Teacher: "

Teacher: "
Teacher: "Johnny, Im Glad To See Your Writing Has Improved."

Johnny: "Thank You"

Teacher: "Now, Finally,

I Can See How Bad Your Spellings Are!!!"
  

May, 17 2010     154 chars (1 sms)     3363 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Admi Ne Apnay Dost Doctor Se Pocha.

''Tum Jis Mareez Ko Bhi Dekhtay Ho
Sub Se Pehlay Ye Hi Pochtay Ho
Ke Raat Ko Tumne Kia Khaya Tha ,
Is Ke Kia Waja Hai?''

Doctor Ne Muskura Ker Jawab Dia,
''Is Say Mareez Ki Mali Hasiat Kay
Baray Ka Pata Chalta Hai.
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
Sardar wife: o sardar ji car ki sped kyun barha di?

sardar:gari k break fail ho gaYe hain is sey pehle acident hojaye jaldi ghar paunch jate hain.


EXam’s song by Munna bhai:

“Chanda Mama so Gaye,
Student sarey jage.
Dekho pakdo yaron,
Ghadi ke kaante bhaage.
Ek pariksha khatam,to duji
shuru ho gayi MAAMU.
agar app Pakistan k Prime Minister ban jayein to pata hai kya hoga,


1- App k daur mein Pakistan ka Naam Kanjoosstan
2- Sirf Imdad aaye ghee
3- fauj India sey Hathyar ley kar Istimal karey ghee
4- Milkman dhood mein pani naheen Pani mein dhood milayein ghey
5- aakhir mein aap kee ankh khul jaye ghee aur khwab toot jayein ghey
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''
Wife:Apna Bacha Ab Chalne Laga Hai
Husband: kab Se?
wife: 8 din Se.
Husband: Arre tum Ab bata Rahi Ho?
wo Toh Kaafi Dur Nikal chuka Hoga
Ek ladki thi diwani si, sunder si lambi si,
Nazrein jhukake sharmake galion se guzra karti thi
latak matak chalti thi, aur kaha karti thi,
Bartan Lelo Bartan....
Teacher: everyone write your lover name in a paper../

After 2 seconds boys : Finished madem . .

After 10 minutes girls : Additional paper madem.../ :-D
Yun tu baray khush ho rahay thay tum


faraz


magar zamanay ki hansi tu tab nikli jab trophy nakuli nikili

oohhhh.. :))
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says ''To the only boy I ever loved'' Gal: Great! I want 10 of them