Did U Knw Dat

Did U Knw Dat
Did U Knw Dat

When Sum1 Annoys U

It Takes 42 Muscles
To Frown

But

It Takes Only
4 Muscles To Extend
Your Arm Out

And

Smack Dat Bastard In
The Head ... ;->
  

May, 17 2010     180 chars (2 sms)     3354 views       Funny

more Funny SMS Messages

Man 2 hotel manager" jaldi chalo,meri biwi khirki se kood kar jaan dena chahti hai. Manager" so sir what can i do ? Man" khirki nahi khul rahi hai


Jiddat k iss daur mein,
Shadi ho LAHORE mein..

Pyaari si ik biwi ho,
Jaisay rangeen tv ho..

Gol matol sey saalay hon,
Jaisay dahi k pyaalay hon..

Pyaari si ik saali ho,
Biwi k baad ghar wali ho..

Jiddat k iss daur mein,
shaadi ho LAHORE mein
Yaar
Ye Dekh...







Kisi Ne Sara Msg Khaali Bheja Hai.


KNOWLEDGE WEEK

Afghanistan wahid mulk hai jis mein train nai chalti

Dunya mein sab se bara school CHICAGO mein hai

Dunya ka pehla operation GREECE k Doctor HYRO FILS ne kya

Dunya mein sab se Bara Hospital BAGHDAD mein hai.

Dunya mein sub se bara DARAKHT USA mein hai

Dunya ka sab se Shareef Insan PAKISTAN mein hay!
.
.

=P =D
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->

Forward dis msg 2 ur frndZ n get cool,
funny and amazing replies.
But reply me first.













































Kia haal hai? =P ;)
Macher aur Makhi Ke Hogai Shaadi.
Pehli He Raat Mai Hogai Barbadi.
Macher ki to Kismaat He Khoti thi
Makhi Mospell Laga ka Soti thi . . . ;-
aaj ki taaza khabar aaj ki taaza khabar,
sciensdanon nay parhnay wala bandar dhoond lia hain,

kia aap ko yaqeen nahin aata

waqai nahin aata

common sense hay yaar

unhon nay tum ko kisi ka sms parhtay dekh lia hain.
Why do we all marry?
Because romance is not
the only element of life.
We should also know horror,
terror, suspense, irony,
stupidity & tragedy of LIFE. . . ;->



All nation was enjoying the match but missing one thing
.

.

.

.

Guess what

.

.

.

SUNO ZARA KHUSI KI AAHAT SUNO ZARA DIL KI CHAHAT =P ;)
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Hi cute sweet
Most Graceful the smartest Beautiful person
Pretty Loving caring


AB KHUSH???

Chalo ab tum aram kro dosron ko b pagal banana hai..:-)