its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     204 chars (2 sms)     3557 views       Funny

more Funny SMS Messages

WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!
Galileo used small lamp 2 stdy.
Graham Bel usd candle 2 stdy.
Shakespare usd street light 2 stdy.
Mjhy ye smjh nai ata
"Saley din ma makhi marty thy kia?''''
Luv Story:Hero love heroin bt heroin luv vilan bt vilan luv hero''s sister but hero''s sister luv heroin''s brother bt heroin''s brother luv vilan''s sister but vilan''s sister luv hero''s brother Bt hero''s brother luv heroin Bt heroin luv vilanFinally 2 person commit suicide
PRODUCER & DIRECTOR
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
Do Parties K Politician Behas Me Masroof Thay,
Dono Ne Ek Dosray Ko Qa-El Krnay Ki Nakam

Kosish Ki Phir Ilzamat Per Utar Aaye,
1st Politician:I KNOW,

Tum Kis K Isharay Per Nachtay Ho?

2nd Politician:IDIOT!Saysi Guftago Me

Meri B.V Ko Kyun Include Krtay Ho?



T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
What Did The Fish Say When He Hit A Concrete Wall?

















Dam!
:-(
The worst way of missing some one is...
























like sitting next to a sexy babe and you cant have her. ;->
Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua,
Umar bhar gam ke sahare ji lenge,
Kya hua jo hamari girlfriend nahi,
Hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.
"Job in Trafic Police"
The candidate must have the following qualities.

1-Behviour: battameez
2-Weight:Minimum 105 kg(125 gharri par aik hee purra aaye)
3-honesty: chalan kam kattey (oooper sey paisay ley ley)
4-looks: koi b ho(konsa behaviour pe farq pardna hai)

Yaar sunehri mauqa hai haat sey mat ghawana tum mein to iss sey b ziada khobiyan hein.
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->