Murder Of English..!

Murder Of English..!
Murder Of English..!

Gimme A Red Colour Pen With Any Colour Ink

U 3 Boys Go n Stand In The Four Corners Of The Class.

Both Of U 3 Come Here n Kiss Me

I Have 2 Daughters & Both Are Girlz. ;->

kEEP sM|L|NG :->
  

May, 18 2010     229 chars (2 sms)     2825 views       Funny

more Funny SMS Messages


Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
The fight we had last night was my fault,


my wife asked me what was on the TV and i said dust.
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.


Teacher: How Do You Differentiate
“WIFE” & “MOTHER”

SARDAR:
Before Marriage We Sleep With “MOTHER”
&
After Marriage
We Sleep With Our “WIFE”
"Think"
Why u r so sweet?
Why u r so intelligent?
Why u r so innocent?
Why u r so lucky?


Ab hum se salaam duaa ka kuch tu asar ho ga na ... =P ;->
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)
Apni Tou Paatshal
Masti Ki Paatshal
Na Koi Likhne Wala
Na Koi Parhne Wala















Ye Sab Tou Theek Hy








Par Pappu Can''t Dance Sala ... ;->
''Teri yaad mein humne kalam uthaayi

Liya paper aur tasveer aapki banayi

Socha tha ki usko dil se laga kar rakhenge

Magar vo to bacho ko draane ke kaam aayi...''
"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

AuGusT k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai.............