''Khush to bahot hoge

''Khush to bahot hoge
''Khush to bahot hoge tum,Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,Magar aab kya karoge...?Jab msg me kuch bhi nahi mila...?''
  

May, 24 2010     123 chars (1 sms)     2864 views       Funny

more Funny SMS Messages

i Heard That

GOOD Looks

Can Kill ....


So

PlZzZ




Avoid Looking At Me


I Don''t Want To






See You Die ... ;->

Kesa lgta hy?

Barasti barish me

Hawa k jhonko''n k sang

Khamoshi se
Chalty huey

Koi apka hath thaam k

Hauley se keh
de

"Ae sweater landay da paya ae? =P ;)


Banta to his new bride, Preeto,
“Now that we are married,
do you think you will be able
to live on my small income?”

“Of course, dear, no trouble,” she replied.
“But what will you live on?”

1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
1 Guy Ran Toi The Police Station, Trying To Gain His Breath : "Officer. Arrest Me, I Beat My Wife"

Officer: "Did She Die . . .? ? ?"

Guy : "No, She Is Running After Me" ;->
A man inserted an advertisement in the classified:
"Wife Wanted".
The next day he received a 100 letters.
They all said the same thing:
"You Can Have Mine." ;->
Whats The Difference Between Compelete & Finished ?

.
.
.
.
.
.
If U R Find Gud Wife U R Compelete

Otherwise U r Finished .!!
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,


Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->
Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
WhiskEY,
Drugs
and Cigarettes
r a man''s worst enemiES..

Aren''t they?
But,

the man who runs away frm his enemies...


Is a Coward...
So b brave

chEErS..! ;->