Question: why did GOD

Question: why did GOD
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.
  

May, 22 2010     138 chars (1 sms)     3196 views       Funny

more Funny SMS Messages

Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............

Beggar: Sir, pls give 50 paise.

Man: I don''t have.

Beggar: Then come with me, lets beg together
Experiencd Man Says:

"The Real Problem

Doesnt Start Whn Boy

Starts Luking At A Girl.

It Begins, Whn She

Turns &

Looks Back At D Guy"

Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Happy Summer season

With great Offers

Mota Mota Machar

Lots of Makhiaan

And

Long Time Load Shading

Enjoy it and Keep smiling
1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...
Wo haseena wo neelam pari

Hui thi election main khari

Pata nahin kahan se goli chali

Ho gaye musibat khari

Jane kya kya hua

Samjhayon main yeh ab kis kis ko

Dil main mere haiDard-e-Bhutto

Dard-e-Bhutto
Dard-e-Bhutto

Dil main mere hai

Dard-e-Bhutto
Dard-e-Bhutto
Dard-e-Bhutto
budget k baad b waheen par Pakistan hai,
budget k baad b waheen par Pakistan hai,

waziron kee khusiyani, aur awam pareshan hai
Shaadi kernay aur mobile kharidnay k baad aik hi baat ka afsos hota,
hay kaash thori dair aur ruk jaatay
to acha model mil jata.:
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya