friend 2 pathan ya

friend 2 pathan ya


Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
  

May, 06 2010     168 chars (2 sms)     2929 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jeet K B Har Gaya Me Pyar Ki Bazi Yaro

Me Uska DEVDAS Tha Wo Thi Meri PARO

Wo Guzar Gaye Pas Se Nazar Tk Na Milai

Q K Me Cycle Pe Tha Us K Pas Thi Pajero :->


Dil k zakham kisi ko dikha na sako ge,
Dil mein jo he kisi ko bata na sako ge,

Karoo ge jawani me jo girlfriend pe kharche,
Budhape tak udhar chuka na sako gay:p
agar zardari president ban gya to kya ho ga?


hona kya hai Pakistaniyon ki watt pehley b lagti ab bard jaye ghee aur kya?
Birthday is the main festival with invitations, wishes, gifts,
friends, and free animated ecards.
Zara Si Mobile Men De Jagah Tu

Zara Sa Inbox Le Saja..

Zara Sa Sent Items Me Ja Tu...

Zara Sa Balance Ko Le Ghata.

Me Bhejun SMS Tujh

Ko Meri Jaan Bepanah..
kash dil ke ye hasrat poori ho gaye
ap miss cal do aur wo recive ho gaye
sub kuch bhula ker hum kerte rahe batain
hosh tab aye jab balance khatam ho gaye
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Hi cute sweet
Most Graceful the smartest Beautiful person
Pretty Loving caring


AB KHUSH???

Chalo ab tum aram kro dosron ko b pagal banana hai..:-)
''Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha, Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!''
Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)


Kid:
Aunty, mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini daitay howa,
“acha aur kia kaha mummy nay?”

Kid:Agar woh kamini na de,
to Pinki aunty se lay aana.
''How do you save a man from drowning? Take yer foot of his head.''