Once Hrithik is trying

Once Hrithik is trying
Once Hrithik is trying to convince Preity Zinta about his love. She is so adamant that she doesn''t care... Finally, Hrithik gets a fan and starts and confesses his love... Preity Zinta is convinced and happy!

Batao kyun???

-



Kyunke preity kehti hai... "Is baat ko agar tum zara ghuma phira ke kehte, to achha hota!"
  

May, 19 2010     330 chars (3 sms)     2910 views       Funny

more Funny SMS Messages

''aaj pink panther ki barsi hai,us k liya plz yeh sms kam se kam kisi 1 cartoon ko zaror send karen , main ne apna farz poora kar diay ,ab ap ki bari hay..
someone says whisky hotihai risky,
while someone says whisky bina zindgi miss ki,
but i say rum beer ya whisky nahi vo ladki se jyada risky.
cheers


2 Logon ka Aap Kuch Nahi Bigaar Saktay



1. Jo Moo per Jhoot bolay...

.
.
.

2. Jo Darya K Us Paar Khara Ho Kar Aapko Mun Chirraye. :-)

Submited in : Funny SMS

Characters : 148 | Sms Length : 1

Share
Submitted By HumAyuN From Multan ( 03216307893 )
DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Qimat Per na jayen. 1 jaga 4 sms
kare , tabiat ziada khrab ho tu
fone karen, tamam sms waldain
ki pohnch se dur rakhen
Wazarat-e-Dosti.
Hokumat-e nujwan.
Camera man studio mein bachay se:
meri taraf dekho is cameray se kabootar niklay ga....

bacha:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

focus adjust kar chawlan na mar... ;->
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
Mehfil Sji thi,
Sms ka tha dor,
Sms mene kia tha,
Ye kisi ne na kia ghor,
Sms me paisey lagy thy mery halal k,
or sab muftay keh rhe the EK or EK or.;)
Afghanistan Main Kisi Bhi
Khushi K Mauqey Pr Tali Nahi Bajai Jati


Waja






Socho



Soocho




Nahi Pata



Aray

Wahan


TALI-BAN Hyn … ;->
Ek kanjoos k ghar aag lag gai
Wo apne ghar ko bacha na saka
.
.
.
Kyun k wo sari raat fire brigade walo ko....
.
.
.
?
?
Miss call hi karta raha ..!!
Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''Bahi tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->
Shetonon k school ki
atendence:


yajuj majuj? yes sir!


bhot?yes sir!


drakola?yes sir!
zakut?
zakuta?
zakuta jin?
ZAKTA G




button dabana choren phe atandance bolen..->?