NEWS ALERT !!

NEWS ALERT !!
NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
  

May, 14 2010     190 chars (2 sms)     3154 views       Funny

more Funny SMS Messages

True Quote. . .


A Man Is Lucky If He Is The First LOVE Of A Woman. . .



&



A Woman Is Lucky If She Is The Last Love Of A Man. . .



Strange But True. . . ;->
ub tanhai ka ehsas ho,

Na koi apke pass ho,

Na aap kisi ki nazar mein ho,

Na koi aapki nazar mein ho,

To samajh len k aap...???



BATHROOM
mein hein... ;->


Hamara Mutaaliba
.

.


.
Hamara mutaaliba,




.


.

hamara mutaaliba






Hamara mutaaliba.

.



.


.

.



.


"Her taalib-e-ilm ko aik aik taaliba" ;->


Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
Ek Pathan Bandoq Le Kar
Machli Ka Shikar Krny
Jungle Mein Gaya.






















Jao Re Tum Bhi PATHAN Nikla,
Joke Tou Uppar Hi Khatam Ho Gaya Tha.. =P ;)
Pakistanio k karname tum kia jano...

"papPu"

Ye tou catch chorne ki bhi HAT-TRICK karte hain... ;->

PaKi RocKs. . . B-)
Shohar Biwi se
Tu Chandramukhi main surajmukhi
tu mujhse dukhi main tujhse dukhi
chatt se chhalang laga de, phir tu bhi sukhi,main bhi sukhi
purani khawat hai raat ko tenssion le ke nahi sona chiaye phir bhi log apni biwi ko sath le ke sote hain :D


In maths class

Stdnt: Y do we have to learn dis?
Teachr:To save lives
Stdnt:How does math save lives?
Teachr:It keeps idiots like u out of medical college!
If ever I was rude to u,

If ever I was angry with u,

If ever I misbehaved with u,

than dont hesitate
JUST SLAP URSELF!
galti app ke he hogi.!!
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D
Sony tv pe aisa kaun sa serial ata tha jo pehle bulata hai phir bhagata hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
AA-HAT(AAHAT)!!