Never think more

Never think more
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
  

May, 20 2010     194 chars (2 sms)     3234 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kanjoos Baap Bete Se...

Beta Kiya Tm Kuch Parh Rahe Ho?

Beta: Nahi Papa

Kiya Tm Kuch Likh Rahe Ho?

Beta: Nahi Papa Main Kuch Soch Raha Hun

Baap: Toh Phr Ye Aienak Utar Do

Tmhri Fazool Kharchi Mje Dobo De Gi . . ;->/-D
I.T.I., Lahore: An employee applied for leave as follows:
Since I have to go to my village to sell my land along with my wife.
Please sanction me one-week leave.
No Visits
No Calls
No SMS
No Missed Calls

I''m worried kya hoa

Zoo waloon ne dobara pakar lia kya?
Assalam-O-Alaikum, Moaziz Dost, Jaisa Ke Aap Sub Janty Hain Ke Mera Muqsad Koi Lambi Chori Taqreer Karna Nahi, Na Hi Me Koi Lambi Chori Kahani Sunany Ja Raha Hoon Kyunk Me Janta Hoon Ke Aaj Kal Waqt Kisi Ke Pas Nahi Hai, Na Hi Aap Ke Pas Lambi Bat Sunany Ka Waqt Hai Aur Na Hi Meray Pas Lambi Bat Sunany Ka, So Matlab Ki Bat Karty Hain,.....I MISs Y0..
BALOCHI KI NIYAT!!

Main Niyat karta hoon 2 punjabi marane ki ,

6 rocket fire farz ,

wasatay Bugti Uncle ke ,

Muu mera kohloo sharif ki taraf
Astrologer: U''ll meet a young gal who wanna everything about u.
Frog: When n where?
Astrologer: Next semester in Biology lab
Hum janday paye thay sair ko..Kinare kinare nair ko,Kuta paya nigah mein,Sutta pya tha raah mein,Hum ne gul khila diya,Kute ko thuda laga diya,Kute ne Dandi wad lai,Pini ki Pini kad lai,Itne main hum paj Pare,Cycle de which waj Pare,Kuta Magron le gia..Cycle wala piche pe gia...


The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
''Sms karne me kitna maza ata hai,

Lekin dil ghabrata hai

Kyon k balance jata hai

Lekin asal maza to tab ata hai,

Jab kanjoos logon se

Sms ka jawab ata hai...!''
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0

purey ek darjan
''desi''
aanday hain.
meri taraf se sardi ka tohfa..
^ HAPPY WINTER SEASON ^ (:->


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
• An old rich man marries a young gal. Interviewer asks the girl: Apne inmein shaadi ke liye kya dekha?
Girl: Ek to inki income aur doosre inke din kum.