Friend 2 Sheikh:

Friend 2 Sheikh:
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
  

May, 13 2010     164 chars (2 sms)     3300 views       Funny

more Funny SMS Messages

U know i saw sumone in a coffee shop

Really good lookin

Very SmartSo Delightful

More like a Celebrity

I walked nearer...

Damn !

THESE MIRRORS YAAR!
A Man Has A Crow . . .
Who Has Very Soft & Tender Feathers . .
What Does He Call It. . . ???







Any Guesses








Don’t Know









He Calls It







My-Crow-Soft . . . ;->
Shaadi ke pehle - Maine Pyar Kiya

Shaadi ke baad - Ye Maine Kya Kiya?
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Pyaare Dost Film MaiN kam akru Gaye??

RLL sirf itna hai k 1 larki apko 1 ghar main lay jai gi

or apko goli mar de gi.

Film ka nam hai " KuTAY KI MAUT "
Lil Bad One lAwlX

Height Of Romantic Shayiri
World''s Best Romantic Shaiyri



Ji Karta Hai Choom Loo Teri

Potty Me Pade Matar Ke Dane Ko,

Kambkhat Kabhi To Tere

Labo Se Hokar Gujra Hoga....
[")]
Tusi door gae intzar kita.
tusi kol ae pyar kita.
tusi rus gae razi kita.
tusi yad ae miss kita.
ik gal daso.
sub kuj me kita .
tusi ka kita.


Before marriage:
Roses are red, sky is blue,
O my darling! I love you…

After Marriage:
Roses are dead,
I have flu,
don’t come near me,
Paray hatt tuu,
Khobsurat phoolon ki tasveer saja rakhi thi Beech mien eik ladki ki tasveer laga rakhi thi Mujhe pata tha woh ladki nikle gi bewafa Isss liyeh mien ne eik aur ladki phasaa rakhi thi.

Ek Chota Bacha Bohat Dair Se Ro Raha Tha.
Uski Maa Ne Pocha
Mele Laal Ko Ka Chahiye?
Tofee
Bishkit
Ya
Doodh..?

Bacha:
Bash Ek Nai GIRLFLEND
Khubsurat Shi :->

"Ek Larki Ki Dua"

Qasam Sy Hr Larke
Ko Bhula Doon Gi
Sab Hi Ki Tasweerei''n
Jala Doon Gi
Ek Tum Hi Raho Ge
Is Di Mein
Balance Dalwa Do
Tumhei''n Dua Doongi ;->
1 Medical student ne apni classfellow ko blood se likha letter de kar kaha,"Muje
iska ans zarur dena ?????

Larki Ne jawab diya,"Tumara blood group A+ Hai"