''For pepsi "shahr

''For pepsi "shahr
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
  

May, 24 2010     178 chars (2 sms)     3226 views       Funny

more Funny SMS Messages

Chehray pay ap k pyari si smile hai
Suna he k ap k pas bi mobil he Jis main msg ki moti si file hai
Magar ap msg nahi kartay
Ye kangusi hai ya ap ka styel hay.
How Can You Tell
When A Lawyer Is
Lying ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.

Whenever
You See His Lips
Moving ... ;->
GREAT NEWS !!!
Call Ufone 2 Ufone & Ufone 2 Other Netwrk FREE @ Rs.3/month ...
Just Type
"UFONE MERE ABBAY KA HAI"
& Send it to 420 !!
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
One day RAVAN went to disco...
aur woh behosh ho gaya,
due to shock..!

why...??







bcoz the entry fee was Rs. 1500 per head.
I''ve written nice poem 4 you.
Twinkle
Twinkle Little Star..
you should Know What you R..
& Once you
Know What you R..
Mental Hospital is not So Far..


6 Inch ka hai.
.
Size normal he
.
.
Mazboot he
.
.
Ziyadah mota bhi nahin he
.
.
2 larkiyan dekh chuki hain
.
.
Lena he to bolo?

Full Time Masti

Non stop Fun

Mera…
.
LG KG 195
Phir usi chand se rishta bana bethe,

phir usi saadgi se dhoka kha bethe,

Patharo se the taalluqat
humare,

Phir bhi sheshe k ghar bana
bethe.->?
OLD LOVE storY

Starts frm
Eyes
Grows wid
Gifts
Ends wid
Tears

New Love Story

Starts Frm
Mobile
Grows wid
Balnce share
Ends wid
Sim change.
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
hai

smart

bohot
wo


hai

bheja

ne
jis
or
hoon
raha
parh
se


niche
ko
msg
jo
hoon
stupid


womain







confused

When Words Fail
Eyes Work . . . .







When Eyes Fail
Heart Works . . . .







When Heart Fails











Aby Scroll Kia Kr Raha Hai




Samajh K Tapak gaya Maamu ;->