Larka Larki Went On A Date,

Larka Larki Went On A Date,
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
  

May, 13 2010     171 chars (2 sms)     4825 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gandhigiri Ka
Funda No.840
"Koi Tumhe Bewakuf
Kahe To Chup
Raho"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Muh Kholkar Use Sahi Saabit Mat KARO!


()()
('';'')

Munnabhai-Yaar Mast Mast Jokes

Pane K Liye

Kya Karne Ka?

Circuit-Simple Bhai,

www.smsxone.com Likhne Ka
Aik rikshaw ke peche likha tha k
"SAWAN KA INTAZAR HAI"
Peche se aik truck aya or rikshaw ko ora dia(hit kia) or us ke peche likha tha
"AYA SAWAN JHOOM KE".
Best Sms Of 1947

















..










Tab MOBILE Tha Kya?





Kabhi Toh Thode

Dimag Ka Istamaal Kar Liya Karo!!!
''Aankhon main nami thi aur vitamin ki kammi thi,

Jiss se sari raat baat ki, woh meri mehbuba ki ammi thi;-)''
Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey
Very True Lines…
Hamesha yaad Rakhain
K
Zindagi main hamesha 2 hi morr
aatay hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAJJAA
TAY
KHABBA….:-)
Dar Dar Phirte Han Gam E Ishq Ke Maare

.
.
.
.
.

Dar Dar Phirte Han Gam E Ishq Ke Maare
.
.
.
.
.

Laado Ke Lashkaraee
Jagg Magg Kapre Sareey

2009 Is Coming

Wish U A Very
HAPPY NEW YEAR
Valentine''s Day
Basant
23rd March
14 August
Eid Ul Fitr
Eid ul Azha
Frndship Day
Mother, Father
Dadi, Dada
Nana, Nani
Children''s Day
Happy B''day
365 Gud Mornings
Aftr Noons, Evenings''
& Nights

Roz Roz Ka Drama Nhi
Hota Mujh Se
Ab Pura Saal Mat Kehna
Msg Nhi Kia ... ;->
Q: how was NISAR born ?

Ans: jawani jan-e-man haseen dilruba, Milay do dil jawab Nisar ho gaya
Sheikh Sb k betay ki shadi thi.. sub Mehman intizar kr rahe thy k kab sheikh sb khanay ka bolen gey.. Raat k 2 baj gaye to sheikh sb se bhi raha na gaya .. unho ne garamjoshi se kaha.. sub 4,4 ho ker beth jayen..sub mehman khush ho gay k khana khulney wala hy.. phir sheikh sb ne sub k agay Tash pattay rakh diye k khelo
American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->