Sardarni writes massege 2 sardar

Sardarni writes massege 2 sardar
Sardarni writes massege 2 sardar
''''ghar kab aa rahe ho ? Massege karke batao.''''
Sardar writes 2 her -
''''Nahi bata sakta,balance kam hai'''' ;->
  

May, 19 2010     156 chars (1 sms)     2845 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
''Once Ghalib Saw A Big Breast Girl..

He Said!

Ankhon Me Wahi Jaam Liye
Honton Pe Wahi Muskaan Liye..
Kahan Ja Rahi Ho Jane’Man
Seenay Pe Dairy Farm Liye.''
Doctor! I Have A Serious Problem,

I Can Never Remember

What I Just Said.


When Did You

First Notice This Problem?


What Problem?
In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
Teacher: jab clock pe 13 bjy ka time ho to us tim kya wakt ho ga..?

Student: Sir us tim clock thek krwany ka wakt ho ga..!!
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I''m only a cartoonist!
LIFE IS LIKE A MOVIE
WHEN U R SAD ITS MELODRAMA
WHEN ANGRY ITS ACTION
WHEN AFRAID ITS THRILLER
WHEN CONFUSE ITS SUSPENSE
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOW look at the mirror...hmm ITS .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HORROR...(heheheheh)
NOW U SMILING haina...THATS COMEDY
tumhein pata hai k ab Pakistan mein b har kaam merit kee bunyad par ho gha, aur shuruat mujhe karney k liye kaha ghaya hai,

so mein kehta hoon

"Tum sab sey bardey budhoo ho" mind na karo merit kee bunyad par no.1 ho.
agar koi acha lagta hy tow wo acha nai, acha main hu, ore agar koi mjy bura lagta hy tow jaan lo k bura woi hy....


q k main tow acha hu
Woh Kyaa Hai Jismei John Hai Par Bipasha Nahin..

Aur Bipasha Hai Par John Nahin..






Dhoom Mei John Thaa Bipasha Nahin.
Dhoom 2 Mei Bipasha Thee John Nahin.
Once in a soap industry in Japan,da soap cover was mistakenely packed widout soap in it i-e empty box.2 avoid da problem in future they purchased X-Ray machine of million dollars 2 check whether soap is filled in cover or not in assembly line.
Same problem arose in a poor city of Pakistan. Wat did they do?They simply put a rotating fan beside assembly line.Empty boxes were flown away! Genius!
''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''