Attitude of girls:

Attitude of girls:
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
  

May, 25 2010     175 chars (2 sms)     3318 views       Funny

more Funny SMS Messages

Considering his
achievments of
creating shortage of,


Wheat


gas


power


suger



water

Musharaf has been
give the title of


Quaid-e-Qillat... ;->
aaj tum nein mujh sey bad tameezee kee thee, mujhe pata hai k tum boht afsurda ho ghey aur pareshan b aur yeh soch rahey ho ghey k mujh ko kaisa manao ghey


to mein batata hoon



"Chalein KFC"?
Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....
Bacheoo ka deewana hua
Raat ko nahana hua
Phata pajama hua
Nalaeeq zamana hua
Bagharat parwana hua
Aankhoo sa sharmana hua
Lakin asal ma bagharat hua
ku keh ma larkiyooo ka deewana hua.....
Hi

The Cute

Sweet

Most Graceful

The Smartest

&

Beautiful

Person




Khush ??






Chalo Ab Apna Kaam
Kro, Duusro''n Ko Bhi
Bewaqoof Banana Hy .. ;->
Wat Does A Witch Ask 4 When sHe Arrives At A HoteL?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Broom Service
Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!
UnKi Gali Say Mera Janaza
nikla

Wo Na Nikla Jis K Liye
Janaza

UsKa Ghar Aya To Meray Dost CT Bajanay Lagay


Rakh K Mera
Janaza Kaminy UsKo
Patanay Lagay..;->
Dere''s only 1 prfect CHILD in d world & evry MOTHER has it
Dere''s only 1 prfect WIFE & every NEIGBOR has it
&
Dere''s only 1 Prfect GIRLFRND , Ur BEST FRND has it ;->
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.