Attitude of girls:

Attitude of girls:
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
  

May, 25 2010     175 chars (2 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar Koi Aap Ko
Dukh De, Takleef De
Aap Ko Roney Pe Majbur Kerde
Tou Aap B Us Ko Rula Sakte Ho







Pata Hai Kese ???




















Us Ki Aankh Main Ungli Maar K ... ;->
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
Fairy Tales End With . . .
"They Lived Happily Ever After . . ."

But

Family Takes Begind With . . .
"They Fought Happily Ever After. . . " ;->


Baap:
Itne kum marks..??
2 thappar lagne chahiyen.!!

Beta: Han papa!
mein nay to us kameenay mastar
ka ghar bhi dekh liya hay…!!
President Bush and President Musharaff were flying in a plane and Bush says: If i drop a billion dollars here i''ll make a million ppl happy. Musharraf says: If i drop my uniform i''ll make my whole country happy.
The Captain of the plane says: If i drop this plane i''ll make the whole world happy... :P

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
.Mere Nana ne ye keh ker mujh se rishta tor dia Faraz

.

.

.

.

.

.

Moong phali mein dana nahi. hum tumharey Nana nahi...
Faraz In English Mood

A Lot Of Pottato In A Lot Of Rice FARAZ...



Served With Ketchup Tastes Very Nice...
Yum Yum
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs50 buy a Pillow.
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..