''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3217 views       Funny

more Funny SMS Messages


1 Larki Namaz Parh kr Dua mang rahi thi,

Uski Maa ne Pucha: Tum ne Dua me Kia Manga?

Larki: Wohi Manga jo Har Larki ki Khuwaish hai

Maa: Kya?

Larki:

.
.
.
HumAyuN
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
U May Have 10 Ppl 2 Talk

U may Have 100 Ppl 2 Care

U may Have 1000 Ppl 2 Love



But

U have Only 1 Crazy Frnd

Who Disturbs U Ne Tym


N


That''s me . . . =)
Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
Dr:Aapko kya prblmhai?

Patient:patlay motion

Dr:kitne patlay?

Patient:Bohot paylay

Dr:phr b kitne?
Patient:
Pagal k bache
itne k tu us se kulli kar sakta hai!!!!!
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
Shohar:tum meri kis chez se ziada impress ho life style,

Car,

Dressing ya bank
balance?

Biwi: Aap k sex se,Aap
jesa sex mohalle mei
kisi ko karna nhi aAtA;->
Call Me Now , I Heard Some Major Gossip About You.






















































































Shocked? Farward 2 your friends And see How Many Don''tRead The message Fully And Make Fools Good Day !!!
Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
(/./)
/ " ) "? ----;";
/,,/"( , , )//
//// //
ye Ghada apka ha?
Agr nahe to isko aagay bhejte raho jiska hoga wo rakh lega
rOz rOz ki muLaqatOn ko tUmNe bhuLa dIa hai...

rOz rOz ki muLaqAtOn ko tUmNe bhuLa dIa haI...

lOt kEr ajaO tUm aBto mEne.....

.
..
.mEne....

.
.

..
mEne...
.
...

.
mOrTeIn bHuja dIa hai
Taecher, Student Se:
Batao Soney Aur Laitne Main
Kia Farq Hy ???

Student: Sr, Hum Soney K Liye
Lait Tou Skte Hyn
Lekin
Laitne K Liye So Nahi Sakte ... ;->