3 Qaidi ek dosare ko apne apne jurm

3 Qaidi ek dosare ko apne apne jurm
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
  

May, 13 2010     281 chars (2 sms)     3110 views       Funny

more Funny SMS Messages

App Mujhay

Aik jaga

Se boht

Payary Lagtay hain ?


Maloom hai kahan se ?

?

?

?

?

?

?

?


Door say
DoNo EyEs pE,

DoNo CheEkS pE,


D0 bAr LipS pE,

Ek bAr nECk pE,

D0 bAr nECk sE zArA NeEChE,


SoNe sE pEhLe,



MoSpaiL zAr00r LagANA... ;->
Question To Pathan: In Which State Ganga Flows?

Pathan: Liquid State.

Audience: Clapped.

Man Was Shocked.Turned Behind & Found Da Audience,All Were Pathan.



Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
After a striving movement of 25 years.

MQM chairman ALTAF HUSSAIN has completed his first book.

Book available on many stalls and Pdf version @ internet also




Book Name :











"Kallu k Lateefay" =P =D
Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Baa Adab

Baa Mulahiza

Hoshiyaar


Pagaloon K Shehanshah


Pakistan k Bewakofo k sartaj

Noor e chasham

Tajdar e Paglistan

Msg recieve kar rahay hainnnnnnnnnnn