Never think more

Never think more
Never think more
about d past,
it brings Tears. . .







Dont think more
about d future,
it brings Fears. . .








Think more
about ME,,
which brings Cheers!! ;->
  

May, 20 2010     194 chars (2 sms)     3223 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agar Larkian BHi Masjid me namaz ParHne ati
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

To sub LaRke 5 waqt namazi Hote . .=P;-)

(Bolo Hote na)
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
?
?
Pyar ??
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy..:-
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....
I like 3 things...

Pizza...

Pepsi...

& you...



Pizza to eat...


Pepsi to drink...



& you to clean the table.Hahaha.
Aik jin aik sheikh ko chimar gaya..
3 din guzerne k bad wo jin khud hi aik aalim k pas gaya aur kaha
"mei teen dinan tun kuch nai khada menu bahar kaddo"
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
Ek admi BathRooM main gya aur purey 1 hr ke bad nikla..
Bahir bethay BhangI ne us se kaha.
20 rupay do.
Aadmi bola:
main BathROoM mai betha tha Net Cafe mai nahi..


Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
wht did a handosm dog say to a beautiful bitch during a candlelight
dinner near a romantic river in open moonlight?




"BhoW bHOw"



Hor vicaray ne ki khena
si..:->
JaB Se Tu Nai Mujhay Bakra Bana Raka Hai .......
Churra Her Shakhs Nai BagHal Mai Daba Raka Hai ....
Kamzor Dil Wale
Ye Msg Na Parhe''n ,
Na Amal Kare''n
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bhaiyo''n "Geo Super" Pe
Pak v/s Aus Mtach
Ki Highlights Aa Rahi Hyn . . . =P;)