A psychological study

A psychological study
A psychological study Has proved that all the donkeys, monkeys. idiots, mentals use their thumb to read sms. Don''t change ur finger, its too late
  

May, 25 2010     146 chars (1 sms)     3201 views       Funny

more Funny SMS Messages

Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
GHALIB...!!!

Najane tumain ''PPP'' Ko Vote Daine Ka Khayal Kyun Aaya.......????
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
''Wada KAro
.
.
.
.
.
.
.
To?
.
.
.
.
.
Pura karo
Or kisi KI Laaat Baaan Kbhi Na Toro
.
.
.
.
.
.
.
SuFI BAAP Ki TARHA''
Hukmraano K Hain 360 Din,
Awam K Hain 5 Din,
Aye Aye>

Hoy Hoye,

Aye Aye>

Aye Aye Jo Aye
"Budget"
Mehangai Le K Aye,
Hoy Hoye
Mehangai Le K Aye,
I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->
Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
Everyday I wait for ur msg,
But everyday u 4get.
Frm now onwrds
if anyday u 4gt,

then


I''ll jump from
TRAIN WHEN IT STOPS!

Stop smiling,Im serious.
Khyal Ko Kisi Aahat Ki Aas Rehti Hy


Nigaho’n Ko Kisi Surat Ki Talash Rehti Hai


Tere Bina Koi Kami Tou Nahi


Bas Gali Wali Jamadarni Udaas Rehti Hy . . . ;-
Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .
Eik andha aadmi Police mai bharti hone gaya..
Interview k waqt us se pocha gaya:
Ap Police mai bharthi hoker kia karen ge.?
Andha: Mai andha dhund firing karoonga ...
''mere pyare allah mian
tere raz b gehre hain

un k rozay sehri wale
mere 8 pehre hain

dawat roza khulwane ki
unain milay sarkari ha

mere bacha roza rak k
dhonta phirray iftari ha''


Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.