boy papa mein kal

boy papa mein kal

Boy : Papa Mein Kal School Nahi Jaunga.
Papa : Kyu Beta?

Boy : Aaj School Mein Hamara Wazan Kiya Tha.

Papa : Toh Kya Hua?

Boy : Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya to.;->
  

May, 06 2010     185 chars (2 sms)     3101 views       Funny

more Funny SMS Messages

Fizayen kehti hain pyar karo


hawain kehti hain pyar karo


ghatayen kehti hain pyar karo

lekin

.




ghar walay kehtay hain ke


tussi bahot chotay ho

thora intezaar karo
Mjhe Pata Hai Tum Aaj Bhi Usay Pasand Kerte Ho

Wo Aaj Bhi Tumhain Chahti Hai

Jab Bhi Tum Us Ki Gali Main Jaate Ho

Tou Wo Bhonk Bhonk Kr Apna Pyar Jatati Hai

A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
I Have A DouBt


Why Ppl Use Shut Up
for Human Beings


And


Shut Down For
Computers...


While Prpose Of Both Is Same.....!!!!!! ;->
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)



Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
1 Shekh mrty waqt: Begum Tum kahan ho..?
Begum: Ap k pas..

Shekh: Aur mery bchy..?

Wo b ap k pas hain..

Shehk:tO phr sth wAly kmry ka pnkha Q chL rha hy..!!!
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
Are U Emotionally Dumbed ?





Creatively Challenged ?






Artistically Void ?





Socially Hopeless ???




And



Financially Desprate ....????







Congrates You Are A





PAKISTANI .... ;->
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN
Lady 2 accountant: can i met 2 manager,
"...Y NOT..." He is always ready to met beautiful women,
Ok then tell him that his wife has come to met him... :P
1 Aadmi TeleScope Se Aasman Dekh Raha Tha,

PATHAN B Usse Dehaan Se Dekh Raha Tha,

Achanak 1 Tara Tuta,
PATHAN Zor Se Chilaya."Wah ustad Kya Nishana Lagaya Hai.