Aishwariya Preety

Aishwariya Preety
Aishwariya
Preety
Kareena
In teeno''n Main Se Kisi Ko
Hona Hoga Mera Zarur


Main Janta Hoon Nahi Hai
Itni Auqaat Meri



Lekin


Lab Pe Aati Hai Dua Ban K
Tamana Meri ... ;->
  

May, 18 2010     195 chars (2 sms)     3278 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya


Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->
''What is the difference between a woman and a magnet? Magnets have a positive side!''
Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
Paki-Nursery Poem 2009

Baby Baby ...

Yes Mama !!



Eating Sugar ... ?



Are You KIDDING MAMA ... ? =P =D
Computer K Is Daur Me Bandaro''n Ne bohat Taraqi Ker Li Hai. . . . .


Abhi Dekhna Ek Nirala Bandar Apne Haath Main Mobile Pakar Ker



Kitne Mast Andaz Se Sms Parhe Ga . . . ;->
Girls Psychology!!!!

Fraud with Innocent Boys,

Fun with Handsome Boys,

Friendship With Charming Boys,

Contact With Intelligent Boys,

Flirt with freaky Boys,

Love with faithful Boys,

and In the end marriage with Rich boy

Moral: Chandarmukhi ho aya paaro , Sab ek jaisi hain Yaaro
What is Éduçati0n ?

Educati0n is an 0raganised system thr0ugh whch we waste 0ne half 0f our life t0 learn h0w 2 waste the remaning half 0f 0ur life.
Apne Husan Par Itna Guroor Na Kr,

Sab 2 Din Ki Masti Hai. . .

Tera Husan Bhi Tab Tak Hai


Jab Tak FAIR N LOVELY Sasti Hai. . . ;->
Ek Shrabi Bus Men Sawar Hua To Seat Pr Bethay Molvi Ne Kaha:
Tum Jahanum K Rasty Pe Ja Rahy Ho
Sharabi Chillaya:
Roko Roko Men Ghalat Bus Men Baith Gaya ;->
Class Rooms R Like Train 1st 2 Bench R

Executive Coaches Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment N Last 2 R Sleeper Class. . !!

Class Rooms R Like Train 1st 2 Bench R Executive Coaches Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment N Last 2 R Sleeper Class. . !!
Bap:Baita paper kesa huwa?

Baita:Bus pehla sawal choot gya.

Bap:Acha aur baqi?

Baita:Teesra muje ata nahi tha,chotha ma karna bhool gaya,panchwa muje nazar nahi aya,chhata paper ki pichli taraf tha ma ne dekha he nahi.

Baap gussay main bola:Aur doosra?

Baita:Bus sirf wohi galat huwa hai! :-)