Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2887 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Beggar To Lady Sitting On A Park-Bench :
Hi Darling Lets Have Some Fun . . . !

Lady: How Dare U . . . ?

Beggar: Than What Are You Doing On My Bed . . . ? ;->


In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
Chand
Or
Main..

Dono Ka Ek Sa
Muqaddar Hai..

Wo Asman Pe
Tanha To Main
Zameen Pe Akela..

Wo Roshni Mangay
Suraj Se..

Or Main Mohtaj
Houn K.E.S.C?
Special Offer! Now get daily 500 FREE MINUTES!
This offer is for ALL Numbers of girls from 9pm - 9am.
To activate sms "Your girlfriends no" to 03212535512... ;->
1st Man : Yar Ye
"AAHO" Kon Log Bolty Hyn???

2nd Man : Bhai Ye Hi Jo
Paindo Log Hoty Hyn
Wo Bolty Hyn !!!

1st Man: Acha Aap
Parhy Likhy Hyn ???

2nd Man : AAHO ... ;->

Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
Ek Bus Conductar
Ki
Shaadi Ho
Rahi
Thi,
Wo
Stage
Pe
Sofay
Pe
Bethe
Hue
Apni Dulhan
Se
Bola="Zara Idhar
Ho
Kar
Betho Baji
ye 3 ki seat hay.
Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh
Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha,
Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!
Husband:u will never succeed
in making DOGS obey u. . . !

Wife:Nonsense. . . . it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first. . . ;->