1 Aadmi TeleScope

1 Aadmi TeleScope
1 Aadmi TeleScope Se Aasman Dekh Raha Tha,

PATHAN B Usse Dehaan Se Dekh Raha Tha,

Achanak 1 Tara Tuta,
PATHAN Zor Se Chilaya."Wah ustad Kya Nishana Lagaya Hai.
  

May, 25 2010     167 chars (2 sms)     2962 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
Sania Mirza Started Playing Tennis At The Age Of 6..




After That.





Everything In Her Life Changed..

Except Her

"SKIRT"


Kion har bar mosam ki tarah badal jate ho,
Har bar hamara dil dukhatay ho,

Yeh bat sun ker hamari roh tak kanp gaye,
Ae dost tum masjidon se chapal or lote churate ho
Duniya Main Sab Se Himmat Wala Kaun?


DHOBI-

Kabhi Bhi Kisi Ke Ghar ja kar bol sakta hai sahib bibi ji ko bolo Kapray nikal kar rakhe main abhi aa kar le le leta hon
After watching Bush''s treatment,
Zardari has
ordered
all future
press conferences
be held
inside a mosque ;-)
Tchr: Passive Mai Badlo!

Bache Jab Sunsan Jagaao Per Jate Hein To Hadso Ko Janam Dete Hein!

Student: Sunsan Jagao Per Huey Haadse Bacho Ko Janam Dete Hain
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
Rabb Kare Sade Yaar Muskraunde Rehen,
Sohnia Nu Tarpaunde Rehen,
Yara Nal Mehfila V Launde Rehan,
Kuri Na Fase Koi Gal Ni, Customer Care Nal Kam Chalaunde Rehan.
Hum Gaye Thay Un K Ghar,


Kehna Tha Dil Se Dil Mila Lo,,,,


Unki Ammi Ne Khola Darwaza

Hum Ghabra K Bolay Aunti





Taliban aa gaye hain cable katwa Lo!
You are one of the most CUTE persons in the world!!
Just a second, don’t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..
Boy: Papa Sach Or Raaz Me Kia Farq Hai?

Papa: Tum Mery Bety Ho Ye Sach Hai,
Tumhara Dost Arshad B Mera Hi Beta Hai
Ye 1 Raaz Hai ;)
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?