Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3309 views       Funny

more Funny SMS Messages

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)

Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->
Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
char dinnan da pyar oye rabba






panjwein din honee lardai
Q: Which is Higher
"A Mountain"
or
"No Mountain" . . . . ????
.
.
.
.
.
.
.
.
A: "No Mountain"
coz "No Mountain" is higher than Mt. Everest . . . . ;->
Q:Paki Girl Ziada KhoOB Sorat Hai Ya Indian?

!

!


!


!


!



Aray Ziada Khobsorat Wo Hoti Hai Jis Ka Baap Ziada AmeER Hota Hai
Guzre hue Examz ko yaad na krna,

Answr sheet me jo likha he uski faryad na krna,

Jo hoga wo to hoga,

Uski fikar me apne Holidays barbad na krna;-)
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete


Everyday I wait for ur msg,
But everyday u 4get.
Frm now onwrds
if anyday u 4gt,

then


I''ll jump from
TRAIN WHEN IT STOPS!

Stop smiling,Im serious.
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.