Kal agar me mar bhi

Kal agar me mar bhi
Kal agar me mar bhi jaon ae dost!! Gham na karna Aansu bhi na bahana Bus seedhay oper chale aana.Party karenge
  

May, 25 2010     110 chars (1 sms)     3122 views       Funny

more Funny SMS Messages

Keep Silence

For

2 Minutes

In Memory Of

Those

Poor

Helpless

Hopeless

Mosquitoes

Who Died

Last Night

By The Stnech Of

Ur

Body . . ..





Kabhi Tou Naha Lia Ker Maire Dost. . . . . :P
Baap: Beta Shadi K Din Susral Walay
Ghari Dein Tu Suit Mang Lena. Scooter Dein Tu Car Mang Lena,
Dokan Dien Tu Ghar

Beta: Dady Larki Dein Tu Oski Maa Mang Lon?
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....
My Eyes Miss u
My feels Love u
My mind call u
My heart just for u
I will die without u

Aisa meri Mummy mujhe bilto hain
ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
Dr. Buzrg Mareez Se...

Main Tme Aesi Dawa Dun Ga K Tm Jawan Ho Jao Ge

Buzrg Mareez : O Mere Khudaa Toh Main Apni Pension Kese Loon Ga
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC
Aik Bachey Ne Zardari Se Kha
Janab 14 Mahine Ho Gay Humare
School Main Teacher Nahin Aya.

Zardari To School Kaise Chal Raha Hai,
Bacha Jaise Mulk Chal Raha Hai
Ek pathan apne exam ka result net pe dekh kar,....Oye yara ye kya.....mein fail hogaya aur wo bhi English k paper mein,
.
.
.
.
It's UNPOSSIBLE.
Dil Ki Bato''n Main Aana Acha Lagta Hai

Kurri Ko Le K Date Pe Jana Acha Lagta Hai

Shaadi Se Pehle Dil Ko Bhaate HYn Sangeet

Baad Me Tou QOMI TARANA Acha Lagta Hai ;->
Attendence..

Pappu
Yes Sir

Bablu
Yes Sir

Tinku
Yes Sir

Ullu
??
Ullu
??

Ullu
Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
Ehsas apk Ki Dosti ka Jis pal Nahi Hota
.
.
Ssanson ka silsala bhi Mukamil nahi hota
.
.
Mera Inbox Mujhe Bekar lagta ha
.
.
Ager Apka Sms Is main nahi hota