keep it in the cow

keep it in the cow

How Can You Delay
Milk Turning Sour .... ???

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Keep It In The Cow ... =P ;)
  

May, 05 2010     145 chars (1 sms)     3553 views       Funny

more Funny SMS Messages



TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->
Woh kya hai k jiss k liye tum kuch b kar saktey ho?



Mujhe pata hai! bataooon
"Easy Load"
Top 3 Universities Rule :

1: Be Quite In The Class Coz Others Are Sleeping
2: Don''t Forget To Carry Books It Works As Pillow
3-Keep The Campus Clean , So Be Absent


Congratulation!

Amir Khan Ne apni Film
K Second part k liay
ap ko Chun lia hai
Jiss Mai ap ka
Bohat Main Role Hai
Film Ka Name hai

Bayghairut zameen per
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak
1 EmPLoYeE 2 oThR: Ap k fAthEr kYa kRtAY ThAy?
2nd: G Wo Jootay Bnatay ThAy.
1st:UnhoOn nE TumhAin Mochi Kyun Na BnAya?

DöOsRa bUhAT shIrmIndA Hua

After A wHiLE2nd asKd 4m

1st:aP K fAThr KYA krtAY ThAY?

1st:Wo Ek ShareEf iNsaAN ThAY.

2nd:uNhoOn nE ApKO ShArif kYun nA BnAya?
In Akho Se Spne Churaya N Kro

Hmari DOSTI Ko Azmya N Kro

Tmare 1sms K Badle 100Cal Krdu

Pr,Shart Y He K
Tm Phone Uthaya N Kro*
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->
Think Diffrnt
Do Diffrnt

Make Diffrnt

Achieve Diffrnt


Speak Diffrnt

Then Only You Can Get
A Easy Entry To:

-Mental Hospitl


Wife:What is 10 years with me?
Husband:A second.

Wife:What is $1000 for me?
Husband:A coin.

Wife: Ok give me a coin.
Husband:Wait a second
# Pathan: Larki Phansani Aati Hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara Aasan Hai, Ek Kaghaz Lo, Uspe Love Letter Likho,
Us Ka Jahaz Banao, Class Main Urra Do.

Teacher Puche To Larki Ka Naam Laga Dena.
Phans Gai Larki.:-P
Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->