Dad goes 2 Bill Gates

Dad goes 2 Bill Gates
Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.
  

May, 25 2010     349 chars (3 sms)     3451 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
''SMS kerne pe jo marte hain,
Call kerne se jo darte hain,

BADLUCK to dekho..!!
aisy KANJOOS dost mere hi palle parte hain,''
Chor 1 Ghar Mei Chori Karne Gaya,

Tijori Par Likha Tha..

" TIJORI KO TORNE KI ZARURAT NAHI,

452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAAL BUTTON DABAO,

TIJORI KHUL JAYEGI "

Jaise he button dabaya alarm baja aur police aagyi.

Jate waqt chor malik se bola..






"AAJ MERA INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA" . . . ;->

Agar Pakistan Mobile Ejaad Kartay to Us Main Ye Templates Hotay:

1.Kaminay Jaldi Call Kr.

2.Ghar Kb Ayega Tu?

3.Gutka Leta Hua Aiyo

4.Date Pr Hn

5.Wahin Dekh. ;-)
Ek Commerce ki Larki gaali kese de gi?

Salay Bounced Cheque.

Zameen pe Liability.

Pedaishi Bad Debit.

Insolvent Aadmi Itna maarongi k teri Balance Sheet bhi Telly nahi hogi.
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
Teacher: everyone write your lover name in a paper../

After 2 seconds boys : Finished madem . .

After 10 minutes girls : Additional paper madem.../ :-D
One Day I Saw Zardari At My Home. . . .

I Asked My Father

"Dad Kutta Ghar Mein Rakhne

Se Rehmat K Frishtay Dakhil Nai Hotay"=P;->
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
wOt wilL jYoti cAll h3r grAndAughter???
.
.
.
.
.
.
s|mpLe-"pOti" :-D