Wife: You always

Wife: You always
Wife: You always carry my photo in your handbag to the office. Why?
Darling : When there is a problem, no matter how impossible, I look at your picture and the problem disappears.

Wife: You see, how miraculous and powerful I am for you?
Darling : Yes, I see your picture and say to myself, “What other problem Can there be greater than this one?
  

May, 21 2010     351 chars (3 sms)     3218 views       Funny

more Funny SMS Messages



Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)


Baap: beta shadi k din susral walay
ghari dein tu suit mang lena.
Scooter dein tu car mang lena,
dokan dien tu ghar

beta: dady larki dein tu oski maa mang lon?

Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->

1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
Who Let You Get On
The Horse ....
You Witch''s Child ... ???






Can''t Understand ... !!!







Its English Vrsion
Of Song





Tenu Ghori Kinney
Charhaya Bhootni K ;->
SONO
SUNO
BAHI
LOGO
.
.
.
.
.
AaJ
TUM
SAB
SUN
HI
LO
.
.
.
.
.
PLEAS
SUN
LO
YAAR
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAI
JHANGIR
HUN YAR.....;->
Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar- Pyar

Dekha ?



Kitna
''PYAR''-Bhra
Msg Bheja AapKo!

Kisi 0r Ne Kabi Beja Kya
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
IF Engineer Starts Making Films .
The Name Will Be . . .

"Current Ho na Ho"

"Janam Supply Karo"

"Aa Ab B.Tech Karain"

"Kabhi A.C Kabhi D.C"

"Fuse Lagaya Tou Darna Kia"

"Engineer No.1"

"Engineeering Koi Khel Nahi"

"Input Wale Output Le Jayenge"

"Maine Engineering Kion Li ?" ;->
Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
School main ek Bacha Chaakoo liye ghoom raha tha.

Sir ne poocha: Chaakoo liye kyun ghoom rahe ho?

Bacha: GAREEB KA BACHA HUN SIR PISTOL kahan se laun !!!!!