its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     204 chars (2 sms)     3548 views       Funny

more Funny SMS Messages

Have You Ever

Rearrange the Letters ...


" M O T H E R
I N
L A W "


It Would Come As


" W O M A N
H I T L E R " ;->
What is the difference between donkey and Monkey?

Monkey saves this message and Donkey deletes this message

Choice is Yours .. :)
Noor jahan ki wafat k baad Is dafa
jang ki soorat mein milli
naghmay nasebo lal gae gi.

''Aye watan K sajeelay
GUJJRO,
Dushman ki manjii mein daang phair do.
''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''
Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
''TANHAIYAAN
*”~”~”~”~”*
*”~”~”~”*
-

-

-

-

-

-

-

Bewaqoof Jab ooper Tanhaiyaan hain to
Neeche konsa “MELA” laga hai jo dekhne aaye ho?
Techr: agr 1 aur 1 2 hote hain aur 2 aur 2 4 hote hain

aur 3 aur 3 6 hote hain

phir 7 aur 7 kitne hon ge?

Studnt: sir,

asaan wale ap ne khud hal kr lye
aur mushkil wala mere lye chor diya. :-)
JAha Raha hai Mera SMS , Na jane Kya Gul Khelaye Ga ?
Pyar Se Parha jaye ga ya Bina dekhe Delete Ho jaye ga
ager delte na hoga tu ek reply zaror aye ga
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…
Husband aur Wife Hotel
me gaye tabhi 1 Lady ne Hello kiya,
Wife nay pocha,”Koun Thi Wo?”
Husband:-Tum dimagh kharab mat karo,
main pehle hi pareshan hun k woh bhi Yehi pochay gi.
During a mArAthon...
A persOn felL in tHe ditCh aNd stiLl cAme 1st..!
hOw??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cOz eVeRy 1 said
''''aa pOpat,pOpat''''...

so he becAme a pOpAt aNd flEw AwAy...!

And cAme 1st..!
Why are wives more dangerous than the Mafia?


The mafia wants either ur money or life...

The wives want both!