Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3303 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sirf Pet K Dard Pe Nikal Aaye Hain Aansu Pappu,



Qabz Ka Aalam To Abhi Ap Ne Dekha He Nahin.!! ;->
Jaha Dekho
Jidhar Dekho
Aap k liye sab ki zuban pe 1 hi bat



"Ma Ka Ladla Bigad Gaya"
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
RUKHSTI k time
Dulhay k mobile pa bell hoi

Or usy uski BV ne boht mara

Ringtone lgi thi

"Dil Me Chupa K Arman Ly Chaly

Hum AJ Apni Mot Ka Saman ly chaly"
L o n g t i m e a g o... o n l y idiots used... to read my S M S. And, t o d a y, the history continues....
Once a sardar was looking at a WANTED poster & was wondering -
Saala wanted tha to photo kheenchne ke baad use jaane kyon diya ?
Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->

Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->
Sweetest Proposal by KG class Boy
Boy:Kya tu mjhse shadi kalegi?
Gal:Nahi
Boy:Kalle na plz
Gal:nahi mai naih kalungi
Boy:kalle na didi plzzzz
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!