Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3316 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q:Why were hurricanes ussualy named after women?
A:Because when they arrive they are wet and wild, but when they go they take your house and the car.!
We pronounce
21 as twenty one
31 as thirty one
41 as forty one
51 as fifty one
Y not 11 as onety one...?
A doubt by back bencher association =P ;->
5 Things U Hate when Ur Parents Ask:
1-Y R U Late?
2-Y U Need So Much Money?
3-Y Does She/He Call U?
4-Y Such Low Marks?&
5-Y Can''t U be as good as MUZAMMIL;-)
CIA "Officer 2 Bush: SIr Zameen K Kona Kona Chhan Mara
SAmandar Ki Teh Tk Gaey Pr Usama Nai Mila

Bush:Usama Gya Bhaar Ma,

SAlon Mujey Batao K Ye Faraz Kon Tha?
In class room 1 boy was praying Allah Allah.

Teacher: y r u praying in classroom?

Boy: Mom adviced me dat b4 sleeping u must pray Allah Allah
One Good Way To REDUCE Alcohal Consumption . . .

Before Marriage. . . Drink WhenEver U r SAD

After Marriage. . . Drink WhenEver U r HAPPY . . . ;->
What is the full form of "M.B.N.P." ? ? ?













































"Mujhay Bhi Nahi Pata" . . . ;->
Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.


A sardar goes to a restaurant
and his cell phone rings.
Wife: How are you?

Surprised Sardarji:Oji I am fine but
how did you know where I was?
Girls are like roads,more the curves,more the dangerous they are.
''Jis k intzar me ki hain tu ny apni aankhain num


Zara gor se dekh ye hi to nahi hai tera sanam?

(\./)
/.".) "^--- ,,
\,,/"( ,_ ,_ ; )
// //,''
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-