Sardarni writes massege 2 sardar

Sardarni writes massege 2 sardar
Sardarni writes massege 2 sardar
''''ghar kab aa rahe ho ? Massege karke batao.''''
Sardar writes 2 her -
''''Nahi bata sakta,balance kam hai'''' ;->
  

May, 19 2010     156 chars (1 sms)     2850 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mummy Ye School Kya Hota He

Beta Ye Wo Jagah He
Jaha Parent Ko Luta Aur Bacho Ko Pita Jata He
Catch her by her waist…
Bring her home..
Keep ur hand on her neck
Put ur lips on her lips
& have a …
…nice drink…PEPSI
Who is a psychiatrist?

A person who gives you

an expensive analysis about you,

which ur spouse gives free anywa


A Pathan called FM radio & said:

"I have found a wallet wid thousands of currency & a credit card & ID Card of that person it belongs to, his name is Jamshed Khan, House #3, Gulshan e Iqbal, Karachi.

DJ: "so U want to give him back his wallet?
Pathan: Oo khocha nai, I want to dedicate him a song... ;->
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.


Dil k zakham kisi ko dikha na sako ge,
Dil mein jo he kisi ko bata na sako ge,

Karoo ge jawani me jo girlfriend pe kharche,
Budhape tak udhar chuka na sako gay:p
Bas bohot hogaya..
.
Ab Apko Bura lagay to Sorry
Mene neeche Saaf Saaf likh dia hai..
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
"SAAF SAAF"
Aaj mere paas


Mobile Hai


Number Hai


Charger Hai


Battery hai


Balance hai


Tumhare pas kya hai?

Hai koi msg?


hai
To bhejo
Agar nhi To mobile fek do!
''1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.

Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?

Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.

Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?

Bacha: Wo cricket khailny gay hen.

Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?

Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.

Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.

Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu''
''A man had his credit card stolen.

He however decided not to report it

because the thief was spending less than his wife did.''

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.