Never think more

Never think more
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
  

May, 20 2010     194 chars (2 sms)     3232 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->


Boy- Dear! Look into my eyes.
What u c?Tell me...!
Girl- True love.
Boy- O anni di e!
Aida wada machhar nazar ni aya?
kad cheti..
Vadi aai true love di... =P ;->
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..


3 Lessons Form "3 Idiots" Movie:


1. Do Any Work With Passion and Choice.

2. Believe in Yourself.

3. Always Have One Idiot Friend Like You! :-)
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
Karachi girl to boy

"khwahish hai tumse milne ki per ho mumkin kis tarah,
Na sheher me hai aman na mehfooz koi jagah,

Boy: Qaid k mazaar pe chali aa be dharrak,

Millat ka paasban hai Muhammad Ali Jinnah..!
Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!
Yar apki Eik Photo
Chahiye,




Kitab Per Lagani Hai,





Kitab Ka NaaM Hai,







" QaBaR Ka AaZaB".
How can a foreigner tell his indian servant 2 open the door, who doesnt know english..



Think..









Say this fast in American accent.


"There was a cold day!" ;->
''Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha''''
Aj pehli bar ap k Mobile
per Nangi Larki nahaye
gi,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aj loadsheding ki wajah
se pani nahi hai. Is liay
Larki nahi nahaye gi.



"GEO MUSHARAF"
To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->