Most Successful

Most Successful
Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"
  

May, 15 2010     149 chars (1 sms)     3716 views       Funny

more Funny SMS Messages

Someone Askd Me Abt Ur Age


Well I Said


The Way U Dress Up

U Look 19


Ur Sweetness Look 15


Ur Smile 16


Ur Face 17





So All In All





67 Years ... ;->
When a Guy does Something Wrong...

Girl : You broke my Favorite Lamp !!!
Boy : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Girl : I can't believe you did this.
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/


When a Girl does Something Wrong...

Boy : You Lost My Dog??!!!
Girl : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Boy : I can't believe you did this.
Girl : I already feel bad about it..!! Stop making me feel Worse..!!
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->

Suna Hai Aapki Muskurahat Pe Har Kio Marta Hai.

.
.
.

Zara Time Nikaal Kar Aana To.

.
.
.

Ek Chooha Maarna Hai. :-P
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Tumhara Blood Group Kya ha?
.
.
.
.
.
.Urgently call karke bata
.
.
.
.
.
.
.
Mere Dost ke Kutte ka accident ho gaya hai
.
.
.
.
.
.
Doctor ne kaha kisi aawara kuttee ka khhon chaiye
Pathan England Mai Club Me Chala Gaya,
Wahan Ja K Khoob Naacha,
Dance Karny K Bad Bola,
.......
O Yara Koi Hum Ko Ye To Bataye K Ye SHADI Kis Ka Hai. :-)
Aap Ki Chahat Ki Qadar Kartay Hay,

Salam Aap Ki chahat Ki Nazar Kartay Hay,

Jo Kartay Hay Wafa Hum Say,

Jaan Apni Hum Un Ki Nazar Kartay Hay.
Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
Sardar dukhi tha, Kis Ne Pucha " Kya tention me ho?
Sardar: Yar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh diye the, ab saale ko pehchaan nahi pa raha hoon