Attitude of girls:

Attitude of girls:
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
  

May, 25 2010     175 chars (2 sms)     3326 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bartender: I Think
U''ve Had Enuf Sir !
Drunk: I Just Lost
My Wife , Buddy !
Bartender: Well, It Must
Be Hard Losing A Wife
Drunk: It Was Almost
Impossible ;->
aami je tumhar
chin chhin chhin.

shudu je aamar
chhin chhin chhin.

4ward this line to 7 BHOOT & get luck b4 this amavasya.
Jai Monjulika mai!
Pathan Ne Maulana Ko Bohat Maara,

Kisi Ne Pocha Kyun Maara.

PATHAN: Ye Kehta He Tamam Muslman Jannat k Mazay Lenge,

Janat Hamara Bewi Ka Naam Hai..
Kya zamana aaya he!

Pahle log shadi k bad jo kam karte the,
abhi wo shadi se pahle kar rahe hen!


pata he kya?

Nahen na

KHUD Kushi.. ;-)
Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye
Agar Koi Yeh Chahay k Woh Dunia Main Sub Say Alug Nazar Aiay... Woh Jahan Bhi Jiay, To Loog Ussi Ki Taraf Daikhain To Ussay Chahiay k.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apni Gardan Utarwa k Chala Phira Karay......
High Level Insult....


Little Johnny Was Sitting On A Bench Eating Sweets One After Another.


Man Nearby:
People Who Eat So Many Sweets Dont Live Long.


Johnny:
My Grandpa Died When He Was 106 Years Old.


Man:
Did He Eat Many Sweets?


Johnny:
No, He Always Minded His Own Business!!;-)
Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,

wah wah

Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,




"Lado k lashkarey jaghmagh kapdey saarey"

Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
Mai Woh Nhi k ShaaDi Ho Aur BadaL Gaya,

MeRa WoHi MizaaJ Wohi Zauq Hoga,

ShaaDi Se PehLe Bhi Mjhe ShaaDi Ka ShaUq Hai,

ShaaDi k Baad Bhi Mjhe ShaaDi Ka ShaUq Hoga
Which Department Have Great Loss Due To Load Shedding?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Family Planing
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."