Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3305 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->




sorry
may b insan ho mera b dil kerta hy chawal marnay
ko.. =P ;->
Ppl Say Dere''s No Difference Between

Complete
&
Finish

But

Dere''s Difference

When u Love Da Right One
U r Complete

&

When u Love Da Wrong One
U r Finished


Boy 2 God:
Give me a pocket full of money,
A job & a big vehicle full of girls.

God replied:your wish is fullfilled
&
He became a bus conductor of karachi university point.:p
Roz Roz Ki
Mulaqaato''n Ko Tu Ne
Bhula Diya ...






Laut Ker Aa Jao





Please ...






Main Ne ...





Haan
Main Ne ...





Yaqeen Karo ...







"MORTIEN"
Bujha Diya . . . ;->
Son:Mujhe circus dekhna hai.
Papa:I M busy
Son: Waha 1 ladki chote-2 kapdo me
cheete pe sawari karti hai
Papa: Chalo chalte hai,
kaafi dino se cheeta nahi dekha
kya app kanjoosi aur Advertisement kee height ko milla saktey hein?

Naheen! hmmmmm

Meinein millaya hai!

Kaisay?

Mein apney saare SMS iss site per beijhta hoon aur apney doston sey kehta hoon k yeh site open karo.

Kyun! meinein kar dikhaya na
Why Are Elephants
Large, Gray And
Wrinkly... ?












Because












If They Were
Small Round & White
They Would Be
''''Aspirins" ;->
Blackmailing In New Style=


Employee To Boss: Agar Aap Ne Meri Salary Nahi Barhai,



To Saarey Office Ko Bata Doon Ga K



"Aapne Meri Salary Barha Di Hay ;->
"Think"
Why u r so sweet?
Why u r so intelligent?
Why u r so innocent?
Why u r so lucky?


Ab hum se salaam duaa ka kuch tu asar ho ga na ... =P ;->
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->
What''s Difference B/w The Memories Of A Woman & Man ..?


A Woman Will Always Cheerish The Memory Of The Man Who Wanted To Marry Her

&

A Man Cherishes The Memory Of The Woman Whom He Didn''t Marry.... ;->