''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3236 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q: Mohabbat Ho Jati Hai Ya Kerni Parti Hai........?

Ans: Agar Khoobsurat Ho to Ho Jati Hai
AUr Agar Ameer Ho To Kerni Parti Hai
What Do U Get ?
When A Cow Dances.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
Vey Simple....
.
.
.
.
.

GUIDANCE.... (Gui-Dance)....!!

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
Pathan went to meet a Frnd On Eid Day.

Frnd:
Eid Namaz kahan parhi?

Pathan:
Sath wale ground me.
Ajeeb namaz thi,
na sajda,
na rukoo,
aur
Molvi k agay koi charpai rakh k so raha tha.

Frnd:
Oye Pagal, Wo to janaza tha kisi ka.

Pathan:
Oho, Mein to buht se logo ko galay mil k Mubarakbad bhi de aya..
You can do so much in 10 minutes time. . .

Ten minutes, once gone, are gone for good. . .

Divide your life into 10-minute units



&




















sacrifice as few of them as possible in meaningless activity." ;->
Kab "TOOT" jaye,
"MOBILE" he to hai!

Kab "BADAL"jaye,
"SIM" he to hai!

Ap mairay " sMs" ki Aadat mat Dalna.


Kab "KHATAM" ho jaye " PACKAGE" he to hai... ;->
I wish I could show you in my own little way how much I value u, It wasn''t like years or centuries but what you have shown me is enaf to treasure you for a lifetime!
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
If U R Going Through HELL Then ???


Then ??
..












Then ??
...








Then ??
...









Keep Going :)
**Preaty
**Karina
**Amisha
**Rani
**Ash
**Sush
**Shilpa
**Rakhi
**Bipasha
**Mallika
**Meghna
**All Wish U ADVANCE HAPPY RAKSHA BANDHAN
Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)