Q: What''s The Height Of Confidence ?

Q: What''s The Height Of Confidence ?
Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
  

May, 17 2010     123 chars (1 sms)     3240 views       Funny

more Funny SMS Messages


Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Ay Load Shaiding Karne Walon
Bat Hy Bilkul Sadhi

Ay Load Shaiding Karne Walon Bat Hy Bilkul Sedhi

Jaise Jaise Barhe Ga Andhera

Waise Waise Barhe Gi Abadi ;-
1 ghar main twins peda huay to saas ne kaha:

"lo batao, humaray Pakistan k halat dekh kr ab bachay bhi akelay atay huay dartay hain...

Nokrani: Begum Sb Blanket Khirki
Se Gir Gya Hai

Malkan: Oh Ye Tm Ne Kiya Kr Diya
Mune Ko Thand Lag Jaye Gi

Nokrani: Fikr Mt Karain
Muna B Blanket Me Hai. :-)
Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Buyer To Seller : Is It A Faithful Dog?

Selle r:Yes I Have Sold It 3 Times Earlier Also.

It Is So Faithful,

Everytime It Returned Back To ME
Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Shiekh ka beta girl friend k saath ghoom phir k ghar aya to baap ne pocha kitne paise kharch kiye.
Beta: 50 rupay
Baap: Itne ziada
Beta: Us k pass itne hi thay


Teri yaad dil se jane nahi denge,
Tere jesa dost khone bhi nahi denge,

Sharafat se roz SMS kia karo warna,
Ek kaan k niche denge or rone bhi nahie denge


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
1.Do you feel lazy to get up early in the morning ?

2.Does a book work as a sleeping pill?

3.Attend classes only for attendance?
...
4.see the calendar for holidays ?

5.cell in place of a pen ?

If the above is happening with u..
congratulations!

U r a perfect student ;-)


Kab "TOOT" jaye,
"MOBILE" he to hai!

Kab "BADAL"jaye,
"SIM" he to hai!

Ap mairay " sMs" ki Aadat mat Dalna.


Kab "KHATAM" ho jaye " PACKAGE" he to hai... ;->