Larka Larki Went On A Date,

Larka Larki Went On A Date,
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     4801 views       Funny

more Funny SMS Messages

An Excellent Road Sentence Written on National Highway:



"Go Slow, Unless You Have An Urgent Appointment With GOD ... !" ;)
Wife:gaajar ,muli,baiban
lambay lana.

Husb:nhi laonga tm iska
galat istamak kro gi.


wife:tmhe q dard ho
raha hai tm me thoddi
dun gi.>
Tum Sari Dunya
se Hut k ho,
Tumhari Guftagu
Tumhara Style



Tumhara Sub Kuch


Sub se HuT ker hy


Isi Liye Tumhen Dekhtey he Dil kehta hy


ChaL HuT . . . ;->
Judge: Tum qabool karte ho k tumne kapre ki dukaan se 5 baar chori ki hai, to kia kiya churaya?
Chor: Janab ek saarhi.
Judge: lekin ek saarhi ke liye tumhe 5 baar chori karne ki kia zaroorat thi?
Chor: "4 baar meri biwi ko saari pasand nahi aayi thi...


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Mein tumko Chand kehdu magar usme Daag hai,Suraj kehdu usme to Aag hai,Socha aapko Bandar keh Dun

.

.

.

.

Magar ?

?

?

?

?

?

uss kambakhat me Bhi "Dimaag" hai
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."
If You R 18 Years Old then scroll and read the mail other wise plz leave here....










are U 18 Years Old?

if

YES

Then Scroll down

''

''

''

''

''

''

''

''

I again Advice you if you are not 18 plz go back!

''

''

''

''

''

''

ok as u like now see this

''

''

''

''

''

''

''

NADRA

National Database & Registration Authority, Pakistan

Agar aap ne apna CNIC (Computerized National Identity Card) abhi tak nahin banwaya tau foran banwa Lain...

as Govt. of Pakistan has rule that CNIC holder must be 18 yrs OLD ...

Tention Door Ho gayee na!!! Ha ha ha ha
Bazar wali nazuk si

office wali naram naram

mohalay wali patli si

hotel wali Chikni chikni

ghar wali garma garam

wese aap kahan ki ROTI pasand kartay hein?
Rs 60/- per day is wasted in smoking, which could be used to feed a hungry man in india.

So lets keep smoking, marne do saalon ko !

PAKISTAN ZINDABAD!