Once A Journalist Askd Meera

Once A Journalist Askd Meera
Once A Journalist Askd Meera
What Type Of Roles Do U Prefer ???

Meera Answerd:
Wese Tou Mjhe Chicken Roll Pasand Hyn
Magar
Beef Roll Bhi Kha Leti Hoon ...
  

May, 17 2010     162 chars (2 sms)     4784 views       Funny

more Funny SMS Messages

aap kahin bohat zarori kaam say ja rahay hain lakin achanak apk rastay main aik kali billi aa jay tu iska kia matlab hai?
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
sochain ahi aur sochain
.

.

.

.

.

.

.

.

.
aray bhaee osay bhi koee zaroori kaam hoga isliay tu kahin ja rahi hai :)
SaNtA BaNtA Se: JuB MaI ApP Ki TaSvEr DeKhTa HoN ToU BhOaT HaIrAn HoTa Hoo

BaNtA:KhUsH Ho Kr K MaI Ye KiS TaRaH TaYaR KaRtA HoO"

SaNtA:NaHe BaLkE ApP ApNa KiMtI WaQt KyOn ZaYa KaRtE
HaI . . . :-P;->
1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"
Mother
Independance
Father
Or
Valentine,

DAYS K Baad. .

Bus Isi Paap Ka Suwikar Karta Hun,

Admi Hun Admi Se Pyar Krta Hun.


Happy Khan''s Day.;-)
Karan Johar is producing a new film
and
is
searching 4 new talent

I''ve suggest ur name
plz go on and meet him

The movie name is

"AQQAL HO NA HO"
Yeh pyar b na ajab shay hai


Maa sy ho to ibadat
Bap sy ho to muqaddas
Bhai say ho to aaqidat
Behan say ho to farz
B v say ho to...
.
.
.
.
Chunnu
munnu
guddu
pappu
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
Woh konsa Parinda hai jo urtha nhi hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho Socho!
.
.
.
.
.
Har Mani!
.
.
.
.
Arey Simple Yaar!
Marawa Parinda..
Dear Customer, ;-) Your bathing date validity for one year is over. So please take bath today and save public.

Thank you.

.¤CUSTOMER CARE¤

Clean WoRlD.

Wife ( Kitchen Se ): Aji Suntay Ho,
Mai Aaj Kal Bohat Khubsorat ho Rahi Hon.


Husband: Tumhain Kese Pata?


Wife: Aaj kal Meri Khubsorti Dekh Kar Rotiyan Bhi Jal Rahi Hain. :-)


Breaking News By Geo : "

Wazarat E Bijli Nay Load Shedding

Khatam Krnay Ka Elaan. . . . "


Sorry,

Abhi Itna He Suna Tha


K Light Chali Gai .