Teacher: "

Teacher: "
Teacher: "Johnny, Im Glad To See Your Writing Has Improved."

Johnny: "Thank You"

Teacher: "Now, Finally,

I Can See How Bad Your Spellings Are!!!"
  

May, 17 2010     154 chars (1 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
''Bhool kar b kisi ko na rulana,

Zindgi main sab ko hasana,

Dushman ko b galay lagana,

Phir b koi ghum day to,

Maray ko phone lagana,

THOK DEIN GAY saalay ko''
Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
shakalaka baby

shakalaka baby

kapade dhoye dhoby....

shakalaka baby

shakalaka baby

hum sab khaye gobi......;->
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.


Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Main ijhar mohabat kar ke thak gaya,
Tab pat chala sali yeh toh behri hai...


Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->
"I terrorist From My Soul Constipation".

Tarjama

"Mujhe dar lagta hy meri rooh qabaz hone".


''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Ek dum latest and jhakaas way 2 propose..
Boy- Xcuse me
Grl- jee kahiye

Boy- Mere hone wale bacho ki taraf se apko Happy Mother''s DAY.