Love:-

Love:-
Love:-


Love Is D Most

Beautiful Thing

In D World 4 U

Until It Happens

To Your Daughter :P
  

May, 15 2010     107 chars (1 sms)     3182 views       Funny

more Funny SMS Messages

A
B
C
D
E
FG
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
























Par lya karo kabhe purani yadied taza ho jati hai.->
Swimming pool me 6 bachon ne jump mari or swimming pool ka sara pani gaib! Why??





Kion k new pamper ab pehle se bhi ziada jazb karta hai! :);-)
Tortoise and rabbit gave CET exam and tortoise got 80% and rabbit got 81%. Both wanted admission in a good college, cut off was 85%. Rabbit dint get but tortoise got... How....??????? . . .. . .
. . .
. . .
. . .
. .
. . .
. . .
. . .
. . .




Ans: Remember tortoise had won the race when you were in first standard.. So.. Sports quota!!!!
Lub khamosh ho jate hai jab tum samne ate ho!
dil dhadkta hai jab nigahein milate ho!
saans ruk jati hai jab muskurate ho!
Heart patient hun
itna kyo darate ho?
Salam MerE AzEeZ Hum WatnO!!
AgaR aPkE pAss Ya ApkE jAnnAy WalO mAiN Koi JOB hO tO mUjhE plEaSe bAtAyeGA!!
MaIn ApnI Cv ApkO bHej DungA!!




ApkA bhAi:
*PervEz MushArrAf*
Experiencd Man Says:

"The Real Problem

Doesnt Start Whn Boy

Starts Luking At A Girl.

It Begins, Whn She

Turns &

Looks Back At D Guy"
is shart py khilen ge india sy cricket ki bazee,

agar jeet gaye to katrena hamari, aur haar gaye to veena tumhari

Wesy to Amir khan ki har
movie men koi lesson hota hai,


Lakin 3 idiots men us ny
dunya ko aik new bat batayi..,

"ENGINEERS B DELIVRY KAR SAKTY HAIN" :-)
''Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)



Sadyon Mai Pehli Baar Aisa Hua Hai JAn|x....
.
.
.
.
K Bachay Paper Honay Ki Dua Kr Rahay Hain... ;->
''udhar aap majbur baithe hai
idhar hum majbur baithe hai...

baat ho bhi to kaise
jab dono taraf do kanjus baithe hai..


Smile to old means Respect

Smile to child mean Innocence

Smile to friend means Care

Smile in front of mobile, a mental case!

Still smiling? ;-)
Pagal ey oy