Larka Larki Went On A Date,

Larka Larki Went On A Date,
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     4822 views       Funny

more Funny SMS Messages



Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)



Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
God Is So Wise That he Created Friendz
Without a Price Tag Coz If He Did Then I
CouLd Not Afford U Coz...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5 Or 10 Paisey K Sikkey aaj KaL kahan MiLtey hain yaar...... ;->
Similarity between Gandhiji & Mallika Sherawat?

Dono ne kaprey utaar diye, ek ne desh ke liye, doosrey ne Deshwasion ke liye!

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?

Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->

Hukmraano K Hain 360 Din,
Awam K Hain 5 Din,
Aye Aye>

Hoy Hoye,

Aye Aye>

Aye Aye Jo Aye
"Budget"
Mehangai Le K Aye,
Hoy Hoye
Mehangai Le K Aye,


A sardar goes to a restaurant
and his cell phone rings.
Wife: How are you?

Surprised Sardarji:Oji I am fine but
how did you know where I was?
School vs University
School=Pencil, Rubber, Sharpner, Scale,
Uni=Ek balpen wo b frnds se cheena hua,
School=Class me enter hony se phly May i come,
Uni=Bina batae he mobile kan se lga k class se bhr,
School=bag me hr sbjct ki book & copy,
Uni=Yar aik paper to phar k de de,
School=Class test me star,
Uni=Full moon hi naseeb hota hy yar
School=Dost mje wo wali class felow achi lagti hai, 2nd ok
Uni=Jigr bachi chek kr, dusra oye shram kr bhabi hai teri
Wondrful school days&LOVELY UNI LIFE.
Teacher To Student:

Can You Define Who Is LECTURER?

Student : A LECTURER Is A Person Who Has A Very Bad
Habit Of Speaking When Someone Is SLeeping.