''Duniya Main Reh

''Duniya Main Reh
''Duniya Main Reh Kar Sapno Main Kho Jao
Ksi Ko Apna Bana Lo
Ya Ksi K Ho Jao
Agr Khuch Bhi Nhi Kar Sagte To Takia Lagao Aur So Jao''
  

May, 24 2010     135 chars (1 sms)     3205 views       Funny

more Funny SMS Messages

aik aurat apny baty ko prosi ky ghar chamcha lyne bhejgi hai.
beta ja kr wapis ata hai ur kehta hai wo nhi deti.
Aurat kheti hai ajkl ky loog ktny kanjoos ho gay hai.Beta jao ja kr almari sy apna nikal kr lao.
Kiya Nazara Tha Hamaray Match Ka



Ek Hamary 11 Players Khassi


Aur


Unka Ek


"Mike Hussey" :-)
''How v analyse things 4m outside
depends on how d thoughts r inside us.
Like Rs.500 seems big when v go 2 a temple
& So small when v go 2 a hotel.
Think abt it!''
Aik Sher Arz Kia Hy



Taaza Kalaam Hy Janab


Mulahiza Ho



Jee





Aik, Do, Teen, Char



Jee Janab



Dobara Irshad




Ahuun



Aik, Do,Teen,Char



"AA BAIL MUJHE MAAR."
May God give u

Tata ka status

Vajpayee ka dhiraj

Laaden ki himmat

Bill Gates ki income

Bush ki taqat

baaki...

Sardar ka dimag to hai hee.


Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->
Sardar Bunks office n goes to home.
He saw his wife with his boss.
He comes back running office and says,
‘baap re, boss ne dekh liya hota to maar daalta.
Put Ur Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour...
But
Sit Wid A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute...

That''s Reality.... ;->
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
_!_

) | (
!!!!!!!!
*MUBARAK HO*

SMS Na karnay par aap ko
(AWARD OF KANJOOSI 2oo8)
diya jata hai.
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Mr. Inside Went 2 C
Mr. Outside. Inside
Standing Outside Called
Outside Outside But
Outside Standing Inside
Called Inside Inside
When Inside Came Inside
Outside Went Outside 2 C
Inside Then Outside Called
Inside Outside But Inside From
Inside Called Outside Inside ...
Now Where Is Ur Brain
Inside Or Outside ... ??? ;->