A psychological study

A psychological study
A psychological study Has proved that all the donkeys, monkeys. idiots, mentals use their thumb to read sms. Don''t change ur finger, its too late
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     3203 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 Aadmi Memon Ki
Baraat Me Gaye
Wahan Bar Bar Paani
Pesh Kia Ja Raha Tha

Tung Aa Ker Ek Ne Kaha:
Janab Halaq Main Paani
Phans Gaya Hy ...
Thore Se Chawal La
Dai''n ... ;->
Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
Dear customer! You r requested to switch off ur Mobile to avoid any burn injuries........AS the SENDER of this Message is a DAM HOT..
Police:Tumhara Dost
Kaise Mara?

Sardar:Pata Nhi,Wo
Bola"Mere Pet Me Chuhe
Kud Rahe He

"To Mene Use
Chuhe Marne Ki DAWA
Khila Di!!


Dil se bolun ik bat main sachi.!
Hum Tum ik raftaar k panchi.!

Dosti ye hamari hogi na kabhi kuchi.!
Teri photo se to meri negative hi Achi.!:-)
Khawateen O Hazraat!
Roza Iftar Kr Lijiye.. Aftari Ka Waqt Ho Gya Hai.
.
.
.
.
From: All Pakistan Chiri Roza Association;-)
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
"Pakistani di Mushkil"
Ghar wich panjabi bolo
School wich urdu bolo
Parcha angrazi wich hal kero
aur

Marn tu baad hisab arbi wich.;-)!

"Andar ana mana ha"

Muhabat muskrati hui i

Dil k darwazey par kadam rkha
Or
kehne lagi
"Maf krna!:-)
Mai Andhi huN:-)''
''Chappal chhoti ho to
Panw me nahi aati
Biwi moti ho to
Bahon me nahi aati''
BOY: Apni beti ki shadi mujse kar dain mei apko us k wazan k brabar sona dunga
MEMON: Muje waqt do
BOY: sochne ko?
MEMON: Nahi beti ka wazn barhanay k lyae
''Tumari Yaad Muje is
Tarha aati hai, :Faraz~














jJesay taiz Aandi mein
SHAAPER aaty hain..;-)''