Kal agar me mar bhi

Kal agar me mar bhi
Kal agar me mar bhi jaon ae dost!! Gham na karna Aansu bhi na bahana Bus seedhay oper chale aana.Party karenge
  

May, 25 2010     110 chars (1 sms)     3121 views       Funny

more Funny SMS Messages



Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)
Sardar 2 his wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!

Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
SArdar: Tu tension na ley,

...mein ne Munnay ko Mortien pila di hai:
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-
Q: Why do boys go to temples?
?
?
?
?
?
?
?

Becoz temple is the only place where they can find..

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Pooja
Bhakti
Prarthana
Bhawna
Shraddha
Aarti
Archana
Aradhana
Shanti
Jyoti
Tripti
Deepti
Durga
Saraswati
Lakshmi
parvati
Na Jane Log Kyu Darte He
Kuch Log To SMS Hi Nahi Karte He
Or Kuch Log AAP Jaise B Is Duniya Me.
Jo MISCALL Mar K B Balance Check Karte He

"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..

Ek Pathan:
Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakt Par Char Jata Tha

Dosra Pathan:
Wo Kaisy?

Pathan:
Us Waqat Ye Darakt B Chota Hota Tha. . . ;->
''Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya Asar Parega?

Aadmi: Hum dono Married Hain

Police: To Ghar Me Karo

Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?
Are U Emotionally Dumbed ?





Creatively Challenged ?






Artistically Void ?





Socially Hopeless ???




And



Financially Desprate ....????







Congrates You Are A





PAKISTANI .... ;->


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P