Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3297 views       Funny

more Funny SMS Messages

i m sendinG This Fool msg
.
.
.
.
.
.
2 All Fools
.
.
.
.
.
.
who celeBrate
.
.
.
.
.
.
.
''''APRIL FOOL''''
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
Zara Si Mobile Men De Jagah Tu

Zara Sa Inbox Le Saja..

Zara Sa Sent Items Me Ja Tu...

Zara Sa Balance Ko Le Ghata.

Me Bhejun SMS Tujh

Ko Meri Jaan Bepanah..
Man 1- I notice dat Ur
wife is mostly in the
kitchen
Probably she loves
cooking many varieties

Man 2- No! Actualy our
Telefone connection is
in the kitchen ;->
Paper Aur Thaper mEin kya fark Hai?






Think think...






I know u can Think this,







Abbey





Itena mat soch kha ka dekhle :
Puppy dog asked to mummy dog: Mummy who is my Father.Mummy: Baby, keep silence, don''t disturb your Father, he is reading this SMS now.
Considering his
achievments of
creating shortage of,


Wheat


gas


power


suger



water

Musharaf has been
give the title of


Quaid-e-Qillat...!!!!!!!
Memon Boss 2 worker:Tumne is saal Mehnat Se kam Kia,islie 5000 ka Bonus Cheque de raha Hu,

Agar isi Tara kam Karogeto agle Sal ispar sign kardunga
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.
There are only 5 things we need in life: Good friends, Good job, Good food, Good sleep & Good _ UCK. Whatever u are thinking... is right. Good Day.
SaChI MuHaBbAt BeZuBaN HotI HaI,



Ye To AaNkHoN Se BaYaN HotI HaI,



MuHaBbAt MaI DaRd MiLe To KyA HowA,
DaRd k LiyE
2 GoLiPoNsTaN
HoTi HaI.:-P
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->