Dost ne Dil ka haal

Dost ne Dil ka haal
Dost ne Dil ka haal batana chour diya Hum ne bhi gehraee main jana chour diya aap ne sms kerna kya band kiya Hum ne bhi mobile charge kerana chour diya
  

May, 25 2010     151 chars (1 sms)     3017 views       Funny

more Funny SMS Messages

If U Are

Ever In Doubt

As To Wether or Not

To Kiss A Pretty Girl . . .

Alwayz Give Her

The Benifit Of The Doubt
Aik park mein Mian Biwi lar rahe theyQareeb hi bench par kuch aawara larke bethe theyMian ne ghusse mein kaha "Dil karta hai tumhein kutton k agey dal doon"Larkon ki taraf se aawaz aai "Bhow. . Bhow Bhow. . ."
Sardar goez 2 Gulabo''z
house



N


Knocks de door.


Gulabo:kon?


Sardar:mein!


Gulabo:mein kon?












Sardar:tu ghulabo hor
kon....->
What is at the end of "everything" ?


?
?
?
...
...
...
?
?
?


The letter g
<<
(",) Dis Ant is
<( )> looking 4 u
,,J L,,
>> and he
(,") misses u a
/( )> lot
,,J L,,
//
(,")> WHY?
<( )''
,,J L,,
coz ur such a HORNY DEVIL!


Happy Summer season

With great Offers

Mota Mota Machar

Lots of Makhiaan

And

Long Time Load Shading

Enjoy it and Keep smiling
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.
''1 pathan ny jalti hue building sy 6 logon ko nikala!but phir bhi logo ny usy boht mara
Q???


is liye k

us ny wo 6 log nikaly thy jo k aag bhuja rahy thy
Mat Mila Naye Dosto Se A Khuda

Wo Hume Barbad Krte He

Hum To sMs Ki Bauchar Krte He

Or wo Chawanni K Liye Bhi Vichar Krte He ...........;->
To Be Great
Is To Be Misunderstood ...
And
I m Always Misunderstood
Therefore
I m Great ... =P ;)


~AtTiTuDe PeRsOnIfIeD~
Husband: "Where do you want to go for our marriage anniversary. . . ?"

Wife: "Some where I have never been. . . !"

Husband: "How about the kitchen. . . ?" . . . ;->
Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!