Aishwariya Preety

Aishwariya Preety
Aishwariya
Preety
Kareena
In teeno''n Main Se Kisi Ko
Hona Hoga Mera Zarur


Main Janta Hoon Nahi Hai
Itni Auqaat Meri



Lekin


Lab Pe Aati Hai Dua Ban K
Tamana Meri ... ;->
  

May, 18 2010     195 chars (2 sms)     3280 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai? Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<

Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->
There is a great saying ...
"If u want to b Great,
u must walk with Great people"...




seriously,I hav no objection.
you can walk with me
Agar Koi Yeh Chahay k Woh Dunia Main Sub Say Alug Nazar Aiay... Woh Jahan Bhi Jiay, To Loog Ussi Ki Taraf Daikhain To Ussay Chahiay k.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apni Gardan Utarwa k Chala Phira Karay......
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.
Kon kehta hai larki hansi to phansi?.


Musrana to har larki ki ada hai

jo ise muhabbat samjhe wo gadha hai


Please Spread It Into Your Friendz Community Tht. . . . .
A 17 Years Old Boy Need
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Balance. . . . .
His Number Is
"0321-6307893"
Please Send Him Balance.
Dnt Ignore It.
And Dnt Change The Number.=P;->
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
Dear customer! You r requested to switch off ur Mobile to avoid any burn injuries........AS the SENDER of this Message is a DAM HOT..


Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
Teacher:IF EUROPE IS 2WARDS UR LEFT SIDE. . . .

AFRICA 2WARDS RIGHT SIDE. . .

AND ASIA IN FRNT . . .

DAN WAT WIL B AT UR BACK SIDE?

studnt:SIR . . . . .

MENE ami SE PEHLE HE KAHA THA K SIR MERE phati pent DEKH LE GEY . . . . . . . . . ;->