hum kabhi aap se kha

hum kabhi aap se kha

Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->

  

May, 06 2010     180 chars (2 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girls word in diff language

Arabi.hurma
Irani.dosheza
French.fure
Hindi.kania
Italian.amito
Maxican.monaro
German.amisa

In our sindhi?

Hatit Wah ji chori aa!
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
Three ways to catch a tiger :

1. NEWTONS METHOD :

Allow the tiger to catch u & catch the tiger . . .

2. EINSTEINS METHOD :

Chase the tiger until it becomes tired, then catch it . . .

3. PAKISTANI POLICE METHOD :

Catch a cat & beat it until it accepts its a tiger . . . . ;->
a man kills a deer n cooks it,n doesnt tell kids abt it..



he gives a clue to dem..
"its sumthing wht ur mom calls me"



son screams:dun eat it....."KUTTA HAI"
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
DaD: Mazar-e-Qaid Kaha hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar se Nikla karo
Son: Abu ,Yaqbon Sahab Kaun Hain?
Dad: Pata nahi
Son: Kabhi Ghar mian bhi ap Raha Karu !


Mirasi ka bacha school dakhal ho gya

teacher ny kaha
2 ka pahara sunao?

Wo bola:

"Tae fer tusi nal dholki wajao". :-)}
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
Ek pathan or sardar ki khob pitai hue.
Dono birthday party me muft ka khana khaty huay pakray gaye or kehne lagay,
.
.
.
.
.
.
“Hum larki walo ki taraf se hain“
Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.
Bite the neck gently,
chew the breast softly,
Spreads the legs lostly,
And suck the juice excitely,


Thats the way to Eat........... Guess what ?:)
>
>
>
>
>
.
>
Thats the way to eat TANDOORI CHICKEN yaar...:)