some like sunday so

some like sunday so


Some like Sunday
Some like Monday,
But i like Your Birthday.
Happy Birthday my sweetheart

Submited in : Birthday SMS

Characters : 92 | Sms Length : 1

Share
Submitted By Humayun From Multan ( 03216307893 )
  

May, 03 2010     231 chars (2 sms)     3508 views       Funny

more Funny SMS Messages

~< SUnehri Baat>~
..."Aaj Ka Kam Kal Pe Mat Choro..
.
.
...Jo Lootna Hay Aaj Hi Loot Lo.."
(Mr. A.A.Z)
Samajh Gaya Na Jan|X ... ;->
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai
To Know A Person
Walk A Mile In His Shoes


Then




Then What ? ? ?








He Is One Mile Away, U Have His Shoes . . . .


JuzZZ RuNnN . . . ;->

Lamha koi suhana sath ho na ho_
Kal ma aaj jaisi koi bat ho na ho_
Apki
"DOST¡" hmesha is dil mai rahegi...


Chahy ap mai
"INSANO "wali koi bat ho na ho... ;->
Question:Tum Mein Aur Pepsi Mein Kaya Similarity Hai?



Ans:Both R Cool,
Sweet,
Sub Pasand Karte Hai Aur Most Imp Similarity...

Dimag Wali Jagah ''DHAKKAN'' Hai
jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
chaahey gilaa kero ,

chaahey shikwaa kero ,

mobile ka mtlab ha k ,

:: SmS Kia keroo ::

"sms boy
1 Pathan Or American Dinner Me

Paaye Kha Rahe The,

American K Hath Me Bakri Ki Zaban A Gai ,

American Bola What S This?

Pathan Bola " This Is Language"

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->


Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->