aaj meineiy faisla

aaj meineiy faisla
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
  

May, 18 2010     215 chars (2 sms)     3334 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...


Son: Daadi Ap Kya Tv Per Aati Hein?

Daadi: Ni Beta

Son:To Phir Ami Kyn Keh Rahi Thi K Tmhari Daadi Anay Wali Ha Ab Roz Darama Hoga:-)
Ager Mahima Chudhary male (larka)hoti to us ka naam kia hota.........
Scroll down..
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
<
>
Think Guys Think
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
Think Galz Think
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
ANSWER
BAAPHIBAAP Chudhary
MA HI MA to BAAP HI BAAP
Bomb dhamako se tum log Q dartay ho FARAZ...

Ye to hotay hain tujhay ooncha uranay k liye
Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,

wah wah

Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,




"Lado k lashkarey jaghmagh kapdey saarey"
Jin:
"Kiya Hukam Hy Mere Aqa"
Aqa:
"Mulk Ka Sara Maal Mere Acount Mei Daldo.
Jin:
"Aqa Hukam Kare Bakwas Nahi, Mei Jin Hon ZARDARI NAHI" ;->
Hazrat Alama IQBAL Ny Apni

Zindagi K 50 Sal Laga K

Hamari Soi Hoi Qoam Ko Jagaya.
.
.
Laikin Ab Yeh Kaam

Wapda Waly Hr 50

Mint K Baad Kar Rahy Hain....
Before you
judge a person,

Walk a Mile in

His Shoes
.
.

After that,
.
.

Who cares?

He''s a Mile away & the shoes r urs!

Take them & Run;-)
Their is always 2 side in an argument in a married life



Her side





and




Offcourse the Right side.... ;->


Lamha Lamha waqt guzar jayega…
Chund lamhon mein exam aa jayega…

Abhi bhi waqt hai, do line parh lo…
Warna pass kya MUNNA BHAI karvaye ga??
Biryani kana y ki dua!
Niyat karta hoon Main 4 plate biryani ki,
Vastey 15,20 boti"k",
Bama zarda,raita aurbb salad"k"
Muon mara deigh ki taraf,
Bismillah
1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"