My Eyes – Miss U

My Eyes – Miss U

My Eyes – Miss U





My Feelings – Loves U





My Mind – Calls U




My Life Is U






I’ll Die Widout U



I love U





“Aisa Teri Waali Mujhe Bholti Hai.” Sambhaal Us ko........ :p
  

May, 21 2010     223 chars (2 sms)     2794 views       Funny

more Funny SMS Messages

Things Wil Change

Class Room To Office


Books TO Files


Jeans To Formal


Pepsi To Juices


Girlfriend To Wife


What Will Never Change Is

DOSTI ? ;->
Afridi Ne Ball Ka Thread (Dhaga) Daant Se Kyon Kaata?

Guess?

?
?
?
?

Afridi Ne Ye Prove Kar Diya K.

Pakistan Main MOCHI(Cobbler) Ka Kaam Sirf Pathan Kar Sakta Hai. :-)
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile
lekin…
sala. 1 ladki k saath ghoomay
to sab dekh lete hai..
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.


Son: Mom! Papa Bohat Shareef Hain.

Mom: Woh Kese?

Son: Jab Bhi Kisi Larki Ko Dekhte Hain.




Foran 1 Aankh Band Kar Lete Hain. :-)
''KASHTI Chli KINARA chor dia
ASMAN ne SITARA Tur dia
Tu b to Aj tak nai Sudra
Jahan Dekhi DIWAR

( ''.'')
( )_, - - .
L L ,,:
Wahin fawara chor dia.''
Bari mushkil se hum rat ko asman se ap k liye

* CHAND *Or * TARAY *

Lany gae lakin wahan ja kar yaad aya k

* SHAPER *To hum ghar bhool aay
Ameer ki biwi or ghareeb ki biwi mai kia farq hota hai?


Ameer ki biwi apne husband se: Mjhe nai pata mjhe shopping pe le k jayn,muje nai pta mjhe beauty parlour le k jayn,
aj dinner 5 star hotel me karenge



Ghareeb ki biwi apne husbnd se: muje nai pta meri behan k 4 bache hain mery sirf 2 q hain.? ;->
If Ever iN Your Life U R Very Sad n Feel That U Have Lost Everything,
I''ll Come, Hold ur Hand, Take u 4 Walk oN a Bridge aNd Show u Where 2 Jump From . . . . :p
Husband:u will never succeed
in making that dog obey u!
Wife:Nonsense it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first.
Wife : Luk A Thief Has Entered Our Kitchen

N He Is Eating D Cake Prepared By Me

Husband: Whom Shud I Cal

Now Police Or Ambulance..
Girl''s father: Mein nahi chahta ki meri beti apni puri zindagi 1 gadhey k saath guzarey...Boyfriend: Bas,esi liye mein ussey yahan se le janey ayia hon...;-)