''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3221 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
Cutest Proposal

Boy : kya mai aapka address jaan sakta hoon

Girl : kyun?

Boy : 1 din baraat leker aana hai
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
''WARNING ! ! !



This is a VIRUS . . .



When you turn your phone off it WON''T WORK AGAIN''
Dekha tujhe to rooh khush ho gayi,
Ek kami thi vo bhi puri ho gayi,
Pagal hain vo log jo kehte hain ki,
Chimpanzi ki aakhri nasal kahin kho gayi!


Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->
If u r inteligentAns these

1-China kis mulk mein hai?

2-14Aug kis date ko ati hai

3-Green rung kis colour ka hota hai?

4-timatar ko urdu mein kya boltai hain?
Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->

Sardion Ki Sham Thi Usne mere Hath Pe Hath Rakha to me Garam tha
usne Kaha Garam Hath Wafa Ki nishani Hoti Hai
Mai Ne Hans Kr Kaha.

"Kameeni bukhar hai mjhe"


Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Jab Tumhain Upar Wale Ne Banaya Hoga

Use Bohut Maza Aaya Hoga,

Hansi Di Bachon Wali

Suurat Di Bholi Bhaali

Mijaaz Dia Cool...


AuR

AuR






DIMAG GAYA BHOOL... ;->
Aik bachcha apni mummy se: papa ne mujhay kiss nahi ki.Mummy : beta aap nay TABLE nahi sunaya hoga.Bachcha: tou kya nokrani nay sunaya tha?