''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3211 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife came home with a goat.
Husband asked”Is bhains ko ghar kion lai ho?”
Wife:”Dikhta nahin, bakri hy!”
Husband:”Bakri se hi poch raha hon”
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
Bejaan phool ko khushbu dena koi aapse seekhe
Roothe howe ko hasana koi aapse seekhe
Dost banana to har koi janta hai
Dost ko choona lagana koi aapse seekhe... ;->
Techer: jawani or buraphay main faraq batao.
Student: Jawani main mobile main haseenoun k number hotay hain or buraphay main hakeemoun k...:p

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Dil kerta hai zameen se ek pather uthaoon.
us pe ?I MISS YOU? Likhoon or tumhare sir pe zoor se maroon ta k tumhain pata chale k How much ?I MISS YOU?::
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.
Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Larki ko aik larke ne kaha. I love you. Larki ne us ko kiss kiya aur apna mob. No. De diya.
.
.
.
.
.
.
Moral...
.

......SARRO....
When a Man holds a Woman''s hand

Before marriage,
ITS LOVE;

After Marriage

Its SELF DEFENCE... ;->
kal raati mein ik khwab weikheya,


Tooon meri wauti sein tey mein tera larda saan,
har passey loki hee loki san


kee dassan barda khaufnak manzar see
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->