Murder Of English..!

Murder Of English..!
Murder Of English..!

Gimme A Red Colour Pen With Any Colour Ink

U 3 Boys Go n Stand In The Four Corners Of The Class.

Both Of U 3 Come Here n Kiss Me

I Have 2 Daughters & Both Are Girlz. ;->

kEEP sM|L|NG :->
  

May, 18 2010     229 chars (2 sms)     2835 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy:Darling Hamare pyar ke bare mein kisi ko mat batana.

Girl: Sana ko to zaroor bataungi, kehti thi kaun paagal hoga jo tujhse pyar karega
Why Pakistan is not progressing ...?

Because out of Population of 16 Crore ...

-4 crore retired.
-2 Crore in State Govt.
-2 crore in central. Govt. (who dont work)
-1 crore IT prof. ( they dont work for Pakistan)
-2 crore are under 5 yrs.
-3 crore are unemployed.
-1.2 crore you can find anytime in Hospitals.
-Statistics says that 79,99,998 people anytime in jail.

- REST LEFT TWO YOU & ME..

- AT PRESENT YOU ARE BUSY READING MY SMS..

- SO HOW CAN I HANDLE PAKISTAN ALONE.....
Sagai Aur Shaadi Ke Beech Waqt Kyun Hota Hai?





Ans: Kyonki Koi Ye Na Keh Sake Ki Durghatna Se Pehle Bachne Ka Humare Paas Waqt Nai Tha
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
1 Chutki Naswaar Ki Qeemat Tum Kia Jano Mere Lal

Pathan K Sar Ka Taj Hoti Hy Ek Chutki Naswaar

Har Mochi Ki Dukaan Per Aam Hoti Hy Ek Chutki Naswaar ;->
Wife: Suna hai k jannat main husband ko wife ke sath nahi rehne detay
Aisa kyun?
Husband: Arey paglee, isi liye to usay jannat kehte hain..
Hey Dear Kaha ho
Yar Pata Hai Kab Se Wait kar RAha Hoo
Jaldi Aoo Na Ache Se Tayar Ho Kar Aana
Dekho Hamesha Ki Tarah 1st Prize Tumhein Milna
Chahiye Aaj mera Yar Phir
Monkeys Fashion Show Jeete Ga ..



Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
How bollywood proved dat 2012 is not the end of Love
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
By The Movie-
"LOVE STORY 2050"
Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-
"Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo"



Agr Phir Bhi Samaj Na Aaye To
Film ''Ghajini'' or ''Tere naam'' dekh lo.
Q: Why is Christmas just like a day at the office?

A: You do all the work and the fat guy with the suit gets all the credit. . . ;-> a day at the office?

A: You do all the work and the fat guy with the suit gets all the credit. . . ;->