Q: What''s The Height Of Confidence ?

Q: What''s The Height Of Confidence ?
Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
  

May, 17 2010     123 chars (1 sms)     3227 views       Funny

more Funny SMS Messages



AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Sunnys Teacher Sent A Note Home To His Mother Saying,

Sunny Seems To Be A Very Bright Boy But Spends Too Much Of His Time Thinking About Girls.

The Mother Wrote Back The Next Day,

If You Find A Solution,

Please Advise.

I Have The Same Problem With His Father



Socrates Was Once Asked:

What Is The Cure For "Love At 1st Sight?"

The Philosopher Replied:

"Take A Closer Look Second Time".
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
Dil chahta hai

chori karon
jhoot bolon
sharab peon
rishwat khaon
qatal karon,

aur

jail jaon.


Shayad is tarah kabhi, main bhi president pakistan ban jaon.!
New Degrees Of
"DOG"






DOG, DOGER, DOGEST ...






Congratulations To
Justice Justice
Abdul Hameed "Doger"
For Achieving 2nd Degree
Of DOG ...
Winter is going 2 start...
If u want to protect yourself from cold..
Just..


Go to hell..

Suna hy wahan garmi hoti hy
Sardiyan mast guzren gi..

Mamon... ;->

KArAchi RoCk3rS
A Nurse Fell In Luv With

A Doctor But D Nurse

Spent Most Of D

Time In D Medical Store Y?

Only D Medical Boy

Could Read

Doctor''s Luv Letter!
Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->
Oye

Ye Dekho



















































Kitni Jaga Khali Hai
Aajao Cricket Ho Jaye.... ;->