Girl before marriage

Girl before marriage
Girl before marriage looks like, Barbie doll.. After Marriage, Beautiful doll.. After 1 year, Nice doll.. After 2 years, Only doll.. After 3 years, Panadol........
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     3023 views       Funny

more Funny SMS Messages

Man:I''m looking for a book-How to control ur wife.



Salesman:Sorry, we have only books based on facts ;->
Akbar:Anarkali tjhe kya chahye

"Taj"ya"Takht"?

Anarkali:
Jahanpanah mujhe na Taj chahye aur na hi Takht

mujhe sirf 1 naya Connection chye

Talk shak ka :-)
aaj tum nein mujh sey bad tameezee kee thee, mujhe pata hai k tum boht afsurda ho ghey aur pareshan b aur yeh soch rahey ho ghey k mujh ko kaisa manao ghey


to mein batata hoon



"Chalein KFC"?
Teacher To Student:
Tmhai''n Apne Papa Se Kitne Paise Milte Hyn ... ?

Student : Mjhe Kia Milenge, wo Tou Khud Mummy Se Le Ker Jate Hyn ;->
Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)


Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
''DO U KNW WHAT IS GIRLZ??

G=GHOST
I=IN
R=REAL
L=LIFE

SO AVOID GIRLS AND SEND ME HERR NUMBERS
I''M PROFESSIONAL
GHOST RIDER''
What''s Better Then

"PRESENCE OF MIND"

In Case Of Accident .... ???


.


.


.



.


.


.


.

"ABSENCE OF BODY" ... ;->
un honto ko tum choom kr to dekho FARAZ

maza na aaey to paisay wapis.

=PUre NeWz =



1 Chohay Ne Aik Pora Suit Kutr K Kha Lia Magr Wo pHr bHi Bhok Se Mar gYa,



Q k





Wo sUit



MaLika Sharwat

Ka tha...>>!