Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     2880 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P
Teacher :Because of Qauid E Azam hard work what do we get on 14th August...?









Student:A Holiday... ;->
Ooi
aa
uff
maa
aai
aah
mmm
aaa
ouch
aa
haye
uff
aa
i
maa
bas
aa
maa
ouch
i
uff
ooh





bara dard hai,
mere iss SMS main,
tum ne bhi mehsos kiya na.:-D
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
?
?
Pyar ??
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy..:-
Ek Pathan Apnay Betay K Sath Lakriyan Kaatnay

Jangal Gaya. Wapsi Mein Rasta Bhool Gaya.

Pathan Ghussay Se Apne Betay Ko Maarnay Laga

Aur Bola: Kambakht Main To Rasta Bhool Gaya Hun,
Tu To Ghar Ja.
Q) "Woh Kaunsa Sawal Hain Jiska Jawab Aaj Tak Koi Khoj Nahi Paya?...




Socho...........












Socho............






A) "Choli Ke Peche Kya Hain"
Love:-


Love Is D Most

Beautiful Thing

In D World 4 U

Until It Happens

To Your Daughter :P
Main ne kaha k pyar mein kuch
b kr sakta hn,
Us ny muskra k kaha hmara is dfa
bijli ka bil tum dna,
<(‘,’)
O MAIN TO AYNWI AYNWI
AYNWI AYNWI LUT GYA.
Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon









Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon










Par Tum Teil Itna Lagati
Hyn K Har Bar Phisal Jata
Hoon ... ;->

Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho?? ;->
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Aik Doctor Apne Dost Se)

Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai .