Girl before marriage

Girl before marriage
Girl before marriage looks like, Barbie doll.. After Marriage, Beautiful doll.. After 1 year, Nice doll.. After 2 years, Only doll.. After 3 years, Panadol........
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     3018 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Upcomng Horor Movies!

1.EXAM KA KHAUF
2.TADAPTA STUDENT
3.SHAITANI BOOKS
4.SADMA RESULT KA
5.NEEND KI MAUT
6.PYASI EXAMINER
7.PASS HO NA HO''
Meaning of Marriage for a woman -

Sacrificing admiration of many men for the criticism of one man!
MATAN ready ?

Yes boss


FISH ready ?

yes boss

OMLET ready ??

Yes boss

Chicken ready ??

No boss,

Why ??

KOKAR abhi sms pahr raha ha
peshawar NDRA men pathano ke naam

Rishwat khan

Zillat khan

Mutafiq khan

Ajeeb khan

Hairat khan

Makan khan

Ma''loom khan

Pathjhar khan

Zameen khan

Akhrot khan
Fact ...

A Lot Of Fellows
Now A Dayz Have

B . A,
B . B . A,
M . B . A,
B . E,
B . S,
Or
P h . D

Unfortunately

They Don'' Have A
J . O . B ... ;->
''Teri Dosti Ki Roshni Aisi Hai....?
K Har Taraf Ujala Nazar Ata Hai....
Sochta Hun Ghar Ki Bijli Katva Lu....
Ajkal Kambakht Bill Bahut Ata Hai.....''

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->


Girlfriend: And are you sure
you love me and no one else?

Boyfriend: Dead Sure!
I checked the whole list again yesterday
1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.