sceince kehti hai paani boil karne se

sceince kehti hai paani boil karne se


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
  

May, 05 2010     149 chars (1 sms)     3105 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Student Attached A 100 Rupee Note To His Test Paper N Wrote,

''Rs 1 For 1 Mark''

The Paper Checker Sent Him Rs 81 Back N Wrote

''U Got 19 Marks Keep D Change''
Smile 2 old man means respect

Smile 2 a child means innocence

Smile 2 lover means love

Smiling in front of mobile means mental




Still smiling!
(Confirmed) ;->
3 Things That Should Not B Asked..



1.A Man''s Salary

2.A Girl''s Age..

&

Students %..

It Hurts
yaaro sab dua karo, mil k faryad karo, dil jo chala ghaya hai, ussey abad karo, yaro tume mera saath do zara,

aata leney gaya jaib mein paisay b they kam,dharkan ruk ghayee nikley na dam,

kaisee subsidi kaisi zarayat,khaney pein ghey bun
Q) Why did Kareena leave Shahid ???
.
.
.
.
.
.
.
Because she was practising the ART OF LEAVING :))
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''
EXAMS ARE LIKE GIRL FRIENDS;

1. TOO MANY QUESTIONS.

2. DIFFICULT TO UNDERSTAND.

3. MORE EXPLANATION IS NEEDED.

4. RESULT IS ALWAYS FAIL!
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai
Buhot Ache



Wah



Kya Baat Hai



Buhot Aala



Gr8 Yaar



Zabardast



Daad Deni Paregi



Brilliant



Dil Khush Kardiya



La Jawab



Khubsoorat



Bari Himmat Hai



Kamal Hai



Amazing



Shabash



Herat Hai



Khushi Bhi



Yaqeen Nahi Aata



Ke Itna Bkwas SMS Parh Kaise Lete Ho.. :P ;->
You are equal to sixty james bond!
How??
007 * 60 = 420
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.

In foreign Daughter:

Dad, I got married yesterday evening. I forgot to inform u.

Daddy: Its ok my child. But next time U shud invite me :-D