''Duniya Main Reh

''Duniya Main Reh
''Duniya Main Reh Kar Sapno Main Kho Jao
Ksi Ko Apna Bana Lo
Ya Ksi K Ho Jao
Agr Khuch Bhi Nhi Kar Sagte To Takia Lagao Aur So Jao''
  

May, 24 2010     135 chars (1 sms)     3196 views       Funny

more Funny SMS Messages

2days weather 4cast:

it wud b cloudy if u frown,

rainy if u cry, clear if u r happy,

.

.
.
.
.
.
.
.
.

sunny if u smile & stormy if u sing!
Neend jab b mujhe aaghosh may leti hei
Aapka chehra nigahon may bus jata hei
Ek dum se meri aankh khul jati hei
Dil se yahi awaz ati hei










AMMI BHAOOOOOOOOOO
If time doesn''t wait for you, don''t worry! Just remove the damn battery from the clock and Enjoy life!
Boy :Tum Shadi K Baad Apne Lye Alag Ghar Tu Nhi Mango Gi?


Girl : Bilkul Nahi, Bus Tum Apni Amma Ko Alag Ghar Lai Daina.
Yar bohot afsos ha muje tum
pe ma tu tum pa itna bharosa
krta tha aur tum ne mery
aitemaad ko tor dya ha tum ko
pata ha k tum ny bohot bara jhout
bola hy muj sy.
Tum ny kaha tha k ab meri koi
lover nai ha tu..
.
.
.
.
phr yay kon hai???
(\./)
/.”.)”^——;”;
\,,/”(gulabo)\
…….//\\ //\\
Teacher to Sardar:''Make a sentence in which one word is repeated twice."
Sardar:''If Lara Dutta marries Brian Lara, She will bcom Lara Lara Bolo tararara.

Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Ppl Say Dere''s No Difference Between

Complete
&
Finish

But

Dere''s Difference

When u Love Da Right One
U r Complete

&

When u Love Da Wrong One
U r Finished
Arz Kia Hai

Tm Dost Ho Mere Sada K LIye

Main Zinda Hoon Teri Wafa K LIye

Ker Lena Lakhon Shikwe Humse Magar

Kabhi Topiyan Na Dena Khuda K Liye ;->
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
tujh sey bichchar k zinda hein,







shaad hein, Tabinda hein


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->