aaj meineiy faisla

aaj meineiy faisla
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
  

May, 18 2010     215 chars (2 sms)     3319 views       Funny

more Funny SMS Messages

,-|''"""""""""''''''|
/--[SMS PoLiCe]
''''''O''""""""O"O''""
Hum aapko arrest karne aae hain,apki complain hai k aap apne Doston ko koi SMS nahi karte..

Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
''Khud ko kr kanjoos itna
k har SmS bhejny sy pehly
.
Service center waly call kr k khud poochen
.
Paa g
Pakki gall a
Bhejna ay
k sending fail kariye.:-/
Kehty hain aurat k haath mai barkat hoti hai...
Sahi baat hai...
kiyo k 3 inch ki cheez hath mai do to 9 inch ki kar deti hai....

.

yani k "Chapati".
What is the diffrence between
Problem and Talent?


Two boys love 1 girl = Problem !


One boy loves 2 girls = Talent ! ;-)


Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ……

Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De….
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->
1st Girl Proudly Says: Meri To Her Sans Par Ek Insan Marta Hai!

2nd Girl: Yaar Tum Acha Tooth Paste Kyoun Istemal Nahi Karti ;-)
''A-0-A.
1 gd news he!!!!
is mahiny ki 29 ko mri mehdi he,,
or 30 ko shadi he,
or 31 ko valima he!!
u r invited!!!
plz zrur ana!!!''
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.



2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->