Attitude of girls:

Attitude of girls:
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
  

May, 25 2010     175 chars (2 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.

Most Iraqis Think
The Shoe Thrower
Is A Hero
And
Should Be Freed

Most American Think
He Deserves A Death
Sentence
Because
He

.

.

.

.

.

.

MISSED .. ;->
*Dua 4 Election*



Ya Khudaya...!!!
Kitaab ko Libray myn rakh,

Sher ko jangal myn rakh,

Teer ko kaman myn rakh,
or

.
.
.
.
or
.
.
.
.
.
or...
PATANG ko aasman myn rakh.....!!!!!!!!!!
Mod...
Obedient...
Neat...
Kind...
Elegant...
Young...

Hey! thats me.
Don"t be sad, even ur name is there,

Read the 1st letter of Every Word...
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
Yar ek numbr hy, is pe call kr k pta kro k ye kon hy? Kuch kahe to 2, 4 suna b dena. Sala apne ap ko police wala kehta hy.
Numbr ye hai " 15 "


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******
''SINDHI hone ki mushkilaat..

1. Ghar me
sindhi bolo

2. School me
urdu bolo

3.Paper
angrezi me hal kero

or

4.Mrnay k baad hisab Arbi me do''


Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->