Wo BEWAFA hai to kya hua, Mat BURA kaho usko...

Wo BEWAFA hai to kya hua, Mat BURA kaho usko...
Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
  

May, 12 2010     125 chars (1 sms)     6276 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
PathaN to Nurse: agar larka ho to kehna papo pass hogya..

agr larki ho to kehna papo fail hogya..

Laikin Nurse ne bahar aa ker kaha k ..

PAPO ki compart ayi hai
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->


Before marriage:
Roses are red, sky is blue,
O my darling! I love you…

After Marriage:
Roses are dead,
I have flu,
don’t come near me,
Paray hatt tuu,
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
Child:papa aunty ka pait kion phola hai?
Father:tujhey sub pata hai!
Child: nahin pata promise!
Father: in k pait main pani bhara hay
CHILD:Oh No! Bacha to doob jaye ga!

Ques: Do You Know
Which Animal Has Good
Manner?


Ans: Cat

Why?
Because It Always Asks
Permission Before
Coming Inside
''Maiauon''

Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
Sweetheart! u r so beautiful my love 4u will always b true, here’s a wish 4 my darling… may all your dreams come true & i wish u a very happy birthday. with lots of love and kisses… from a heart that beats…just 4 you by me.
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari
Think Big..
Think Smart..
Think Positive..
Think Beautiful..
Think Great..
I know, That is too much for u, so here is a Shortcut...
Just Think about me..