aaj meineiy faisla

aaj meineiy faisla
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
  

May, 18 2010     215 chars (2 sms)     3325 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
Sardar told his servant:
Go and water the plants. Servant
it’s already raining. Sardar: So what?
Take an umbrella and go.

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
agar koi acha lagta hy tow wo acha nai, acha main hu, ore agar koi mjy bura lagta hy tow jaan lo k bura woi hy....


q k main tow acha hu
NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
~> Teacher: what is meant by
"I MISS YOU"

.

.

.

.

~> Pathan: Is ka matlab hai
"Mein tumhari miss hon!
''KaSH Hum Aap ka MobiLe Number Hote

Har Waqt Aap ko Yaad To Hote

Shayad Kabhi Aap Humain BadaL Detay

Magar

Humse Bicharnay Ki Khabar To Sab ko Detay''
Beth Kar Tanha Yeh Sochta Hun

"WasSI"
.
.
.
.
.
.
.
Khatam Ho Gai Zindagi Par Bachi Koi Na Phasi... =P ;->
Aik janaza dekh kar larki
muskurae,

Aik bazurg bole beti jawan mout par muskaraya nae krte,

Larkhi:baba kya karo wada kiya tha jb b milenge muskura ke milenge.
Breaking News:

Karachi k halaat kharab.
Govt ne terrorist k khilaf pehla action le lya.

Govt ka pehla action




Double sawari pe pabandi.