Attitude of girls:

Attitude of girls:
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
  

May, 25 2010     175 chars (2 sms)     3309 views       Funny

more Funny SMS Messages

Which Is The Safest Way To See A Shark?






On Television
Arz Kia Hai . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

Wah Wah . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

PHILIPS LET''S MAKE THINGS BETTER . . . ;->
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"
(/./)
/ " ) "? ----;";
/,,/"( , , )//
//// //
ye Ghada apka ha?
Agr nahe to isko aagay bhejte raho jiska hoga wo rakh lega
Baba Black Sheep Do U Have Any Wool . . . ?


.



.



.




.




.




.





.




.


Abay Gadhe Black Sheep Sepoocha Tha
Tujh Se Nahi . . .

Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
'''' OYE ''''















































'''' HOYE '''' ;-
If U Dont Sms Me..
God Will Give U
Lalu''s English,
Mayavati''s FACE,
Jayalitha''s BODY,
Abdul Kalam''s HAIRSTYLE,
N
Atal Bihari''s WALKING STYLE...So B'' Carful
ALLAH ne
tmhain paida kya k
tm uski ibadat
karo
Rozey rakho
Namaz parho
Quran parho
Uska Zikr karo
Deeni kitabain parho
Per tm

SMS Par rahe ho
SHARAM KARO....

Chinese Larki KO Dekh Kr Mom Boli,

Beta ye Kya Le Aye hO?


Son: Mom Ap Ne khud he To Kaha tHa k gHr atay huye cheeni Letay Aana... =P ;->
Why Pakistan is not progressing ...?

Because out of Population of 16 Crore ...

-4 crore retired.
-2 Crore in State Govt.
-2 crore in central. Govt. (who dont work)
-1 crore IT prof. ( they dont work for Pakistan)
-2 crore are under 5 yrs.
-3 crore are unemployed.
-1.2 crore you can find anytime in Hospitals.
-Statistics says that 79,99,998 people anytime in jail.

- REST LEFT TWO YOU & ME..

- AT PRESENT YOU ARE BUSY READING MY SMS..

- SO HOW CAN I HANDLE PAKISTAN ALONE.....
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''