k kha raha tha
Waiter ne dkha to pucha: Ap kia kr rhe hain?
Srdrji: Me maths ka teacher hu, Mene daal suppose ki hui hai!
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Ek Chota Bacha Bohat Dair Se Ro Raha Tha.
Uski Maa Ne Pocha
Mele Laal Ko Ka Chahiye?
Tofee
Bishkit
Ya
Doodh..?

Bacha:
Bash Ek Nai GIRLFLEND
Khubsurat Shi :->



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
Sardar goez 2 Gulabo''z
house



N


Knocks de door.


Gulabo:kon?


Sardar:mein!


Gulabo:mein kon?












Sardar:tu ghulabo hor
kon....->

Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)

To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
BoOk SaLeS MaN:TuM HaR RoZ

KiTaBiEn UlAt PuLaT KaR K ChAlE JaTe Ho,

MaGaR AaJ TaK TuM AiK BhI

KiTaB NaHe Le KaR GaYe

LaRkA:JaNaB MaI ToU HaR

RoZ 1,Ya 2 KiTbIeN Le JaTa Ho Ab

ApP Ko PaTa NaHe

ChAlTa ToU MaI KiA KaRo . . . :-P;->
Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D


Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN