Question: why did GOD

Question: why did GOD
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.
  

May, 22 2010     138 chars (1 sms)     3208 views       Funny

more Funny SMS Messages

Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
wxyzwxyz

msg phara?

samjh aya?
nahi?
ab mobile ko
Ulta kar ke Pahro

ab samjh aya?

Nahi ?

Bewaqof ager seedha samj main nahi aaya tu ulta kya aye ga ???
A strange reality:

''The ValuE Of liFe iNcReasEs oNlY aFter It iS lOst!''
.
.
.
.
.
.
.
Wnt proof?

Alive chicken
Rs 160/-
Chicken TandOori
Rs480/- :-P
What is the full form of "M.B.N.P." ? ? ?













































"Mujhay Bhi Nahi Pata" . . . ;->
aasma pe jitne sitare hein,

ankho mein jitne ishare hein,

samunder ke jitne kinare hein,

Utne hi screw dheele tumhare hein!
Ek bacha dorta howa ghar aya aur maa se kaha: hamare parosi kis kadar garib hai un k bache ne ek rupe ka sika nigal liya hai aur wo sub ro rahe hai... ;->
Kitne Dino’n Se Seyah Libas Pehne Phir Rahay Hain,
.
.
.
Ke Koi Hamein Muft Shampo De Or Kahay
“Your Licence To Wear Black” ;->
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
Old man walkng on
street sees a child tryin
2 reach a doo bell


Old man goes to d
door,rings the bell&
says Wt else little man?



Child: Chalo hon Nassoo..->
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket.
Dealer gave 11cr after deducting tax.
Angry Sardar:
“Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
ek aadmi hospital main admit hota hai us ka bhai us se milne aata hai
to ek khobsorat si nurse aati hai who us ko side per le ja ker puchta
hai ke is ke baren main kya khayal hai koi umeed hai ya nahi to nurse
kehti hai ke mera aur us ka mizag bilkul nahi milta who to meri taraf
dekhta bhi nahi har waqt allah allah karta rehta hai
''SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...''