aaj meineiy faisla

aaj meineiy faisla
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
  

May, 18 2010     215 chars (2 sms)     3338 views       Funny

more Funny SMS Messages

Doctor Pathan K Bachhey Ko Dekh Kar Bola Bohat Khubsurat Hy! Kitney Maah Ka Hy?

Pathan Gussey Me Bola:
O pagal ka bachha Ek Hi Maa Ka Hy!
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
Jab Tum Makeup Kerti Ho
Bilkul Reema Lagti Ho




Wah Wah




Jab Tum Makeup Kerti Ho
Bilkul Reema Lagti Ho





Jab Makeup Nahi Kerti Ho Tou
Sahfqat Cheema Lagti Ho ...
Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p

Ladies
N
Gentalmen
Please
Put
Ur
Handz
Together
For
Clap
ND
Welcome
Dis
Outstanding
Sms
To
Ur
Inbox
By
Brillant
Txter..;->


Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->
She Came..
I Kpt Lukin At Her..
She Smild.
Yet I Kept Quiet.
She Began 2spk.
I Dint Listen & Then,
She Began2 Leave.
I Thn Shoutd...





Mam
Attendance...!
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
Can?we do romance in the midnight today? I’m in a good mood:) Just a little bit of kissing and biting!! Reply me soon, yours Loving Mosquito.
DON ne ab jurm ki dunia chor di hy

Ab 1 MADRASSA banaya hy

So plz...



Balance ki surat mei DON ko chanda day kr aakhrat sawarain
Aap ka khadim MUFTI DON ;->
Boss-Ek Accha Mirror Leke Avao Jisme

Muje Mera Chehra Dikaye De

Sardar-Boss Mai Sab Dukan Gaya Per Sabme

Mere Hi Chehra Dikha

Apka Chehra Diknewala Nahi Mil
After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.