Girl before marriage

Girl before marriage
Girl before marriage looks like, Barbie doll.. After Marriage, Beautiful doll.. After 1 year, Nice doll.. After 2 years, Only doll.. After 3 years, Panadol........
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     3020 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy To His Girlfriend:Darling Maray Kaan Me Kuch Garam Sa,

Kuch Naram Sa,

Kuch Namkin Sa,

Kuch Mitha Sa Kaho.

Girlfrind Sharmatey Huway Boli:Halwa Pur
O Rok Do Mere Janaze Ko Zalimon

Mujh Me Jaan Aa Gayi Hai

Peeche Mur K ou Dekho Kameeno

Ciggerate Ki Dukan Aa Gayi Hai ;->
Mehfil Sji thi,
Sms ka tha dor,
Sms mene kia tha,
Ye kisi ne na kia ghor,
Sms me paisey lagy thy mery halal k,
or sab muftay keh rhe the EK or EK or.;)
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka Character begar jayega.
There r 101 reasons 2 miss some1but v need just 1 reason 2 hate some1But 2 remember a friend like UI don''t need any reasonI Simply say"Meri Mat Mari Gai c"
Boy To Teacher:

Mam I Love U .

Mam:Stupid I M Ur Mother ,

Boy Dailed A Number 4rm Mob & Said
"DAD I Have Done Ur Work,
Now Increase My Pocket Money"
The more I learn the more I get to know, the more I know the more I forget, the more I forget the less I know, so why should I be learning??
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...
What is the full form of "M.B.N.P." ? ? ?













































"Mujhay Bhi Nahi Pata" . . . ;->
FOUR Flowers
Especially For U . . .

--(<@


--(<@


--(<@


--(<@


1st For Frienship


2nd For Happiness


3rd For Care



4th Kaan K Uppar Laga Lena
Ek Dum Mast Lage Ga Mere Dost ;->
Tusi sadi jaan ho

Punjabi ho ya Pathan ho

Choclate ho ya Paan ho

Coke ho ya Shezan ho

Angel ho ya Shaitan ho

Tusi jo b ho...sachi tusi sadi jaan ho.../ ;-