Late Bed Wakings,

Late Bed Wakings,
Late Bed Wakings,

Slight Breakfasts,

Bus stand figures,

Foot Board Travels,

Late Attendance,

Long intervals,

Sharing Canteen Foods,

Many Proposals,

Mobiles in Silent mode,

Late night Chats,

Some misunderstandings,

Correcting Friends,

For exams micro slips,

Struggle for marks,

Prestige in arrears,

Mass Bunk,

Saturday Date,

Enjoying Arguments,

Freshers with fear.

Farewell with tears.

''''University life is nothing but heaven'''' :)
  

May, 19 2010     495 chars (4 sms)     3161 views       Funny

more Funny SMS Messages

Some times small things in life..

Hurt a lot...

if you don''t agree ..

with me ....

then ...

>>>>


try to sit ...


On a

COMMON PIN :)
Aqqal ko soog mar detay hain,


ishaq ko roog maar
detay hain,


Aadmi khud nahi marta,
Aap jesay khubsourat
aur bewafa loog maar
deta hain...!!!!!!!!
ik admi jungle main jaa raha hota hai tu ikdam se ik well main gir jaata hai kaafi dair tak gir raha hota hai tu achanak ik tehni pekerleta hai thori dair main awaz ati hai seedha haath chor woh seedha haath chor deta hai phir awaz ati hai ulta haath chor woh choor deta hai neeche gir raha hota hai tu azaaz ati hai ke CHOOOTIYAAAA!!!
Situation
Befor marriage:
rose are red
sky is blue
i luv one, dat is u...
After marriage:
roses are dead i hav flu,
don''t come near,
prray murr tu .->
Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,

Paaro Ne Kaha DAARU Chhor Do,

Ek Din Aaega!

Jab Girlfriend Kahe Gi:

"BHAIYA, In Bachon Ko Zara School Chhor Do". . . ;->
Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.


Wah Wah


Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.

Aadat Se Majboor Ho Tum,
Janay Kab Maang Lo Udhaar. :-)
W O M E N

IN SHORT...
So simple, yet so complex,
So weak, yet so powerful,
So confusing, yet so desirable,
So daming, yet so wonderful... WOMEN !
With love this wish is sent your way ,
for a very special kind of day
U knw wt?
U r un4getbl..
U knw y?
Cz u r so sweet..
U knw hw?
In ur own simple ways
u make me feel special..
U knw wen?
Snce d day we bcame FRIENDS..:-)
*~*~*~*~*~*~*~*~*
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai