Wife: You always

Wife: You always
Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
  

May, 21 2010     351 chars (3 sms)     3241 views       Funny

more Funny SMS Messages

"HAPPY BIRTHDAY"
to you

shocked ?

actully aaj ke Din

''James Hawk''

nay DHAKKAN banaya tha

tou mainay socha her DHAKKAN ko wish kur doon;)
''Pehle hath pe
Phir hont pe

Phir ankh pe
Phir gal pe

Aur phir nak pe


?
.

.

?




KISSSSS





Qadar MAKHIYAN Tang Karti Hain GARMI Main.. Safiullah''
yeh tha bada bhari..


marie se nahi banta khari....




char payyo pe chalti hain lori[truck]






ab tu jake karle ghade ki savari....;->
Qayamat k din farishtoo nay sheets detay howay logo say kaha k apnay apnay gunah likho, jab sab likh chukay tu Tumhari awaaz aai Extra Sheet Please..!!
Ek larka ek larki se Tum mujh se shadi krogi
girl: Nhi
boy:Lekin Q
girl:Mere ghar wale nahi mane gy
boy:Ghar me kon kon ha
girl:1 husband,4 bache:-)
''Hain log vohi jahan mn achy
Jo serdeon main pehnty hain kachy''

ItNi BtAmiz AurAt MAinE ZiNdAgi mEin nAhe dEkhi...










Jo kEhti hAi "App k AcouNT ki RAqAm iS cALL k Liye nA kAfi hy... ;->
Faqeer: Oh..Bab kuch dedo boht bhooka hun.

Pathan: 100 rupees dikhaty huwe bola 50 rupees hein tere pass ?

Faqeer: (Khush ho kar) G haan.

Pathan: To pehle wo to kharch karlo.
Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
Sultan Rahi:
Oye, mere boovay aggay potti kinnay kiti ae.....?


Mustafa Qureshi:
Tez aai c shoniya, nikal gai thaa kar k.... =P ;)

Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..