3 Qaidi ek dosare ko apne apne jurm

3 Qaidi ek dosare ko apne apne jurm
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
  

May, 13 2010     281 chars (2 sms)     3109 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gadha Kitna Bekaar Janwar Hai . . .

Dunya Is Ko Naakara Samajhti Hai

IS Main Aqal Bhi Nahi Hoti



Magar Is Bechaarey Ki Himmat Dekho Har Sms Kitne Gaur Se Parhta Hai . . . :P
Ek research se pata chala hai chimpanji bhi SMS pad sakte hain,
Ye SMS apko final testing ke liye bheja ja raha hai..
Apna certificate zoo se collect kare!!!.
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*
Molviyon k group mai 1 Ne kaha, jab b raste mai
larki Nazar Aaey to
ASTAGHFIRULLAH parhna!

Kafi der bad 1 Ne kaha
ASTAGHFIRULLAH!
Baqi Bole,
"KIDHER?"
"KIDHER"
''Girl to Doctor:

Last time Aap ne Mera Abortion Kiya,
To Aap BLADE Ander Bhool Gaye Thy.

Mere 10 Dost na Mard ho Gaye,

8 k Khoon Nikal Aaya

Aur

19 ki Ungliyan Cut Gaien. :-D''
Love Is Second Mistake Created By GOD!!!



Of Course Girls Are First!!!



But The Fact Is That Both Are Beautiful Mistakes..!;)
My Thumb Never Pains
While Typing Sms For U
But My Heart Beats Keep Increasing
Untill I See "Sms Delivered To U"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nahi Tou Paise Waste Ho Jayenge Na . . . ;->
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
Girls are like roads,more the curves,more the dangerous they are.
Load Sheding K Fawaid:

Genrator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Frahmi


Cell Chrge Na Hone Se Balnc & Time Saving

Sabr Krny Ki Waja Se Janat Milne Ka Chance.
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........