3 Qaidi ek dosare ko apne apne jurm

3 Qaidi ek dosare ko apne apne jurm
Jail mei 3 Qaidi ek dosare ko apne apne
jurm k bare mei bta rahe thy?

1st Qaidi: Mujy 2 sal ki saza hoi Q k mei ne chori ki thi.
2nd Qaidi: Mujy 3 saal ki Saza hOI Q K Mainay Bank Lota Tha,

3rd Qaidi:Mujhay 14 Saal kI Qaid Hui Q K
Mainay Sirf Aik Sms Kia Tha... =P ;->
  

May, 13 2010     281 chars (2 sms)     3092 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Police: Park Me Romance Karte Ho, Bacho pe kya Asar Parega?

Aadmi: Hum dono Married Hain

Police: To Ghar Me Karo

Aadmi: Tab Iske Husband Par Kya Asar Parega?
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
kash dil ke ye hasrat poori ho gaye
ap miss cal do aur wo recive ho gaye
sub kuch bhula ker hum kerte rahe batain
hosh tab aye jab balance khatam ho gaye
Ek pathan apne exam ka result net pe dekh kar,....Oye yara ye kya.....mein fail hogaya aur wo bhi English k paper mein,
.
.
.
.
It's UNPOSSIBLE.
Are U Free Now

Shall I Call U ???


































Zyada Khush Mat Ho

Aise Hii Kuttay Ki Awaz Sun''ne Ka Dil Ker Rha Hy
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Masoom Dhamki:

1 chor chori kar k ghar se ja raha tha k bache ki aankhh khhul geyi

bacha bola:
Mera School Bag Bhi Le ja Kamine
Warna
Shor macha doonga
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
Teacher: who is the father of ibn-e-sinna?
pathan soch mai gumm

PATHAN Said:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
John Cena
1 Dehaati Ne 5 Star Hotel Mai Chai(Tea) Ka Order Diya.


Waiter Ne 1 Chhotay Se Cup Main Chai Di.



Dehaati Ek He Saans Main Chai Pee Kar Bola:



"Bao Mittha Theak Aye. Hun Chah Liya." :-)


Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->