i don have a car

i don have a car
I travel on bike because i dont have the thing causing motion due to circular motion of rubber shafted along the rod able to track direction over the movement of pistons due to the action of carbon n hydrogen producing flames in a chamber end resulting in the irreversable reaction of energy and gas and causing the friction of rubber along the concrete pebbles.

Aasan Lafzo Mein..
I Don''t Have A
Car... =P ;->
  

May, 05 2010     420 chars (3 sms)     3117 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

ye dil hum kisi or ko diya nahi karte,

pasand aa gaya pagal pan tmhara,

wrna har pagal ko hum sms kya nhi krte


CNN News. Bush orders 15,000 FBI trained dogs to track down Osama. FBI awaiting further orders as one of the dogs is reading this


Teacher:What r the ppl of Turkey called?
Student:I dnt knw.......
Teacher:they r called Turks.....
Now what r the ppl of Germany called?
Student:They r called Germs.....
Plz Ignore Mat Kerna. 0321-6307893


Ye No:100 Khobsurt Or Cute Girls Ko Send Kero

Inshallah Apko 10 Din K Andar 1 Achi

Or

Khobsurt Bhabhi Milay Gi Pakka.


My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!
Part 2

iss aitbaar sey fee aikard 12000 sey zaid ka kharcha aata hai aur fasal ka aitbaar naheen.

Behtar yehi hai k fasal na bhoyein aur kissi sey lardayee kar lein

"6 mahiney hakumat sey chawal khao"

Mehkama Zaarat Hakumatey Punjab
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"
Guide: "I welcome you all to Niagara Falls. These are the world''s largest
waterfalls and the sound intensity of the waterfall is so high, even 20
supersonic planes passing by can''t be heard.
Now may I request the ladies to keep quite so that we can hear the Niagara
Falls?"
Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@
2000 mai Lipstick kitnee Sastii Hotii tHiii :)

bUt aj tu sab se farighhh Brand Bhi Mehnga ha :(

jeeenay Doo mushii
Wo Choom Le Ek Baar Tou Ud Jati Hy Neend

Un Ki Awaz Sunte Sunte Raat Jati Hy Beet

Is Liye Kehte Hyn Ye Risk na Uthao


"MORTIEN JALAO"
"MACHAR BHAGAO" ... ;->
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.