Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2890 views       Funny

more Funny SMS Messages

Memon Boss 2 worker:Tumne is saal Mehnat Se kam Kia,islie 5000 ka Bonus Cheque de raha Hu,

Agar isi Tara kam Karogeto agle Sal ispar sign kardunga
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.

Aaj
achanak
hath
pe
ek ansu
gira
main ne
us
se
poocha
ay
aansu
tum
kyun
bahir
aaye
ho?



Aansu bola:


"Abey apne kam se kam rakh"... ;->
I WANT TO TELL you ONE THING





-•= > PLZ DON"T MISTAKE ME .







-•= > PLZ DO IT SINCERELY .








WEAR A HELMET WHEN WALKING .







BECAUSE............................?





" Empty Things Break Easily "
Aik Memon ne apna ghar construct kia,
construction k baad uper wale part pe color kia,
r neeche wale part pe likh dia

"same as abovE"... ;->
Teacher : Studnt Ko Doodh K Faiday Batate Hoe Bolaa..

6 Cheezon K Nam Batao Jin Me Doodh Hota Hai

Studnt : Kheer, Custrd Aur 4 Bhains
Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

wah wah!

Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA . Hahahahahahahaha

No matter whether guys buy 220cc pulsars or 350cc royal enfields,

it cannot overtake a beautiful girl
on a 80cc scooty-pep!
Agr Jamez Bond Mera Bara Bhai Hota To Kya Hota?

!


!


!


!



!
Ankh Khulti Or Subah Hoti Mamoo. . . .;->
Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->
Hamein to apnou nay lota.
Gairoun main kahan dam tha !

Roti. Kapra. Makan. Ko to choro..
Rat ''lotay main pani'' bhi kam tha !! ;->
Aaj ki khas khas khabroon main khusamdeed.Aj ki taza khaber:Good morning and have a nice day.Aur ab tafseel:Aaj bhi sms ki baarish jaari rahe gi,call anay ka b imkan hai aur mis cals k badal b any ki tawaqa hai.Aaj poray din bar bar vibration k jhatkay lagtay rahain gay.Shukria.