My Eyes – Miss U

My Eyes – Miss U

My Eyes – Miss U





My Feelings – Loves U





My Mind – Calls U




My Life Is U






I’ll Die Widout U



I love U





“Aisa Teri Waali Mujhe Bholti Hai.” Sambhaal Us ko........ :p
  

May, 21 2010     223 chars (2 sms)     2777 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yar ek numbr hy, is pe call kr k pta kro k ye kon hy? Kuch kahe to 2, 4 suna b dena. Sala apne ap ko police wala kehta hy.
Numbr ye hai " 15 "
Girl : Have You Seen
My Identical Twin Sister
Any Where ... ????

Santa : Not At All
How Does She Look Like ... !!! ;->

A woman met a man
Walking along the streets
Wearing only one shoe.
"Just Lost A Shoe?" She asked
He answered:
"Nope, Just Found One" ;)
An Archaeologist Is The Best Husband Any Woman Can Have. . . ! ! !










How. . . ? ? ?









The Older She Gets, The More Interested He Is In Her. . . ;->
A man said to his wife one day, 'I don't know how you can be so stupid and so beautiful all at the same time.
'The wife responded, 'Allow me to explain.
God made me beautiful so you would be attracted to me;
God made me stupid so I would be attracted to you !
2 Pathan Masjid Me
Namaz Parhne Aye
1st Pathan: Chalo
Shukar Hy Namaz
Nhi Nikli Agar Wazu
k Chakar Me Parte
Tou Namaz Nikal Jati ;)
MiRrOr MiRrOr On tHe WalL wHo iS tHe Bad In ThE WorLd ?
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..

mIrRoR : “JO MESSAGE PAR RAHA HAI WO BAD IN THE WORLD“
.
..
..
B@D BOY
How 2 become a GENIUS ?
*some text missing*

find the missing text &
surely you''ll become a GENIUS:-D


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
Boy: Jotashi Meri Shadi Kyon Nahi Ho Rahi Hai?


Jotashi : Beta, Allah Ne Tere Naseeb Me Dukh Nahi Likhe

To Isme Main Kya Kar Sakta Hoon!
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!