Never think more

Never think more
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
  

May, 20 2010     194 chars (2 sms)     3230 views       Funny

more Funny SMS Messages


Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->
O Rok Do Mere Janaze Ko Zalimon

Mujh Me Jaan Aa Gayi Hai

Peeche Mur K ou Dekho Kameeno

Ciggerate Ki Dukan Aa Gayi Hai ;->
PEENI HAI CIGRATE TO
GOLD FLAKE KI PIO,


NAVYCUT ME KYA RAKHA
HAI,


PEENI HAI CIGRATE TO
GOLD FLAKE KI PIO,


NAVYCUT ME KYA RAKHA
HAI,


KARNI HAI SOSO TO ROAD PAR KARO WASHROOM ME KYA RAKHA HAI.-'';>


Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
Scotland yard ki team dobara pakistan aayi hai

.

Ye pata karney k liye..

.

.

K,

.

Arbab Ghulam Rahim k muun pe jo chapal mari gayi uska no. kia hai?
''Sardar sent SMS to his BOSS:

Me sick, no work

Boss SMS back:

When I am sick I kiss my wife try it

2 hours later sardar sms 2 boss:

Me ok, ur wife very sweet..
Sab Dost Bewafa Ho Gaye

Hum Apne Mobile Se Khafa Ho Gaye

1 Sms Tou Kr Do Zaalim

Werna Dunya Samjhe Gi Aap Dunya Se Dafa Ho Gaye ;->
Do You Know The Meaning Of
"B M W" ... ???





























Bohat Mehangi Wali Car ... ;->
If A Baby Mosquito Asks Permision

Frm Its Mother 2 Go 4movie Wit Its Frnds

Wat Wil Its Mother Say?

"Be Careful While Audience Is Clapping"
Acha To Ab Ap Ki B.V Ap Se Bilkul Nahi Jhagrti?

G Haan Bilkul Nahi. . . .!!

"Lekin Ye KesAy Mumkin Hai?"

"Uski Death Ho Gai Hai Hai"
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->