Most Successful

Most Successful
Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
  

May, 15 2010     149 chars (1 sms)     3708 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pagal Khanay Ka Incharge:

Aap Theak Hain, Is Liye Aapko RELEASE Kya Ja Raha Hai.

Magar Afsos K Kal Jis Pagal Ko Aapne Swimming Pool Mai Doobnay Se Bachaya Tha,
Aaj Usne Phanda Daal Kar Khud-Kushi Karli.


Pagal: Us Ne Khudkushi Nahi Ki Hai.


Woh To Maine Usay Taang Diya Tha Sukhanay K Liye. :-)
aadmi k left hath
Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay Socho Kyun? .
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-D''
Pathan:yar zara toothbrush dena

Mere brush ka 1 baal toot gya hai,
DUKANDAR:1 baal toota hai?
to nya Q le rhe ho bhai?

Pathan:jo toota hai wo akhri tha ;->
Some Beautiful Lines Just 4 U.


~~~~~~

..............

----------
__________

""""""""""
======

Nice na...??
''Film k poster k uper kisi peer k urras ka poster lag gaya dono thory phat gay or txt ye ban gaya
1 ticket me 2 mazy movie k bad langer b hoga Hazrat Allama MOlana Gujjar Badmash Sultan Rahi k ful action khawaten k liye pardy ka khas intazam Nargis k dill fareb raqs me shariq ho k sawab-e-daren hasil karen!''
Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?
Hamari Dosti Aisi Ho

K Tum

Har Raah

Har Nagar

Har Safar Me Milo
.
.
.
.
.
.
.
.
Agar Me Mar Bhi Jaaon To...
Agley Hi Din Barabar Wali Qabar Me
Milo... ;->
Why Did Scientist Install A Knocker On His Door?








.
.
.
.
Bcoz
He Wanted 2 Win
No-Bell Prize....!!!
Arz Kia Hy ..

Insaan Insaan Ko Das Raha Hy



Wah Wah



Insaan Insaan Ko Das Raha Hy



Wah Wah



Aur Saanp Side Main Beth K Hans Raha Hy ... ;->
Pakistan Me New FiLM Releaze Ho Rahi Hai
"LIbas"














Lekin Pori FiLm Me Nazr Nai Aya.
The Statement Below Is True ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"cErTiFieD ...

AbSoLuTe ...

StUpId " ;->

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P