Larka Larki Went On A Date,

Larka Larki Went On A Date,
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     4813 views       Funny

more Funny SMS Messages



'' 3 '' Cheezen Hamesha K Liye Bhula Do:

1
DarD

2
GhAM

3
RoothNA

'' 3 '' CheeZAiN KAbhi Na BhuLAnA:

1
"HumAyuN"

2
Us K Msgs

3
US KI PERSONALITY.. ;)

''3'' Kaam kAbhi nA kArnA:

1
Is Msg k0 Edit kArnA

2
ApnA nAAm LikhnA

3
DooSroN k0 Msg Bhej k IMpreSS kArnE ki nAkAAm KoShiSh kArnA... =P ;->
if u want fastest n highest return on ur investment...........
use




use





usee ispghool


M: My lovely wife.
I: Is i am wrong in my sms?
S: Sex is not only thing in the life.
S: See, we have everything in our life you, me & our kids & good salaries and home also.

Y: You are everyting to me, my life my wife my jaan.
O: Our life is just a good enough for us. Alhumdullah.
U: U are the lucky one in my world… gave me our sweet family.

LOVE YOU!
Mother
Independance
Father
Or
Valentine,

DAYS K Baad. .

Bus Isi Paap Ka Suwikar Karta Hun,

Admi Hun Admi Se Pyar Krta Hun.


Happy Khan''s Day.;-)

Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
aik waqat tha tumaray sms asiay


atay thay

jaisay kisi nay tumari khoprii pai

pestol rahki hoi hai



or tumsay sms karwa raha hai
?

?
?

?

?




mager ab lagta hai jaisay goli maar di hai
2 Saal palhay meri girlfriend ka bhai sara din ghar per rehtay thay or us ka sath Date marna Impossible tha. Aj sub ATTA laynay line main kharay rehtay hain AB MAZAY he MAZAY

GEO MUSHSRAF.
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->
UFONE LAYA NEW OFFER
Khali JAGA PE ''U'' LAGAO AUR BAN JAO

ST__PID

B__DH__

BEWAK__F

__LL__

Dekha
Everything is incomplete without U

Ufone
Its all about U
Pathan Dozhk Se Nkla
Chupke Se Jannat Me
Ghuss Gya
Farishte Ne Pakar K
Bhtt Mara
Pathan Bola: Mt Maro
Hum Janati Hy, Dozhk
Me Srf Gul Khan Ko
Naswar Dene Gya Tha ;->
Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!

Aaj
achanak
hath
pe
ek ansu
gira
main ne
us
se
poocha
ay
aansu
tum
kyun
bahir
aaye
ho?



Aansu bola:


"Abey apne kam se kam rakh"... ;->