Umair Taklu He

Umair Taklu He
Umair Taklu He
Phir Bhi Roz Saloon Jata Hai,
Why ???



Pata Nhi ??







Kyu Ki, Saloon Umair Ka Hai..
  

May, 17 2010     119 chars (1 sms)     4195 views       Funny

more Funny SMS Messages

msge neechay hai....


















aur neechay....











aur neechay.....














aur neechay.........

























mujhe nahi pata tha k tum aik msge k liyee itna gir sakhtee hoo .......
hahahahahahahahahhahahaha
Hazrat Alama IQBAL Ny Apni

Zindagi K 50 Sal Laga K

Hamari Soi Hoi Qoam Ko Jagaya.
.
.
Laikin Ab Yeh Kaam

Wapda Waly Hr 50

Mint K Baad Kar Rahy Hain....

Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->

Afridi Ne Ball Ka Thread (Dhaga) Daant Se Kyon Kaata?

Guess?

?
?
?
?

Afridi Ne Ye Prove Kar Diya K.

Pakistan Main MOCHI(Cobbler) Ka Kaam Sirf Pathan Kar Sakta Hai. :-)
Ek ladki thi diwani si, sunder si lambi si,
Nazrein jhukake sharmake galion se guzra karti thi
latak matak chalti thi, aur kaha karti thi,
Bartan Lelo Bartan....
Do andhay apas main baten kr rhe thay..
ek ne dusre se pucha tm ne MenaR-e-PakistaN daikha hai..?
dusre ne kaha han jub me london ki sair ko gaya tha tab daikha tha..
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!
Sardi Ho Gayi Hai?
Haan
Naak Bhi Band Hai?
Haan
Sir Bhi Fat Raha Hai?
Haan Bah Haan!
.
.
.
.
.
.
To Ye Msg Padna Kya Zaruri Tha.... !!
Tune meri muhabat meri doulat se janchi




iqbal qureshi ptv news karachi..
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
''billi dum kuy hilate he..........?
batano na kyun........?
batano na kyun ........?
mein batayo kyun? kyun k!!!!!!!!!! dum bili ko nahi hila sakhti''
Teachr: Wat Is Ur Father?

Stdnt : I.C.S. In Summer
&
P.C.S. In Winter.

Tchr: Wats Dat?

S:Ice Cream Seller In Summr
&
Pakoda Chat Seller In Winter