Late Bed Wakings,

Late Bed Wakings,
Late Bed Wakings,

Slight Breakfasts,

Bus stand figures,

Foot Board Travels,

Late Attendance,

Long intervals,

Sharing Canteen Foods,

Many Proposals,

Mobiles in Silent mode,

Late night Chats,

Some misunderstandings,

Correcting Friends,

For exams micro slips,

Struggle for marks,

Prestige in arrears,

Mass Bunk,

Saturday Date,

Enjoying Arguments,

Freshers with fear.

Farewell with tears.

''''University life is nothing but heaven'''' :)
  

May, 19 2010     495 chars (4 sms)     3153 views       Funny

more Funny SMS Messages

Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai

mahmood o ayaz na akati pari namaz

aur to jootay utha ka bhag aaya faraz
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
Sardar office ka tulla mar k ghar agaya
Wahn usne apni bv ko apne boss k7 dekha
Wo bhag k office waps agya or

bola: BAAP RE! BOSS NE DEKHLIA HOTA TO PAKRA JATA.
Maantay Hain Lahore Lahore Hai.

Par Karachi Uska Shauhar Hai.


Karachi Main Bhi Ek Lahore Hai.

Jiska Naam "Gulistan-e-Jauhar" Hai.
Husband: Dekho Mujhe Gussa Mat Dilao Mere Andar Ka Janwar Jaag Jayega . . .

Wife: Jaga Lo . . . Waise Bhi Choohey Se Kon Darta Hai . . .;->
Mainay Kaheen Suna Tha

Ke

Khubsurat Cheezain
Dekhnay Say Insaan Khud Bhi Khubsurat Ho Jaata Hai.

Sò.

Hamesha
Apney
Paas






Meri Tasveer
Rakha Karo :->
Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P


Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)


CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
jis dil mein bsa tha pyar tera,
us dil nei dharkna chord diya,




ab rent pe dil ley guzara kar raha hoon
A Suicide Bomber To Mulla Umer Sir Jee,

Barood Thora Kam Dala Karain,

Mein Jannat Say

Aagay Nikal Gia Tha ;-)