ik admi jungle main jaa raha hota hai tu ikdam se ik well main gir jaata hai kaafi dair tak gir raha hota hai tu achanak ik tehni pekerleta hai thori dair main awaz ati hai seedha haath chor woh seedha haath chor deta hai phir awaz ati hai ulta haath chor woh choor deta hai neeche gir raha hota hai tu azaaz ati hai ke CHOOOTIYAAAA!!!
Situation
Befor marriage:
rose are red
sky is blue
i luv one, dat is u...
After marriage:
roses are dead i hav flu,
don''t come near,
prray murr tu .->
U knw wt?
U r un4getbl..
U knw y?
Cz u r so sweet..
U knw hw?
In ur own simple ways
u make me feel special..
U knw wen?
Snce d day we bcame FRIENDS..:-)
*~*~*~*~*~*~*~*~*
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo. . . . Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna, Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.