''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3238 views       Funny

more Funny SMS Messages



Khan : Yar Abi Tumhara Amma
Ka Khansi Kaisa Hy?

Friend : Band Ho Gai Hy
Magar Sans Rok Rok K A Rahi Hy

Khan : Koi Bat Nai,Allah Kary Ga,
Wo Bi Band Ho Jay Ga
Lardka: tumari ankhen ktni haseen hai,

Lardki: Choro na,

Lardka: Tumhare baal ktne khobsurat hai,

Lardki: Choro na, App B.

Lardka: Itne der se chor hi to raha tha..


The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
Yaar


Ranjha Chala Gya



Mahiwal Duub Gya



Majnu Bhi Nahi Raha




Romeo Bhi nahi



Meri Bhi Tabiyat Ab Theek Nahi Rehti



Pata Nahi Ab Larkiyon Ka Kia Banega ;->


LaRkA : KiA TuM PaKeEzA MoHAbAt PaR
YaQeEn RaKhTi Ho ?

LaRkI : Ha ShUrWaT ToU IsI TaRaH KaRnI
PaRtI Ha ...=P:-P;->
5 Signs U Need To Be A Taliban:
1. U Have More Wives Than Teeth
A2. U Own A $5000 Rocket Launcher But Can''t Afford Shoes.
3. U Refine Heroin But Haue A Moral Objection To Beer.
4. U Think Vests Come In 2 Sttyles : Bullet Proof And Suicide.
And Most Significantly !
5. U Wipe Your Arse With A Stonee....


paki Guys to indians tum dekhtay raho. . .
kheltay raho. . .
kartay raho click
bhabi bana kar lay ayega sania ko shoaib malik. . .
Teri Jheel Si Aankhon Me. . .




Doob Jaaane Ko Dil Chahta Hai








Agar Yaqeen Nahi Aata
Tou Suno




















"GHURRRUP" . . . ;->
Jo muhay sms na karay , us ke mobile main KEERAY per jain.....

yeh dekho, aap nay mujhay sms nahi kia na..... aap ke mobile main keeray per jain gay...

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\
.\_/

\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\


hahahahahahahahahahah
Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!