NEWS ALERT !!

NEWS ALERT !!
NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
  

May, 14 2010     190 chars (2 sms)     3138 views       Funny

more Funny SMS Messages

"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
pAtA hAi kiA...








chAlO rEhnAy dO....bAchu kO btAnAy wAli bAat nAhi hAi...


V e r y
T r u e ...

Every Woman
Is Wrong
Until
She Cries,
And Then
She Is Right,
Instantly ... =P ;)
One day RAVAN went to disco...
aur woh behosh ho gaya,
due to shock..!

why...??







bcoz the entry fee was Rs. 1500 per head.
DOOR JAON MEIN RAAT KO JAB

MAA BAAP SOTE NAHI

TO BACHA KEHTA HAI


SO JAO WARNA

EK AUR BACHA HO JAIGA


If You Love
Someone / Something








Let It Go ...









If It Doesn''t Return ...










Hunt It Down
And
Kill It ...

''Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
Don''t Love Reliance Girl

She Is A 2yrs Warrenty Girl

Don''t Love Hutch Girl

She Follows U Where Ever You Go

So Love Only Landline Girl

She Will Be At Home.
wHicH iS SwEeteSt tRee iN tHe wOrlD....?
.
.
.
.
think

think
.
.
.

Pastry ;):)
Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U
Ladki aisi paheli hai, Kabhi tere toh kabhi meri saheli hai, Kharcha karo toh bole: "DARLING I LOVE U". Na karo toh bole: "BROTHER HOW R U ?"