sceince kehti hai paani boil karne se

sceince kehti hai paani boil karne se


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
  

May, 05 2010     149 chars (1 sms)     3120 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof banaya.


Pata he kasay?

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.''
Ye scooty kab li? Sardar:kal raat 1 larki mujhe scooty per bohot dur le gai,sab kapde uttar kar boli jo chahiye lelo,mai ne scooty le li,kapro ka mai kya karta.
In Art Gallery Couple §ees Picture Tf A Girl çovered ßy Leaves

Husband keeps Watching

Wife: Ab çhalo Gay ¥a Huwa çhalny ka Intezar karte Rho ge?
Ahmad Faraz Ki Ghazlen Thi Bohot Aala,
Zara Ghor Farmaiye Ga,
Ahmad Faraz Ki Ghazlen Thi Bohot Aala;
.
.
.
.
.
.
Par Kya Faida Jab PAPPU CAN''T DANCE SALA.
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
; ; ; ; ; ;
c("""") c("""") """" """"

SpeciAL TEA

1 MerE LiyE

Or

Doosri

B

MErE LiyE...

Tujko ChAhyE Tu Apni BAnA k P ;->
Mufte :p
Future Mein Price List Is Tarha Ho Gi,

Chawal 1 Rupay K 2 Danay,

Daal 50 Paisay Ki 4 Danay,

Oil 10 Rupay Ka 2 Drop,

Doodh 2 Rupay Ka 1 Qatra,

List K Neeche 1 Zaruri Note Bhi Likha Hoga Kay Jo Bhi Yeh Sab Cheezein Khareede Ga Usay Asli Desi Ghee Ki Khushboo Muft Soonghnay Ko Milay Gi.
Subha shaam teri Yaad
aave hai,
Sari sari raat jagavey hai,
Karne ko to kar lu call
tujhe,
Per kambakhat customer service ki larki balance low
batavey hai,

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Lakho log mohabat karte hai,

Shayad hum un jaise nahi.

Dikhane ke liye hum bhi

bana sakte haiTAJ-MAHAL,

Magar MUMTAZ ko marne de

hum vo SHAHJAHAN nahi.
Son : Papa,Aapko Yaad He Apne Kaha Tha

Agar Me Exam Me Paas Ho Jayunga

To Mujhe 5000rs Doge.

Father: Haan

Son: Gud News He,

Apke 5000rs Bach Gaye