NEWS ALERT !!

NEWS ALERT !!
NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
  

May, 14 2010     190 chars (2 sms)     3139 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Khusra Vote Mangte Hue

"Hamen Vote Do,

Mai Yakeen Dilata Hn Agar Mein Kamyab Hogya To Phr Kisi K Haan Bhi Kaka Paida Hoa To

"Govt."

Us K Ghar Muft Nachay Gi.
Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth
Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
Arz kia ha

sMs dosto ko itne kiye k jeet gaye sMs ki race,
Mobile bhi unka pareshan ho k kehnay, laga,
?


No sPace
No sPace


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
Prayer Of An Employee :

Dear God,

Give Me The Wisdom To Understand My Boss.. ..

Give Me The Love To Forgive Him.. ..

Give Me The Patience To Understand His Deeds.. ..

But Dearest God Don''t Give The Power Because If You Give Me Power, I WILL BREAK HIS HEAD.
The most rommantic country of the world..?



guess!




O yes! pakistan u know y?




har raat candle light dinner... =P ;->
(thanks to kesc)
''aapke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......''



Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->
Karate is a form of martial arts

In whch ppl who hve had years & years of training can,
Using only their hands & feet,

Make some of d worst movies in d history of d world ...