Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Yeh sulagata jism, Yeh kamp Kampate Honth, Yeh Thartharata bua badan, Yeh ladkhadati aawaz, Mujhe pahle hi pata tha ki tumhe MALARIA hai.''
Qayamat Ki 5 Nishaniyan

1-Zardari Imandari
Krega

2-Altaf Karachi Ayega

3-Musharaf Pr Muqadma
Chalega

4-Sheri Rehman Parda
Kregi

5-Adliya Bahal Hogi ;)


Hamara Mutaaliba
.

.


.
Hamara mutaaliba,




.


.

hamara mutaaliba






Hamara mutaaliba.

.



.


.

.



.


"Her taalib-e-ilm ko aik aik taaliba" ;->
Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
tum sey doosti karney k faiday,

"Bandar dekhney zoo nahee jana pardta"

aur


aur

Aur tumhara koi faida nahee
pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi chahie
Ae Faraz tuje zindgy se mila hai agr koi ghum

Bs phone utha or dial kr
0900-78601

Telefun,Telefun!
> > Law Of Love < <

"The Rate Of Change
Of Intensity Of Love Of
A Girl Towards Boy
Is Directly Propotional
To The Instantaneous
Bank Balance Of The
Boy
And
Direction Of This
Love Is Same To As
Increment Or
Decrement Of The
Bank Balance..." ;->
PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
ek Pagal Tha
Bilkul Pagal Tha
Khali Pagal Nai
Bahut Khatarnak Pagal Tha

Aap Mat Ghabrao,




Aap K Samne To
Wo Kuch bhi nahi tha......;->