some like sunday so

some like sunday so


Some like Sunday
Some like Monday,
But i like Your Birthday.
Happy Birthday my sweetheart

Submited in : Birthday SMS

Characters : 92 | Sms Length : 1

Share
Submitted By Humayun From Multan ( 03216307893 )
  

May, 03 2010     231 chars (2 sms)     3520 views       Funny

more Funny SMS Messages

"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!
Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@

Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!

Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Teacher: Humien Garibon k Saath Pyar se Paish Aana Chahiye.
Boy: Acha Ab Samajh me Aaya.
Teacher: Kya?
Boy: Yehi k Papa Aksar Maasi ko Galay Kyun Lagatay hain.

Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.

A man jumped into the sea n never came out.
2nd man also jumped in,

he ws drowned too.
Panjabi scientist wrote da conclusion:

Human beings r soluble in water.!
Tum Itne Khubsurat Ho, Tum Se Bahar Bhi Sarminda Hai,
Kabhi Bhul Se Bhi Kabristan Mat Chale Jana
Warna Murde Kahe Uthange, Abhi Hum Bhi Jinda Hai..
Aj Titanic ki 98th anivrsry hay.


So plz sab pyar karne walon se request hay k,

.
.
.
.
.
"DOOB
kar mar jaaye:-D
when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)
Breaking News!

Rwlpindi K Qarib Musharaf K Qafle Pr Khofnak Bom Blast,

Sadar Samet Kayee Aala Auhdedar Halak.


Is Khabar K Armaan Mei


2007 Chala gya ;->



Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->