A Boy Going In Car.

A Boy Going In Car.
A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
  

May, 17 2010     178 chars (2 sms)     3063 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
Arz kia hai


parh parh kar kya karna
hai,


akhir eik din to marna
hai,


marne k baad b aagr dubra janam howa to,


shuru to nursery se hi krna hai!


wah wah wah wah wah ...:->














sorry
may b insan ho mera b dil kerta hy chawal marnay
ko.. =P ;->

Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car … ???
.
.
.
.
Everyone Knows
“The Mercedes bends” ;->
kismat kismat ki baat hai
aaj din to kal kali raat hai
kabhi dhoop to kabhi barsat hai
yeh message ka silsila yunhi chalta rahega jab tak free sms ka saath hai!
If U R Going Through HELL Then ???


Then ??
..












Then ??
...








Then ??
...









Keep Going :)
Bap:Baita paper kesa huwa?

Baita:Bus pehla sawal choot gya.

Bap:Acha aur baqi?

Baita:Teesra muje ata nahi tha,chotha ma karna bhool gaya,panchwa muje nazar nahi aya,chhata paper ki pichli taraf tha ma ne dekha he nahi.

Baap gussay main bola:Aur doosra?

Baita:Bus sirf wohi galat huwa hai! :-)
''Aaj deedar,

kal yaar,

parson pyaar,

phir iqraar,

aur phir intezaar,

phir takraar,

phir daraar,

saari mehnat bekaar,

aur aakhir mein

Ek aur devdas at beer bar!''
Dil Or Duniya Me Sirf Itna Frq He

K

Is Duniya Me Bahut Log Rehte He

Or

Is

Dil

Me SIRF









Aap







Ki

"BHABI g" Rehti hai



har jagha khud ko mat gusaya karo OK.

Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->