Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2891 views       Funny

more Funny SMS Messages

''TERI AANKHEIN JHUKI JHUKI,
TERA CHEHRA KHILA KHILA,
TERI AANKHEIN JHUKI JHUKI,
TERA CHEHRA KHILA KHILA,
JAB TERE GALOON PAR SE HAATH GHUMAYA,
TO AADHA KILO FAIR AND LOVELY MILA.''


Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir
Ullu

??
Ullu
??

Ullu

Button dabana band kar,
teri baari hai,
attendence lagwa
Agr spiderman PAKISTAN mai bnti
to us ka nam kya hota...
Zra socho



.



.



.


Phr socho








"JAALAY wala GUJJAR" :-D
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
1 kanjoos Hajj par gaya or zor zor
se DUA mangne lga
"YA ALLAH MERE SARE GUNNAH
MAAF KARDE WARNA MERA
.
.
.
2 Lakh Wapas kar de..."
Me Aur Meri Tanhai Aksar Ye Baatain Krte Hyn




K Tum Hoti Tou Aisa Hota



Tum Hoti Tou Waisa Hota




Aur Tum Na Hoti Tou Paisa Hota...... ;->
If U''re Not Using Your Smile

U''re Like Man With A

Million Dollars In the Bank

And

No

Check Book


Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!

1 of the most funniest and shortest joke u ever heard . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Next year Pakistan will export electricity!! :-D
aap ko miss karna roz ki baat hai
aap ko yaad karna aadat ki baat hai
aap se door rehna kismat ki baat hai
magar aap ko jhelna himmat ki baat hai

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->