A Boy Going In Car.

A Boy Going In Car.
A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
  

May, 17 2010     178 chars (2 sms)     3049 views       Funny

more Funny SMS Messages

yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Why Does A Man Wid Broken Heart Doesnt Need ''''GENERAL KNOWLEDGE'''' ?






B''coz





Jab Dil Hii Toot Gaya Tou ''''G . K'''' Kia Karenge . . . ;->
Smallest Leave Application by a Child:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dear Sir,
Mai Aaj Nahi Aaunga! :’(
Nahi Aaunga :’(
Nahi Aaunga :’(
Thank U…
Bas nahi aaunga
Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}
I Thought Of Suicide Went 2 Railway Trak but got ur SmS & aftr Reading it I thought of Life, U Inspired Me
Coz
If A uselass Person Like U Is Alive Y Shud I Die?? :-D
Subha Teri , Shaam MEri ho

Din Tera , Raat meri Ho

Hasi Teri , Udasi Meri Ho

Or Jab Maut ay to Dost

Kabar Teri ,

Fawad Kumzurf


Ohello

Teri Ho Meri q Ho? :)
It''s The Thing That
Satisfies Ur Mind, Body & Soul ....... !
Do It On Bed, On A Sofa
In The Bathroom Or
Any Where





















It''s PRAYER

God BLess Ur Naughty Mind..... ;->
Na Gas Hy Na Aata Hy
Na Bijli Hy Na Paani Hy
Yeh 2007 Ki Kahani Hy
Na Benazeer Hy Na Bugti Hy
Ye Qatal League Ki Karstani Hy
Allah Better Our 2008. . .
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool


Ek din milla wo mujh say,

Bujha bujha sa
Jhuka jhuka sa
Udasiyoun main
Racha bassa sa ....

Jo main nay poochha..
Udaas kyon ho..?

Jhuka ke palkain ,

Chupa ke chehra ,

Laga wo kehnay ,

Ammi ne chamat mara hai... =P ;->