hight of hasrut w

hight of hasrut w

Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
  

May, 06 2010     130 chars (1 sms)     3440 views       Funny

more Funny SMS Messages

SahiL
ki
Geeli
Rait
par,

MaiNe
us
se
Poocha,

Tu
bolta
Q
nahi,

Wo
Palken
Jhuka
kar
Muskura
Diya,

Or..

Rait
per
Likha

.

.

MaiN GooNgA h00N... =P ;->
Mom:Beta Q ro rhe ho?

Beta:Teacher ne mara hy

Mom:Q Mara?

Beta:Maine unhe MURGI kaha tha

Mom:Q kaha?

Beta: unho ne mujhe test me ANDA jo dya tha..;->
Girl: Is dress ki kia keemat hay..
Shopkeeper: 5 kiss
Girl: Or us dress ki kia keemat hay
Shopkeeper: 10 kiss
Girl: ok dono dressess pack kardo is ka bill dadi dengi
jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!


Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"


Some like Sunday
Some like Monday,
But i like Your Birthday.
Happy Birthday my sweetheart

Submited in : Birthday SMS

Characters : 92 | Sms Length : 1

Share
Submitted By Humayun From Multan ( 03216307893 )

"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.


Bohut udas he her shakhs tere jane se,
Ho sake to laut aa kisi bahane se,

Tu lakh khafa sahi magar ik bar to dekh,
Mohalay me Kitna kachra jama hai tere na any se.
HEIGHT OF CHALLENGE:
A guy left whole answr sheet blank in an exam... & wrote this on the Last Page:"Agar Apne Bap KI Aulad Ha TO Pas Kar kay Dikha"


Kab "TOOT" jaye,
"MOBILE" he to hai!

Kab "BADAL"jaye,
"SIM" he to hai!

Ap mairay " sMs" ki Aadat mat Dalna.


Kab "KHATAM" ho jaye " PACKAGE" he to hai... ;->

CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)