''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3233 views       Funny

more Funny SMS Messages



FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->


Sardarji opens his lunch box
in the middle of the road….why ?

Just to confirm whether he is going
to or coming back from the office
tawey per para POPCORN uchalta kyon hay?
?

?

?

?

?

?

?


?
khud beth ker dekho pata chal jaye ga....
1 Gadha Ro Ro Kr Girgira K Iltija Kr Rha Tha
Ya KHUDA Mjhy Perhny Ki Tofeq De
Wo Lmhy Qboliat K Thay Uski Dua Kbol Hui
Ab
Mashaallah
Wo Ye Msg Parh Chuka Hy :P
Mr. Inside Went 2 C
Mr. Outside. Inside
Standing Outside Called
Outside Outside But
Outside Standing Inside
Called Inside Inside
When Inside Came Inside
Outside Went Outside 2 C
Inside Then Outside Called
Inside Outside But Inside From
Inside Called Outside Inside ...
Now Where Is Ur Brain
Inside Or Outside ... ??? ;->
It Is Very Easy
2 Eat Sweet Chocolates
Speak Sweet Words
Watch Sweet Dreams
But
Its Very Difficult
2 Find
A Sweet Person
But
I Salute U











Tusi Menu Lab e Lya ... ;->
Mein teri aankh se o jhal ho jaonga,

Dur bohat fizaon mein kho jaonga,

Meri yadon se lipat kar roye ga tu buhat,

Jab mein tujh se udhar lekar farar ho jaonga.->
girls are like phones.
girls are like phones. we like to be held and talked too- but if u press the wrong button u''ll be disconnected
Ek shareef admi shadi k bad apni B.V ko bola:
Aaj sey tum he meri ZINDAGI ho, PYAAR ho, TAMANNA hoo!

B.V:
aor aaj sey aap he mere leye
FARHAN hain, SAAD hain NOMAN hain
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->
Kuch Iss Tarah Usne Mujhe Bewaqoof Bana Diya

"FARAZ",

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.