''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3215 views       Funny

more Funny SMS Messages

" A man asked sardar ji " Akal bhari ya bhari "
Sardar: " pehel date date of birth batao "
Prince charles & sardarji were having dinner.
Prince said, "pass the wine you divine"
Sardar thinks "how poetic"
Sardar says, "pass the custard you bastard
science k teacher kehtey hein k dil aur dimagh mil kar jism ka nizam challatey hein,

Urdu k Teacher kehtey hein k dil aur dimagh mukhtalif hotey hein,dimagh kuch aur kehta hai aur dil kuch aur,

So students mein nein hal dhoond liya hai,

"Aayo apney apney dil kissi ko dey aayein phir khali dimagh k saath study karein ghey"
Ager Mahima Chudhary male (larka)hoti to us ka naam kia hota.........
Scroll down..
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
<
>
Think Guys Think
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
Think Galz Think
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
ANSWER
BAAPHIBAAP Chudhary
MA HI MA to BAAP HI BAAP
A Solid Reason for having two girlfriend at one time:

Monopoly is alwayz Damaging

&

Competition improves services and
Increses Performance!
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D
Pathan:
Yaar Mere Pass Paise Nhi Hyn
Mjhe Ghar Lena Hy Kia Karo''n ?

Dost: Tou Bnk Se Loan Le Lo!

Pathan:
Loan Tou Le Lo Mgr
Hum Ko Srf Cotto Pehan''ne
Ki Aadat Hy ... ;->
Breaking News:

Karachi k halaat kharab.
Govt ne terrorist k khilaf pehla action le lya.

Govt ka pehla action




Double sawari pe pabandi.
Yeh pyar b na ajab shay hai


Maa sy ho to ibadat
Bap sy ho to muqaddas
Bhai say ho to aaqidat
Behan say ho to farz
B v say ho to...
.
.
.
.
Chunnu
munnu
guddu
pappu
3 bacho ki ma ne 3 bacho k baap se shadi karli,

hasti khelti jindgi ki barbadi karli.

Din ache ho gaye 3 aur bache ho gaye,

ek din office ki ghanti khadki.

Aage se patni bhadki,

"aap vaha bethe kalam ghasit rahe hain

aur yahan aap k bache aur mere bache milke

hamare bacho ko peet rahe hain!"
Aqqal ko soog mar detay hain,


ishaq ko roog maar
detay hain,


Aadmi khud nahi marta,
Aap jesay khubsourat
aur bewafa loog maar
deta hain...!!!!!!!!
Us Bewafa Ki Yaad Main Jam Hathon Main Utha Liya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Phir Uthai Bread Lagaya Jam Or fatafat Kha lia. :-)