Once Hrithik is trying

Once Hrithik is trying
Once Hrithik is trying to convince Preity Zinta about his love. She is so adamant that she doesn''t care... Finally, Hrithik gets a fan and starts and confesses his love... Preity Zinta is convinced and happy!

Batao kyun???

-



Kyunke preity kehti hai... "Is baat ko agar tum zara ghuma phira ke kehte, to achha hota!"
  

May, 19 2010     330 chars (3 sms)     2902 views       Funny

more Funny SMS Messages

Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
Hamare Office Main Jo Jo Bhi Bolta Hai, Sirf Wahi Sunta Hai Kyon?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyonki Jo Jo Hamare Office Mein Ek Bande Ka Naam Hai Aur Woh Bahut Dheeme Bolta Hai....Isliye Sirf Wahi Sunta Hai.
Allah aap ko zindagi de
Allah aap ko daulat de
Allah aap ko khushian de
Allah aap ko kamyaabi de



sab yaad ho gaya????






Chal utha katora aur shurru ho ja! :p
MERE SmS Milay?
Nahi Milay to ye Lo
SMS SMS SMS
Lo chotay Sms
sms sms sms
ye lo remix
SmS sMs smS
stylish wale Bhi Loo
$/|\$ $/|\$ $/|\$
Bas?
Now your turn
U look sweet when u read my message.
U look sweeter when u read my message & smile.
U look sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.
Dil me Tum

Dharkn me Tum

Asman me Tm

Zamen me Tum

Ankhon me Tum

Jahan dekho

Tum hi Tum

Dettol wali aunty sach kehti hai.

JARASEEM har jaga hote hain ;->



2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Will you marry Me...!

















Aisa Mere Papa Ne Meri Mama Ko Bola Tha...!


Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
Dosti k Geet Gaeinge
"HUM TUM"

Apni Duniya Alag Basaeinge
"HUM TUM"

Jo Diye Bujh Jaeinge "HAWA" Se.


Unko Baich Kar "PHILIPS" K
"BULB" Jalaeinge
"Hum tum
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->
Daalne Laga Main
Cheekhne Lagi Wo










Hua Dard Itna
K Seh Na Saki Wo












Takleef Hui Itni
Boli Bahar Nikalo











Khuda K Waaste Haath Main
Duusri Choori Dalo . . . ;->