''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3220 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar dukhi tha, Kis Ne Pucha " Kya tention me ho?
Sardar: Yar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh diye the, ab saale ko pehchaan nahi pa raha hoon
How True My Feelings Were I Found Out To Be
The Best Thing In My Life Was When You Married Me

Thank You My Loving Wife(Loving Husband),

For The Years We Share I Know One Thing For
Sure We Make A Wonderful Pair.
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.
1 ActressDukhi Lehje Main Apni Saheli Se:

"Yaar Ye Mard Kitni Jaldi badal Jate Hyn, Kal Tak Chaudry Sahab Mujhe Itne Ache Lagte Thay, Itne Pyare Lagte Thay k Kia Bataon?
Magar Ab Unki Shakal Dekhne Ko Dil Nahi Kerta" ;->
Boy:Aisa krte hain experiment ke tor pr shadi krte hn agr hmne mahsus kia k hm se ghalti hogai ha to hm hansi khushi alg hojain ge

Grl:Or ghälti ko pale gä kon?
two frn are talking to each other
1st: kal tumhare pati pipe se apne flat mai ja rahe the.
2nd:haan pairon mai plaster k baad doctor ne unhe seediyan[stairs] chadne se mana kiya hai
Valentine Day Bhi
Qarib hai Dosto….
.
From
Apka apna
.
.
.
.
.
Rehman malik
smjh tey gye o gey tussi…
A silent msg for All LOVERS


Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.




Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.





Meri Maano ek "Medical store" khol lo bohat chalega... ;->


How can we prevent Noise Pollution?







Keep vehicle horn in silent mode!;)
A
B
C
D
E
F
G











Tumhara dimagh bilkul b kaam nahee karta, kal b pardhaya tha aur dekho aaj phir pardhana pard raha hai..
chill man = Teacher to Student:
How many Planets are there ???

Student:
Mars, Venus, Jupitar.....

Teacher:
Aur Sunaaoo ???

Student:
Buss fitt,,, Aap Sunaao ??? !! =P =D