Teacher: "

Teacher: "
Teacher: "Johnny, Im Glad To See Your Writing Has Improved."

Johnny: "Thank You"

Teacher: "Now, Finally,

I Can See How Bad Your Spellings Are!!!"
  

May, 17 2010     154 chars (1 sms)     3340 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Aadmi bike pe ja raha tha.
Usne rastey me kharey huey Pathan se pucha: Sir, Aapko Lift chahiye kya?

Pathan:
Nahi humara Ghar tou Ground floor pe hy.. ;)
Examination Hall Main Students Ka Naara . . .

"Ye Baazi Haq Ki Baazi Hy

Ye Baazi Hum Hiii Jeetai''n Ge

Har Jaib Se Pharra Nikle Ga

Tum Kitne Pharray Pharo Ge . . ."

G . A . MICRO ;->
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
Two lovers plan 2 commit Suicide.Boy jumped 1st.Gurl closed her eyez n return baq saying love is blind.
Da boy in air opens his Parashute saying Love never dies

2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Student Mathmatics Ke Sir Se

Sir Is Swal Ko Solution Karke Kar Do

Sir: Ye To Bachoo Ka Swal Hai

Student: Tabhi To Aap Se Pucha Hai
height of dehydration..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
a cow givin milk powder...
1 tha Chooha..
.
.
.
.
.
.
.

Aur nahi hai bus 1 hi tha@


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?


Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".