After a quarrel,

After a quarrel,
After a quarrel, a husband said to his wife, "You know, I was a fool when I married you." She replied, "Yes, dear I know, but I was in love and didn''t notice."
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3523 views       Funny

more Funny SMS Messages

Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….

What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
Boy:
Tere lye mere dil mai thora thora gham hai...

Girl: Aagay?

Boy: Lekin jb teri behan ko dekha to dil ne kaha

"DaDa Ye To Us Se B Udham Hai"... =P ;->

Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.


Wah Wah


Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.

Aadat Se Majboor Ho Tum,
Janay Kab Maang Lo Udhaar. :-)
Galib Ne Bhari Mehfil Me Sher Mara,
Galib Ne Bhari Mehfil Me Sher Mara


Fir Kya Hua?



Fir Hona Kya Tha
Sherni Vidhwa Ho Gayi
New About

" FARZANA"


In barishon se dosti achi nhe"FARZANA"

Bura hy zamana chalo shabash ghar ja k nhana... ;->
There was this guy who told his woman that he loved her so much that he would go through hell for her.

They got married and now he is going through hell.


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
Memon: Aur sunao, thanda piyo gay ya garam?
Mehman: Thanda aur garam dono!
Memon: Aye Shazia, ek glass fridge se aur ek glass geser se pani la do
I
H a v e
B e e n


W R O N G
A l w a y z


T h a t '' s
W h e n


I
T h i n k
















I
A m
W R O N G .... ;->
Aik pathab ne Veena Malik se masjid ka chanda manga.

Veena : ap log to kehte hen k mera paisa naapak hai?

Pathan : tumhary paison se hum BATHROOM banaey gy..;-)