Ekaadmi tha..!

Ekaadmi tha..!
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!
  

May, 19 2010     165 chars (2 sms)     2207 views       Funny

more Funny SMS Messages

10




09




08




07




06




05



04




03




02



01



00




Tik


Tik





"Duzzzzz"






Shukar Hy Bach Gaye
Khudkash Sms Tha ... ;->
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!
Once the ant and the elephant were playing hide n seek game.

It was elephant''s turn to catch the ant but the ant was caught.

She was hiding in the temple. Then the ant asked how he came to know that she was hiding in the temple then he replied that he saw her sandals lying outside.
Laloo: I am so miser (kanjoos) that

I went alone for my honeymoon and saved half the money.

Bania: That is nothing, I saved full money.

I sent my wife for honeymoon with a friend.
A Lawyer


Will Do Anything


To Win A Case



Some Times


He Will Even


Tell The Truth … ;->
Ek Sardar Ko Apna Gadhha Bechna Tha

Unho Ne Apne Ek Dost Ko Letter Likha

"Agar Tmhen Kabhi Kisi Gadhhay Ki Zroorut Ho Tohmujhay Yaad Ker Lena !"
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
When Pockets Are Full Of Money

Girls Are Many

When Pocket Becomes Empty

Girls Become 420 …



Public Awareness

Pass To All Boyz …
1 pathan bhagte bhagte ruk gaya..
.
Kyun?
.
.
.
Yaaaar os ka sans phool gya tha, Jaan ly lo pathano ki.
tum b na
jaan le lo pathano ki
1 box wasn''t opening
Physician came n aply
all laws
Chemist came n aply al
reaction but nt open
mathematician came n
say
''LET''S SIPOSE It IS
OPEN" !! ;->
''Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....


.



.


.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.''
Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)