Did U Knw Dat

Did U Knw Dat
Did U Knw Dat

When Sum1 Annoys U

It Takes 42 Muscles
To Frown

But

It Takes Only
4 Muscles To Extend
Your Arm Out

And

Smack Dat Bastard In
The Head ... ;->
  

May, 17 2010     180 chars (2 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages

''----:----
,---=___/7
(_0___=-----/
_I __I_

apka SMS laane k liye apna pvt. helicopter Bhej Raha Hu
Ab to KANJUSI chod do
plz''
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !


Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
Pehle Log 8 Ruoee Wali Botte Peete Thay

Ab 800 Wali Peete Hain



Farq Tou Para Hai

GEO MUSHARAF . . . ;->
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
EIk Sheir Arz hai'',''

Idhar B Ghum ho Gaya hai'',

Udher B ''Ghum'' ho Gaya hai,







Msg Delete kar Do Sher khatam ho Gaya ha
''A gang of thieves broke into a lawyer''s club by mistake. The old legal begals gave them a fight for their life and their money. The gang was very happy to escape.

Outside...

''It ain''t so bad, Louie'' one crook noted. ''We got $25 between us.''

The boss screamed, ''I warned you to stay clear of lawyers! We had $100 when we broke in dat joint!''''
Baap:Beta College Mein Tune Kaun Se 2 Mushkil Kam Sikhe?
Beta:
1Danto Se Beer Ki Botle Kholna.
2 Tez BIKE Me Bhi 1 Tili Se Cigret Jalana
''Sincere Apology:
If u dont like n e of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u
then plz dont hesitate feel free 2 Throw Ur Mobile!!''
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
1st Girl Proudly Says: Meri To Her Sans Par Ek Insan Marta Hai!

2nd Girl: Yaar Tum Acha Tooth Paste Kyoun Istemal Nahi Karti ;-)