Once Hrithik is trying

Once Hrithik is trying
Once Hrithik is trying to convince Preity Zinta about his love. She is so adamant that she doesn''t care... Finally, Hrithik gets a fan and starts and confesses his love... Preity Zinta is convinced and happy!

Batao kyun???

-



Kyunke preity kehti hai... "Is baat ko agar tum zara ghuma phira ke kehte, to achha hota!"
  

May, 19 2010     330 chars (3 sms)     2903 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Pathan Ghalti Se Motorcycle Qabristan Main Le Gaya.

Aur Bola:



Ye Pehli Sarrak Hai, Jis pe Itne Speed Breakers Hain.

Aainda Hum Is Sarrak pe Nahi Aayega. :-)
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Interviewer: To Bataiye PANI Ke Bina Insan Kaise Marega?

Santa: PANI Nai Hoga To Insan

Tairega Kaise?

Aur Tairega Nahi To Doob Jayega!!!
''Agar “Punjab” ki larkiyaAn papita bechti to larkon ko bahut faida hota.
Kyun k larkiyon ko ye aawaz lagani parti:
.
PAPPI TAY LAY LO,
PAPPI TAY LAY LO..''
Kash kabhie app hamari gali main ayen,thora sharmaen,thora itraen, thora muskaraen,thora ghabraen aur phir zor se chilaen"TEEN DABAY WALAY"


LOVE IS LIFE
LIFE IS WIFE
WIFE IS KNIFE

and
KNIFE IS DANGEROUS
Manager 2 Sardar :- Aapki shadi ho gayi ???
Sardar :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Sardar :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......


Teacher: Dunia Me Kitne Bar-E-Azam Han?
Studnt: Gi 3
1. Quaid-E-Azam
2. Sikandar-E-Azam
Aur
3. Mere Uncle Haji Azam.
bUs Mai Larki ka pAoN bUdHe k pAoN NeChAy AtA HaI.
bUdHa: S:orRy

LaRkI: Get Lost!
tHoRi dAiR bAd uSka pAoN Aik LarkAy k pAoN nEeChAy Ata Hai

Larka: S:orRy

Larki:Its Alright

bUdHa:Na te! Mere sOrRy dE sPeLLiNg GaLat sI ?? ..'';->''


Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
QUAID e AZAM k 14 points main se koi 3 apnay alfaaz main bayaan karain...???

1- aayenda aeen wafaaqi larkiyon ka hoga jismain larkiyon ka larkon ki taraf dekhna aam hoga...

2- tamam larkay aur larkiyon ko coaching k bahar kharray honay k pooray haqooq diye jaayengay..

3- tamam logon ko mere mazaar pe date maarnay ki khulli azaadi di jaayegi...