Girl before marriage

Girl before marriage
Girl before marriage looks like, Barbie doll.. After Marriage, Beautiful doll.. After 1 year, Nice doll.. After 2 years, Only doll.. After 3 years, Panadol........
  

May, 25 2010     163 chars (2 sms)     3011 views       Funny

more Funny SMS Messages

Taliban: Hum Buht jald karachi arhe hai

MQM: Aslaha le lo

Awam: Rashan le kar rakh lo
Pathan: Istaqbal karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE:-)
This is the telephone terrorist team. While receiving this message a virus will be activated. This virus should have infected your mobile by now. Your mobile will be disabled, unless you are ugly.


Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)
Asif Zardari, America K Sadar Obama

K Rishtedar Hain

Qarebi Zraye Sy Pata Chala He K

Asif Zardari, America K Sadar Obama

Ki Phupho K

Kuttay Ka Puttar Hay... ;->
''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''
Taj Mehal Kya Cheez Hai Main To Us Se Bada Mahal Banaon Ga,

Aree Mumtaz To Marke Dafan Hui Thi,

Main Tujhay Zinda Hi Dafnao Ga.
Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->
Aik Din Geo K Saat Aur Aik Raat Shehnaz K Saat Pappu...




"Kia Ye Khula Tazad Nahi Hai" ;->
"Phool Insano Se Zyada Khubsurat Hote Hen
Lekin Kuch Insaan Phoolon Se B Zyada Khubsurt Hote Hain"

Jesy K "AAP"



Ko



SMS Karne wala..
aaj tum nein mujh sey bad tameezee kee thee, mujhe pata hai k tum boht afsurda ho ghey aur pareshan b aur yeh soch rahey ho ghey k mujh ko kaisa manao ghey


to mein batata hoon



"Chalein KFC"?
Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr

Practice makes man perfect...

Then wat abt woman??
?
?
Any guesses??
.
.
.
.
.
.
.
.
She is BORN perfect.!
Hai na girls..??? :-P