Wo BEWAFA hai to kya hua, Mat BURA kaho usko...

Wo BEWAFA hai to kya hua, Mat BURA kaho usko...
Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
  

May, 12 2010     125 chars (1 sms)     6259 views       Funny

more Funny SMS Messages

Life Main Kabhi Comptomise Kerna Parey Tou. . .
Don''t Hesitate . . .
B''coz
Jhukta Wo Hi Hai Jis Main Jaan Hoti Hai
Aur Akar Hi Tou Murday Ki Pehchaan Hoti Hai . . . ;->
Man 2 Pathan: Khanji kal maine apko phone kia par apne uthaya nai.
Phathan: Kyun uthata. Yeh jo maine 30 Rupaiyye deke Gana lagwaya hai, woh tera Baap sunega?
Sunday mean

S=Sote raho

U=Utho der se

N=Nachte raho

D=Dekhte raho TV

A=Aram hi Aram karo

Y=Yaad karo sirf humain hii

So njoy ur SUNDAY ;->
Make a wish and give it wings
Dreams of bright and beautiful things

Dance through all the fun filld hours
Don''t forget to smell the flowers

Share some love and birthday cake
All life joys are yours to take

And when evening comes to view
Thanks ur lucky stars you are you

. . . HaPpY bIrThDaY. . .
Five Reasons Why We R Friends
. 1

. 2

. 3

. 4

. 5

Thapper Maron Kya??

Our Friendship is unconditional.
Reason dhoondho geShame on u..

Judge 2 a smart girl
U murdered ur frend jst bcoz she tore a page 4rm ur notebook?

Girl
Yes, bcoz that page had an autograph of "HumAyuN"
Uff ye grlz b na =P ;)
''This dog, is dog, a dog, good dog, way dog, to dog, keep dog, an dog, idiot dog, busy dog, for dog, 20 dog, seconds dog! ... Now read without the word dog.''
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
reshma ki jawani





reashma ki jawani




reshma ki jawani





ab hogai hai purani .........;->


A man was crying over a grave and repeating,
Why did you have to die?
Another man approached him and said,
Sir, I dont wish to interfere with your private grief
but for whom do you mourn so deeply?
Your child?
Your parent?
The mourner took a moment to collect himself,
then replied,
My wifes first husband.
Pathan: Me N Khat Likha Tha K Mri Shadi Pr Ana.

Tm Q Nh Ay.

2nd Pathan: Mje Khat Mila He Nhi

1st Pathan: Me Ne Likha Tha

K Khat Mily Ya Na Mily Tm Zaror Ana.:-)
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->