Never think more

Never think more
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
  

May, 20 2010     194 chars (2 sms)     3207 views       Funny

more Funny SMS Messages

AMORPHIOUS LAW OF STUDY . . . :

Study = Don''t Fail

Don''t Study = Fail

Add These Equations . . .

Study + Don''t Study = Fail + Don''t Fail

Take Common

Study(1 + Don''t) = Fail (1 + Don''t)

Hence V Get

Study = Fail . . . ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->




sorry
may b insan ho mera b dil kerta hy chawal marnay
ko.. =P ;->
Us Bewafa Ki Yaad Main Jam Hathon Main Utha Liya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Phir Uthai Bread Lagaya Jam Or fatafat Kha lia. :-)
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Macher aur Makhi Ke Hogai Shaadi.
Pehli He Raat Mai Hogai Barbadi.
Macher ki to Kismaat He Khoti thi
Makhi Mospell Laga ka Soti thi . . . ;-
Mod

Obedient

Neat

Kind

Elegent

Young






It’s Totally Abt Me
But Need Not To B Worry , Ur Name Is Also In It







Just Read The First Letter Of Each Word. . . ;->
aadmi k left hath
Ek Aadmi K Left Hath
Ki 6 Ungliaan Theen,
Sab Log Usay
"Sultan" kehte
thay Socho Kyun? .
Kyun k ''Sultan'' Us ka Naam tha :-D''

Hamse SMS ka panga acha nahi





Dost









Choti si Memory wala tera mobile hai
Kuch to Khayal kar.
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”