Q: What''s The Height Of Confidence ?

Q: What''s The Height Of Confidence ?
Q: What''s The Height Of Confidence ?
.
.
.
.
.
A: 99 Year Old Lady Buying A

SIM Card With Life Time Validity..!!!
  

May, 17 2010     123 chars (1 sms)     3238 views       Funny

more Funny SMS Messages

Most Innocent & Heart Touching
lines said by a Truely Loving Girl
to her lover boy friend at Break up

Kuttay Kameenay..!!J
a marr, dafa ho.
teri shakal pehle din se he kameeno jesi lagi thi mujhe,
Chimgadar ki shakal walay,
Khabis Insan... ;->
13th Birthday Messages

Welcome to the teens.

You''re not a kid anymore.

Happy Coming of Age.

Happy 13th Birthday.

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
Shaadi Me Dulhe K Saath Barati Q Jate Hain ?
.
.
.
.
Q Ki Log Kehte He Ke Kisi Ke Sukh

Me Jao Na Jao Par

Dukh Me Zarur Jaana Chaahiye
''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''
isko
Raat
Me
Prhna

Oh
Ho
Abhi
Nhi

Ary
Phr
Parh
Rhe
Ho

Ye
Cheating
He

Chalo
Agar
itni
Hi
Jaldi
He
To
Parh
Lo

I''m
da BEST... ;->
Husband aur Wife Hotel
me gaye tabhi 1 Lady ne Hello kiya,
Wife nay pocha,”Koun Thi Wo?”
Husband:-Tum dimagh kharab mat karo,
main pehle hi pareshan hun k woh bhi Yehi pochay gi.
mujhe wo din aaj b yaad hai k jab,,,,,


tum hamari kursi sey ghirey they aur meinein kaha tha,

"kursi to bach ghayee hai na"!

mein uss din k liye muafi mangana chahta hoon aur aaghey sey jab b ghiro ghey to kahoon gha,

"Kursi chahey toot jaye par tum mat bachna"!
Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->
Ek Admi Hotel Gaya Aur Waiter se Bola " Waiter Ek Sureelee chai Pilayo "
Waiter: Hamray Han GAAIY ka Doodh ata hai NArgis ka nahi
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.


Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)